۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250-PRO

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B250-PRO

شرکت ایسوس یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده مادربرد در سطح جهانی است که محصولات آن به طور گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مادربردهای با کیفیت و با دوام این شرکت باید به مادربرد ایسوس Asus PRIME B250-PRO اشاره کنیم که برای راه اندازی یک کامپیوتر حرفه ای می توان بر روی آن حساب باز کرد. این مادربرد حرفه ای که با فرم فاکتور ATX و ابعاد 305 * 218 میلی متر عرضه شده، از مشخصاتی مانند سازگاری با پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت بهره می برد. دیگر ویژگی های مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B250-PRO شامل مجهز بودن به دو اسلات PCIe x16 برای نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، بهره بردن از دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و پورت های USB Type-C، USB 3.1 و HDMI می شود.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B250-PRO

  • بهره بردن از طراحی پیشرفته 5X Protection III

در ساخت مادربورد ایسوس PRIME B250-PRO از طراحی پیشرفته 5X Protection III بهره برده شده که باعث تضمین طول عمر بالای مادربرد و قطعات کامپیوتر شما می شود! بر مبنای این طراحی در این مادربرد از اسلات های SafeSlot بهره برده شده که تا 1.6 برابر نسبت به اسلات های معمولی در برابر شکستگی و خم شدن مقاوم ترند. به این ترتیب کارت های گرافیک و توسعه شما به شکلی کاملاً محکم و ایمن در آنها نصب خواهند شد. همچنین مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B250-PRO به فناوری LANGuard مجهز است که باعث مقاومت 2.5 برابری مادربرد در برابر جهش های الکتریکی شبکه می شود. از دیگر مشخصات این مادربرد باید به محافظت کامل از پردازنده، حافظه های رم و لوازم جانبی متصل به مادربرد در برابر اختلالاتی مانند افزایش ولتاژ، نوسان شدت جریان، اتصال کوتاه و تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) اشاره کرد. ضمن اینکه پنل پشتی و درگاه های ارتباطی این مادربرد از فلز ضد زنگ ساخته شده اند و از طول عمر سه برابر بیشتر نسبت به مادربردهای معمولی بهره می برند. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد خانگی ایسوس PRIME B250-PRO را می توان مناسب ارزیابی کرد.

  • از عملکرد ایده آل پردازنده های نسل شش و هفت اینتل بهره مند شوید!

مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس PRIME B250-PRO به چیپست B250 اینتل مجهز است که بر روی آن یک سوکت پردازنده از نوع LGA 1151 تعبیه شده است. این مادربرد امکان بهره بردن از عملکرد ایده آل پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) را برای شما فراهم می آورد و از پردازنده های 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 پشتیبانی می کند. بنابراین مشکلی در اجرای برنامه های نیمه تخصصی و نیمه حرفه ای بر روی کامپیوتر خود نخواهید داشت.

  • دارای معماری حافظه دوگانه، سازگار با رم های DDR4

شما می توانید از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز بر روی مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME B250-PRO استفاده کنید. این مادربرد از معماری حافظه دوگانه برخوردار بوده و از قابلیت XMP پشتیبانی می کند. از طریق این قابلیت می توان فرکانس عملکرد حافظه های رم را متناسب با توانایی و بار کاری سیستم تغییر داد.

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250-PRO

  • امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250-PRO به دو اسلات PCIe x16 مجهز است و این امکان را فراهم می آورد تا بتوان از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن بهره برد. این ویژگی برای انجام بازی و کارهای گرافیکی کارایی بالایی دارد و نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برطرف می کند. ضمن اینکه این مادربرد با تکنولوژی AMD CrossFireX سازگار است که نقش زیادی در ارائه عملکرد بهتر کارت های گرافیک در تعامل با یکدیگر دارد.

امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان

مادربرد دی دی آر 4 ایسوس PRIME B250-PRO با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل نیز سازگار است و به پورت های HDMI، DVI و VGA برای اتصال به مانیتور بهره می برد. پورت HDMI این مادربرد خروجی تصویر با کیفیت عالی 4K (با رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را برای شما به ارمغان می آورد!

  • مجهز به اسلات های توسعه و دو کانکتور پرسرعت M.2

بر روی مادربرد ایسوس مدل Asus PRIME B250-PRO دو اسلات PCIe x1 و دو اسلات PCI نیز تعبیه شده که برای نصب کارت های توسعه کاربرد دارند. همچنین این مادربرد به دو کانکتور M.2 مجهز است که سرعتی عالی در ذخیره سازی اطلاعات و لود سیستم عامل را ارائه می دهند. از طریق این کانکتورها می توانید از هارد اس اس دی بر روی کامپیوتر خود بهره برده و به عملکرد نرم و روان سیستم عامل و برنامه های خود دست یابید! مادربرد ایسوس PRIME B250-PRO دارای شش رابط ساتا 3.0 جهت نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست. همچنین برای این مادربرد پورت های ارتباطی متنوع و به روز شامل یک پورت PS/2 کمبو، دو پورت USB 3.1، دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB Type-C در نظر گرفته شده که امکان اتصال کامپیوتر به انواع لوازم جانبی و انتقال اطلاعات با سرعتی عالی را ایجاد می کنند.

  • سیستم خنک کننده قوی بر مبنای جریان هوا و آب

از لحاظ سیستم خنک سازی نیز مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس PRIME B250-PRO یک مادربرد کارآمد است و در آن از واترپمپ و فن های قوی استفاده شده است. شما می توانید از طریق نرم افزار +Fan Xpert 2 عملکرد سیستم خنک سازی این مادربرد را بررسی و آن را مطابق با نیاز خود بهینه سازی کنید. مادربرد Asus PRIME B250-PRO با بایوس محبوب UEFI نیز سازگار است که از طریق آن می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به صورت گرافیکی و با چند کلیک ساده ماوس بر روی مادربرد اعمال کنید.

  • قابلیت نورپردازی LED با رنگ قرمز، ارائه صدای شفاف و قوی

مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B250-PRO دارای طراحی ظاهری زیبا و جذابی نیز هست و اسلات های توسعه و مسیر صدای آن با رنگ قرمز نورپردازی می شود. این ویژگی استفاده از این مادربرد را برای شما لذت بخش تر می کند! باید به این نکته هم اشاره کنیم که در این مادربرد از کدک Realtek ALC887 و هشت کانال صوتی بهره برده شده که باعث ارائه صدایی شفاف و قوی می شود. همچنین مادربرد PRIME B250-PRO ایسوس به کارت شبکه Realtek RTL8111H مجهز است و عملکردی ایده آل در شبکه از خود نشان می دهد.

قابلیت نورپردازی LED با رنگ قرمز، ارائه صدای شفاف و قوی

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک سیستم کارآمد برای اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و حرفه ای را دارید و در جستجوی یک مادربرد خوش ساخت برای این منظور هستید، مادربرد ایسوس Asus PRIME B250-PRO را مد نظر داشته باشید! این مادربرد از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل پشتیبانی می کند و از چهار اسلات رم جهت نصب رم های DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت برخوردار است. همچنین این مادربرد به دو اسلات PCIe x16 جهت نصب دو کارت گرافیک، دو اسلات PCIe x1، دو اسلات PCI، دو کانکتور پرسرعت M.2، شش رابط ساتا 3.0 و پورت های ارتباطی به روز مجهز می باشد. از دیگر ویژگی های مهم مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B250-PRO می توان به بهره گیری از طراحی پیشرفته 5X Protection III در ساخت آن اشاره کرد که طول عمر بالای قطعات نصب شده بر روی آن را به طور کامل تضمین می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مادربرد ایسوس PRIME B250-PRO را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با کاربرد و مشخصات این مادربرد به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره ذکر شده با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر