۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310-PLUS

 

مادربورد ایسوس PRIME H310-PLUS

چیپ: Intel H310
سوکت پردازنده: Intel LGA 1151
ظرفیت حافظه رم: 32 گیگابایت

معرفی مادربورد ایسوس PRIME H310-PLUS

اگر قصد راه اندازی کامپیوتری برای مصارف روزمره را دارید و در عین حال به انجام بازی های گرافیکی نه چندان سنگین علاقه مندید، مادربرد ایسوس Asus PRIME H310-PLUS یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این مادربرد کامپیوتر از حافظه های نسل هشتم و نهم اینتل پشتیبانی می کند و به دو اسلات برای نصب حافظه های رم DDR4 مجهز می باشد. از جمله ویژگی های مادربورد ایسوس PRIME H310-PLUS می توان به قابلیت نورپردازی Aura Sync، مجهز بودن به کانکتور M.2، بهره بردن از پورت HDMI و محافظت کامل از قطعات سخت افزار نصب شده بر روی آن اشاره کرد.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME H310-PLUS

  • دارای فرم فاکتور ATX، پشتیبانی از پردازنده های قوی اینتل

مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME H310-PLUS در ابعاد 305 * 191 میلی متر و با فرم فاکتور ATX عرضه شده و با اغلب کیس های کامپیوتر سازگار است. شرکت ایسوس در این مادربرد از چیپست H310 اینتل بهره برده است. این چیپست دارای یک سوکت پردازنده از نوع LGA 1151 است و می توان پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل (Core/ Pentium Gold/ Celeron) را بر روی آن نصب کرد. مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME H310-PLUS از پردازنده های دارای لیتوگرافی 14 نانومتری و سازگار با فناوری Turbo Boost 2.0 اینتل پشتیبانی می کند.

  • قابلیت نصب حافظه های رم DDR4 2133/2400/2666

بر روی مادربرد خانگی ایسوس PRIME H310-PLUS دو اسلات برای نصب حافظه های رم تعبیه شده و شما می توانید از حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 2133، 2400 و 2666 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت بر روی آن استفاده کنید. این مادربرد دارای پیکربندی حافظه دو کاناله است و از فناوری XMP پشتیبانی می کند. این فناوری به شما اجازه می دهد تا فرکانس کاری حافظه های رم را متناسب با نیاز و توانایی سیستم انتخاب نمایید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت ایسوس در مادربرد مدل Asus PRIME H310-PLUS از فناوری ASUS OptiMem نیز بهره برده که نقش زیادی در بهبود سرعت آدرس دهی و دسترسی به حافظه در مدار PCB دارد.

قابلیت نصب حافظه های رم DDR4 2133/2400/2666

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310-PLUS

  • مجهز به یک اسلات توسعه PCI Express x16 برای نصب کارت پرافیک

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310-PLUS در حالت پیش فرض از پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل (Intel HD Graphics) برخوردار است که برای کار معمولی و روزمره با کامپیوتر می توان بر روی آن حساب باز کرد. اما اگر قصد انجام بازی دارید، می توانید کارت گرافیک مورد نظر خود را بر روی اسلات PCI Express x16 این مادربرد نصب کنید. این مادربرد از خروجی 4K با استفاده از پورت HDMI پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس PRIME H310-PLUS به دو اسلات PCI Express x1 و سه اسلات PCI نیز مجهز است که می توان از آنها برای توسعه مادربرد بهره برد. مجهز بودن به چهار کانکتور ساتا 3.0 یکی دیگر از مشخصات این مادربرد است که برای نصب هارددیسک و درایو نوری کاربرد دارند. ضمن اینکه مادربرد PRIME H310-PLUS ایسوس دارای کانکتور M.2 نیز هست که به شما این امکان را می دهد تا از هاردهای SSD بر روی آن استفاده کنید. بهره بردن از هارد SSD باعث ارتقای چشمگیر سرعت عملکرد دستگاه در اجرای برنامه های مختلف و لود سیستم عامل می شود.

  • سرعت عالی در انتقال اطلاعات با بهره گیری از پورت USB 3.1

یکی از ویژگی های کاربردی مادربرد دی دی آر 4 ایسوس PRIME H310-PLUS مجهز بودن آن به پورت های ارتباطی به روز است که اتصال کامپیوتر به دستگاه های دیگر را بسیار آسان می کند. این مادربرد دارای دو پورت USB 3.1 است که از نسل جدید رابط های USB به شمار می آیند و بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات را به ارمغان می آورند. دیگر پورت های مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME H310-PLUS شامل دو پورت USB 2.0 و پورت های VGA، DisplayPort و HDMI می شود. همان طور که اشاره شده از طریق پورت HDMI این مادربرد می توانید به خروجی تصویر با کیفیت عالی دست یابید!

مادربرد ایسوس PRIME H310-PLUS به پورت LAN و کارت شبکه Realtek RTL8111H مجهز است و امکان بهره بردن از کامپیوتر در قالب شبکه را فراهم می آورد. همچنین در این مادربرد از کارت صدای هشت کاناله Realtek ALC887 بهره برده شده که صدایی با کیفیت را ارائه می دهد.

سرعت عالی در انتقال اطلاعات با بهره گیری از پورت USB 3.1

  • سازگاری کامل با نرم افزارهای Fan Xpert 2+ و UEFI BIOS

شما می توانید با استفاده از نرم افزار Fan Xpert 2+ کنترل کامل نحوه عملکرد فن های مادربرد ایسوس PRIME H310-PLUS را به صورت گرافیکی در اختیار داشته باشید! لازم به ذکر است که این مادربرد از سیستم خنک کنندگی پیشرفته و هوشمندی بهره می برد و مانع از آسیب دیدن قطعات نصب شده بر روی آن در اثر افزایش دما می شود. همچنین مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس PRIME H310-PLUS با نرم افزار قدرتمند UEFI BIOS نیز سازگار است که امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی مادربرد و قطعات سخت افزاری کامپیوتر را تنها با چند کلیک برای شما ایجاد می کند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد نسل 9 ایسوس PRIME H310-PLUS دارای استاندارد طراحی 5X Protection III است که به طور کامل از قطعات سخت افزاری کامپیوتر در برابر نوسانات شدت جریان و ولتاژ محافظت می کند. اما یکی از ویژگی های قابل توجه این مادربرد امکان نورپردازی آن با بهره بردن از قابلیت Aura Sync است. در مادربرد Asus PRIME H310-PLUS از هدر RGB بهره برده شده که در هنگام عملکرد مادربرد باعث نورپردازی می شود و جلوه ای زیبا به آن می بخشد. این مادربرد با فناوری واقعیت مجازی (VR) نیز سازگار است و تجربه ای لذت بخش و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. این ویژگی بر روی قیمت مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME H310-PLUS نیز مؤثر بوده است.

جمع بندی

در مجموع مادربرد ایسوس Asus PRIME H310-PLUS را می توان با توجه به ویژگی هایی مانند پشتیبانی از پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل، سازگاری با حافظه های رم DDR4 2133/2400/2666 و مجهز بودن به اسلات توسعه کارت گرافیک یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و انجام بازی های نه چندان سنگین دانست. مجهز بودن به کانکتور M.2 (جهت نصب هارد SSD)، چهار کانکتور ساتا 3.0، بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته اینتل و ایسوس برای بهبود کیفیت عملکرد حافظه و ارتقای کیفیت تصاویر خروجی، سازگاری با نرم افزارهای UEFI BIOS و Fan Xpert 2+ و محافظت کامل از قطعات سخت افزاری از دیگر مشخصات مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME H310-PLUS به شمار می آید.

چنانچه قصد خرید مادربرد ایسوس PRIME H310-PLUS را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سؤالات خود در رابطه با این محصول را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310-PLUS

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر