۱۳۹۹ بهمن ۲, پنجشنبه

مادربرد ایسوس Asus TUF B450-PLUS GAMING

 

معرفی مادربرد ایسوس TUF B450-PLUS GAMING

اگر قصد جمع آوری یک سیستم گیمینگ را دارید و در جستجوی یک مادربرد کارآمد برای این منظور هستید، مادربرد ایسوس مدل Asus TUF B450-PLUS GAMING نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این مادربرد کامپیوتر بر پایه چیپست و قطعات ساخت شرکت AMD عرضه شده و از جمله ویژگی های آن می توان به قابلیت نورپردازی RGB و سازگاری با قابلیت Aura Sync، پشتیبانی از حافظه های رم قدرتمند DDR4 و کیفیت عالی در ساخت اشاره کرد.

معرفی مادربرد ایسوس TUF B450-PLUS GAMING

  • یک مادربرد گیمینگ مستحکم و با دوام!

مادربورد ایسوس مدل TUF B450-PLUS GAMING نیز مانند دیگر مادربردهای سری TUF ایسوس از کیفیت ساخت عالی برخوردار است و در آن از قطعات کامپیوتر با دوام و مستحکم استفاده شده است. به طوری که می توان بر روی آن برای اجرای برنامه ها و بازی های حرفه ای حساب باز کرد. ضمن اینکه این مادربرد از محافظ های ESD برخوردار بوده و مانع از آسیب دیدن قطعات در اثر نوسان جریان برق می شود. همچنین مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل Asus TUF B450-PLUS GAMING از سیستم خنک کننده قوی برخوردار بوده و به طور کامل از قطعات نصب شده بر روی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می کند. شما می توانید از طریق نرم افزار Fan Xpert 4 عملکرد فن های مادربرد را به صورت گرافیکی بررسی و کنترل کنید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد حرفه ای ایسوس TUF B450-PLUS GAMING از قابلیت نورپردازی RGB در رنگ ها و طرح های مختلف برخوردار بوده و با فناوری Aura Sync سازگار است. بنابراین شما می توانید نوع نورپردازی آن را با دیگر سخت افزارهای ایسوس (کیس، کیبورد، ماوس و...) هماهنگ کرده و به اوج هیجان در هنگام انجام بازی دست یابید!

  • پشتیبانی از پردازنده های ساخت AMD و حافظه های رم DDR4

همان طور که اشاره شد، مادربرد ایسوس مدل TUF B450-PLUS GAMING براساس قطعات شرکت AMD طراحی شده و به چیپست AMD B450 مجهز است. این مادربرد دارای یک سوکت پردازنده از نوع AM4 است و می توان بر روی آن از پردازنده های نسل اول تا سوم رایزن، پردازنده های نسل اول و دوام رایزن با گرافیک رادئون Vega و پردازنده های اتلون با گرافیک رادئون Vega بهره برد. همچنین مادربرد ایسوس TUF B450-PLUS GAMING به چهار اسلات رم مجهز است و از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت و فرکانس 4400 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاک) پشتیبانی می کند. این مادربرد با حافظه های رم ECC نیز سازگار است و از پیکربندی حافظه دوگانه بهره می برد.

در رابطه با گرافیک مادربرد دی دی آر 4 ایسوس TUF B450-PLUS GAMING نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این مادربرد با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده AMD سازگار است و دارای یک اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک می باشد.

پشتیبانی از پردازنده های ساخت AMD و حافظه های رم DDR4

مادربرد ایسوس Asus TUF B450-PLUS GAMING

  • سازگار با هدست های حرفه ای گیمینگ، عملکرد عالی در شبکه

در مادربرد ایسوس Asus TUF B450-PLUS GAMING از کارت صدای هشت کاناله Realtek ALC887-VD2 و فناوری DTS Custom بهره برده شده است. بنابراین شما می توانید آن را به هدست های حرفه ای گیمینگ متصل کرده و از صدایی واقعی و قدرتمند در هنگام بازی بهره مند شوید! این مادربرد به کارت شبکه Realtek RTL8111H و فناوری TUF LANGuard هم مجهز است و عملکردی عالی در شبکه از خود نشان می دهد. به طوری که می توان بر روی آن برای انجام بازی های تحت شبکه به صورت گروهی به شکل کامل حساب باز کرد!

  • دارای کانکتور پرسرعت M.2 و پورت های ارتباطی کاربردی

از دیگر مشخصات کاربردی مادربرد گیمینگ ایسوس TUF B450-PLUS GAMING باید به مجهز بودن آن به کانکتور پرسرعت M.2 اشاره کنیم که سرعتی عالی در لود سیستم عامل و برنامه ها و بازی های مختلف را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین شما می توانید از هارد SSD نیز بر روی سیستم خود استفاده کنید! ضمن اینکه این مادربرد دارای چهار رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست و از قابلیت Raid 0, 1, 10 پشتیبانی می کند.

از لحاظ پورت های ارتباطی هم مادربرد خانگی ایسوس TUF B450-PLUS GAMING کارایی بالایی دارد و به یک پورت کمبو PS/2، چهار پورت USB 3.1، دو پورت USB 2.0، یک پورت USB Type-C و پورت های DVI، HDMI و DisplayPort مجهز است. پورت HDMI این مادربرد از تصاویری با رزولوشن عالی 4K (حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) پشتیبانی می کند و امکان انجام بازی با بالاترین کیفیت را به شما می دهد!

دارای کانکتور پرسرعت M.2 و پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

با خرید مادربرد ایسوس Asus TUF B450-PLUS GAMING و استفاده از آن در سیستم خود از امکان انجام بازی های گرافیکی روز بهره مند شوید! این مادربرد از پردازنده های رایزن AMD و حافظه های رم قدرتمند DDR4 پشتیبانی می کند و خروجی تصویر 4K و صدایی فراگیر و واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. دوام و استحکام عالی، قابلیت نورپردازی، سیستم خنک کننده قوی و مجهز بودن به کانکتور M.2 از دیگر ویژگی های این مادربرد به حساب می آیند.

برای دریافت قیمت مادربرد مخصوص بازی ایسوس TUF B450-PLUS GAMING و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد گیمینگ مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر