۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

بی سیم مجاز واکی تاکی طنین Tanin GP-89

 

معرفی و بررسی بی سیم طنین GP-89

اگر قصد خرید بی سیم واکی تاکی برای استفاده در کارخانجات، کارگاه ها، صنایع تولیدی، رستوران ها، تالارها، نگهبانی و حراست ادارات و سازمان ها، دانشگاه ها، معادن، پروژه های ساختمانی و عمرانی، بیمارستان ها، سالن های همایش، کوهنوردی و گردشگری، اماکن تفریحی، مصارف شخصی و... را دارید و در جستجوی یک محصول جمع و جور اما کارآمد هستید، بی سیم طنین GP-89 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این بیسیم کارگاهی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موفق به اخذ تأییدیه شده و در دسته بیسیم های مجاز جای دارد. بهره بردن از 16 کانال در باند فرکانسی UHF، برد مناسب در فضای شهری و خارج از شهر، طراحی به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار و مجهز بودن به رادیو و چراغ قوه LED از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت بی سیم طنین GP-89 در میان کاربران شده است.

معرفی و بررسی بی سیم طنین GP-89

  • وزن سبک، ابعاد جمع و جور، طراحی به صورت ضد آب و ضد ضربه

بی سیم نگهبانی طنین GP-89 در ابعاد 127 * 35 * 58 میلی متر و وزن حدود 185 گرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام پذیر است. بدنه این بیسیم به گونه ای طراحی شده که به راحتی در دست قرار گیرد و استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی دست ها نشود. همچنین این بیسیم مجاز دارای استاندارد IP55 است و در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم سازی شده است. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی برای استفاده از بی سیم طنین GP-89 در فضاهای باز و دارای شرایط محیطی نامساعد نخواهید داشت. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از بند آویز و گیره کمری، این بی سیم را به کمربند یا کوله پشتی خود متصل کنید و به شکلی آسان تر آن را حمل نمایید.

وزن سبک، ابعاد جمع و جور، طراحی به صورت ضد آب و ضد ضربه

  • شارژدهی مناسب باتری، برد مناسب

بی سیم واکی تاکی طنین GP-89 دارای آنتن به طول 90 میلی متر است و برد آن در فضای شهری یک کیلومتر و در فضای باز تا 2 کیلومتر خواهد بود. توجه داشته باشید که برد این بیسیم رستورانی به طور مستقیم به شرایط محل استفاده از آن بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

انرژی مورد نیاز بی سیم مجاز طنین GP-89 نیز از باتری داخلی آن تأمین می شود. باتری به کار رفته در این بیسیم از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 1700 میلی آمپر ساعت بهره می برد. به طور کلی نیازی به شارژ چندباره باتری این دستگاه بیسیم مجاز طنین در فواصل زمانی کوتاه مدت در طول روز پیدا نخواهید کرد. لازم به ذکر است که شارژ کردن بی سیم طنین GP-89 تنها از طریق پایه شارژر ارائه شده همراه با آن امکان پذیر خواهد بود.

شارژدهی مناسب باتری، برد مناسب

بی سیم مجاز واکی تاکی طنین Tanin GP-89

  • ارائه صدای شفاف، واضح و با کیفیت

با خرید بی سیم مجاز واکی تاکی طنینTanin GP-89 و استفاده از آن می توانید از صدایی شفاف، واضح و با کیفیت بهره مند شوید! این بی سیم دارای 16 کانال باند فرکانسی UHF در ردیف 433 تا 433.5 مگاهرتز است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تداخل امواج با سایر دستگاه های بیسیم در محیط و تأثیر نویز بر کیفیت صدا مواجه نخواهید شد. بی سیم دستی طنین GP-89 از سیستم کدگذاری نیز برخوردار است و به طور کامل از شنود مکالمات توسط افراد غیرمجاز جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های بی سیم طنین GP-89 می توان به مجهز بودن به رادیو FM اشاره کرد که به شما امکان می دهد تا در مواقع بیکاری بتوانید از برنامه های رادیویی مورد علاقه تان لذت ببرید! این بیسیم دارای چراغ قوه LED نیز هست و در طول شب و لحظات بحرانی کارایی بالایی برای شما خواهد داشت! بی سیم طنین GP-89 به صورت تک ارائه می شود و شما برای استفاده از آن باید حداقل دو عدد را خریداری نمایید.

ارائه صدای شفاف، واضح و با کیفیت

جمع بندی

بی سیم واکی تاکی دستی طنین GP-89 دارای مجوز استفاده عمومی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و برای استفاده در انواع مکان ها و مشاغل مانند کارخانجات، کارگاه ها، هتل ها، پارکینگ ها، رستوران ها، تالارها، پروژه های عمرانی، حراست و نگهبانی، کوهنوردی، اماکن ورزشی و... یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این بیسیم دارای 16 کانال در باند فرکانسی UHF است و در ردیف 433 تا 433.5 مگاهرتز عمل می کند. ارائه صدای شفاف، قوی و بدون نویز، مجهز بودن به رادیو FM و چراغ قوه LED، برد 1000 متری در فضای شهری و 2000 متری در فضای باز، شارژدهی مناسب باتری و طراحی به صورت ضد آب و ضد ضربه از دیگر مشخصات بی سیم طنین GP-89 است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بی سیم طنین GP-89 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی بی سیم با برد 2 کیلومتر از سایت ایده برتر اقدام کنید و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر