۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

مادربرد ام اس آی MSI B550M PRO-VDH WIFI

 

مادربورد ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI

چیپ: AMD B550
سوکت پردازنده: AMD AM4
ظرفیت حافظه رم: حداکثر 128 گیگابایت

معرفی مادربورد ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI

از سری مادربردهای با دوام برند معتبر MSI باید به مادربرد B550M PRO-VDH WIFI اشاره کنیم که با فرم فاکتور Micro-ATX عرضه شده و در آن از چیپست AMD B550 استفاده شده است. این مادربرد برای راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد برای اجرای برنامه های تخصصی و بازی های میان رده کارایی بالایی دارد و امکان استفاده از پردازنده های نسل 3 رایزن و چهار حافظه رم DDR4 بر روی کامپیوتر را به شما می دهد. همچنین امکان نصب یک کارت گرافیک و دو هارد SSD (از طریق دو کانکتور M.2) بر روی این مادربرد وجود دارد. سایر ویژگی های مادربرد ام اس آی MSI B550M PRO-VDH WIFI شامل مجهز بودن به ماژول وای فای و بلوتوث، خروجی تصویر 4K، بهره بردن از چهار رابط ساتا 3.0 و پورت های ارتباطی کاربردی می شود.

معرفی مادربورد ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI

  • بهره گیری از چیپست AMD B550

چیپست به کار رفته در مادربرد گیمینگ ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI از مدل AMD B550 است که دارای سوکت پردازنده AM4 می باشد. این مادربرد از پردازنده های نسل 3 رایزن پشتیبانی می کند و شما می توانید با آپدیت بایوس، از آخرین نسل پردازنده های رایزن بر روی آن بهره مند شوید. بر روی این مادربرد چهار اسلات رم نیز تعبیه شده که امکان نصب حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت بر روی آن وجود دارد. ضمن اینکه امکان ارتقای فرکانس حافظه های مادربورد ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI تا 4400 مگاهرتز از طریق قابلیت اورکلاکینگ در حالت A-XMP وجود دارد.

  • دارای اسلات های توسعه کاربردی، خروجی تصویر 4K

مادربرد کامپیوتر ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI به یک اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 مجهز است که برای نصب کارت گرافیک می توان از آن بهره برد. همچنین این مادربرد دارای دو اسلات PCIe 3.0 x1 جهت نصب کارت توسعه نیز هست. مادربرد مخصوص بازی ام اس آی مدل MSI B550M PRO-VDH WIFI با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو سازگار است و می توان آن را از طریق پورت های VGA، DisplayPort و HDMI 2.1 به طور مستقیم به مانیتور متصل کرد. پورت های HDMI و DisplayPort این مادربرد توانایی ارائه تصاویر 4K با رزولوشن 4096 * 2160 پیکسل را دارند.

دارای اسلات های توسعه کاربردی، خروجی تصویر 4K

  • مجهز به دو کانکتور M.2، چهار رابط ساتا 3.0 و پورت های ارتباطی کاربردی

با توجه به اینکه مادربرد ام اس آی مدل B550M PRO-VDH WIFI به دو کانکتور M.2 مجهز است، می توانید از هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت بر روی سیستم خود بهره ببرید. در این حالت سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت. ضمن اینکه این مادربرد دارای چهار رابط ساتا 3.0 به منظور نصب هارددیسک و درایو نوری است و از قابلیت RAID 0, 1, 10 پشتیبانی می کند.

پورت های ارتباطی مادربرد خانگی ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI نیز شامل یک پورت کومبو PS/2، چهار پورت USB 3.2 Gen1 و دو پورت USB 2.0 می شود. بنابراین مشکلی برای اتصال انواع لوازم جانبی، فلش مموری و هارد اکسترنال به سیستم خود نخواهید داشت.

مادربرد ام اس آی MSI B550M PRO-VDH WIFI

  • مجهز به ماژول وای فای، عملکرد مطلوب در شبکه

در مادربرد ام اس آی MSI B550M PRO-VDH WIFI از کارت شبکه Realtek 8111HN استفاده شده که باعث ارائه عملکرد مطلوب آن در شبکه می شود. همچنین این مادربرد از ماژول وای فای Intel Dual Band Wireless-AC 3168 و بلوتوث 2.1 برخوردار است و از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مادربرد دی دی آر 4 ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI دارای کدک ALC892/ALC897، پردازنده صوتی اختصاصی مجهز به فناوری Audio Boost و خازن های با دوام است و صدایی با کیفیت و شفاف را ارائه می دهد.

  • کیفیت ساخت عالی، سیستم خنک سازی کارآمد

مادربرد کیس کامپیوتر ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI به اسلات های فلزی مجهز است که نسبت به اسلات های معمولی تا چهار برابر در مقابل خمیدگی و شکستگی مقاوم ترند. این مادربرد در مقابل تخلیه الکترواستاتیکی نیز مقاومت دوگانه دارد و به طور کامل از قطعات کامپیوتر شما محافظت می کند. سیستم خنک سازی این مادربرد نیز شامل خنک کننده اختصاصی M.2، چهار کانکتور 4 پین فن و یک کانکتور واترپمپ می شود. بنابراین این مادربرد از خنک سازی براساس جریان هوا یا آب پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق بایوس یا نرم افزار اختصاصی MSI، چهار سطح حرارتی مختلف برای مادربرد کامپیوتر خانگی ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI تعریف کنید و پس از آن سرعت فن ها در این سطوح به صورت اتوماتیک تنظیم خواهند شد.

کیفیت ساخت عالی، سیستم خنک سازی کارآمد

از دیگر ویژگی های مادربرد حرفه ای ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI می توان به سازگاری با بایوس CLICK BIOS 5 و نرم افزارهای کاربردی ام اس آی مانند OC Setting، Live Update، True Color، Hardware Monitor و... اشاره کرد. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد کامپیوتر ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI مناسب به نظر می رسد.

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد برای اجرای برنامه های تخصصی و بازی های میان رده را دارید و در جستجوی یک مادربرد با دوام برای استفاده بر روی آن هستید، مادربرد ام اس آی MSI B550M PRO-VDH WIFI انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شما می توانید از پردازنده های نسل 3 رایزن، چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت 128 گیگابایت و یک کارت گرافیک بر روی این مادربرد استفاده کنید. همچنین امکان دستیابی به بالاترین توان اجرایی سیستم از طریق قابلیت اورکلاکینگ برای شما وجود دارد! مجهز بودن به دو اسلات PCIe 3.0 x1 جهت نصب کارت توسعه، سه پورت VGA، DisplayPort و HDMI جهت اتصال به مانیتور، دو کانکتور M.2، چهار رابط ساتا 3.0 و چهار پورت USB 3.2 سایر مشخصات این مادربرد را تشکیل می دهند.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مادربرد گیمینگ ام اس آی B550M PRO-VDH WIFI با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

مادربرد ام اس آی MSI B550M PRO-VDH WIFI

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر