۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40

 

معرفی کیبورد باسیم ای فورتک KL-40

شرکت ای فورتک یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس، کیبورد، هاب، میکروفون، دوربین PC، هدست، اسپیکر و... است که محصولات آن از کیفیت ساخت قابل توجهی برخوردارند. این موضوع در رابطه با کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40 نیز صدق می کند و می توان آن را یکی از کیبوردهای خوش ساخت موجود در بازار دانست. این کیبورد دارای 104 کلید اصلی و 13 کلید میانبر است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت ها به حساب می آید. کیفیت ساخت ایده آل، طراحی ظاهری زیبا و اتصال آسان به کامپیوتر از طریق کابل USB بخشی از ویژگی های کیبورد ای فورتک KL-40 که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خوایم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی کیبورد باسیم ای فورتک KL-40

مشخصات فنی کیبورد کامپیوترA4Tech KL-40

  • دارای دکمه های نرم و روان

کیبورد باسیم ای فورتک KL-40 به دکمه های نرم و روان مجهز است که سروصدای بسیار کمی را در هنگام تایپ از خود ایجاد می کنند. دکمه های این کیبورد از فاصله مناسبی نیز با یکدیگر برخوردارند و تایپ با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین به دلیل ارتفاع کم این کلیدها، در هنگام تایپ های طولانی مدت و کار زیاد با کامپیوتر دچار احساس خستگی و ناراحتی در انگشتان دست نخواهید شد. از این جهت می توان کیبورد کامپیوتر ای فورتک KL-40 را برای تایپیست ها، کارمندان اداری و کاربران خانگی یک انتخاب مناسب دانست. این کیبورد از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز بهره می برد و در ساخت آن از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیبورد سیم دار ای فورتک مدل A4Tech KL-40 در ابعاد 443 * 172 * 23 میلی متر عرضه شده و دارای طراحی فوق باریک است. این نوع طراحی به تایپ سریع تر و راحت تر شما کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت کیبورد معمولی با سیم ای فورتک KL-40، میزان کارایی آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

دارای دکمه های نرم و روان

  • مجهز به 13 دکمه میانبر

برای کیبورد کامپیوتر A4Tech KL-40 تعداد 104 دکمه اصلی و 13 دکمه میانبر در نظر گرفته شده است. دکمه های میانبر این کیبورد شامل 6 کلید اینترنت، 6 کلید مالتی مدیا و یک کلید Sleep می شود. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن کارهای شما با کامپیوتر دارند و این امکان را ایجاد می کنند تا با فشردن تنها یک دکمه، عمل مورد نظر خود را انجام دهید. دکمه های میانبر کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40 در قسمت بالایی بدنه قرار دارند و دارای طراحی دایره ای شکل هستند. بدنه این کیبورد در این قسمت به صورت برآمده و براق طراحی شده است. این نوع طراحی به از یکنواختی درآمدن ظاهر کیبورد و زیباتر شدن آن کمک زیادی کرده است.

مجهز به 13 دکمه میانبر

کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40

  • قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان!

کیبورد معمولی ای فورتک KL-40 در دسته کیبوردهای با سیم جای دارد و از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شود. نصب و راه اندازی این کیبورد به سادگی هرچه تمام تر امکان پذیر است و حتی افراد تازه کار و مبتدی نیز قادر به انجام این کار خواهند بود. برای این منظور تنها کافیست تا کابل رابط این کیبورد را به پورت USB کامپیوتر اتصال دهید و پس از آن بدون نیاز به نصب نرم افزار، کیبورد آماده به کار خواهد بود. کیبورد ای فورتک KL-40 با تمامی سیستم عامل ها، شامل نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است و کارایی بالایی در محیط های مختلف دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که طول کابل این کیبورد برابر با 1.5 متر است که برای مصارف روزمره اداری و خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد.

قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان!

جمع بندی

اگر قصد خرید کیبورد برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها، دانشگاه ها و... را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و کارآمد هستید، کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40 را مد نظر داشته باشید. این کیبورد به 104 کلید اصلی و 13 کلید میانبر مجهز است و دارای دکمه های نرم، روان و کم ارتفاع است. طراحی دکمه های این کیبورد به گونه ای است که در هنگام تایپ طولانی مدت سبب ایجاد ناراحتی انگشتان دست نمی شود. از دیگر ویژگی های کیبورد ای فورتک KL-40 می توان به اتصال آسان به کامپیوتر از طریق کابل USB به طول 1.5 متر، طراحی فوق باریک بدنه و چاپ لیزری کلیدها اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید کیبورد سیم دار ای فورتک KL-40 را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر