۱۳۹۹ بهمن ۲, پنجشنبه

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 با ظرفیت 16 گیگابایت

 

معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01

با افزایش روزافزون گوشی های پرچم دار و حتی میان رده در بازار، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند با صرف هزینه ای کمتر به سراغ گوشی های پایین رده بروند. گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 یکی از همین محصولات است که در سال 2020 روانه بازار شده است. این گوشی موبایل برای مصارف روزمره و کاربری عمومی یک گزینه ایده آل است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات قابل قبولی را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به بهره مندی از اندروید 10، دوربین دوگانه و صفحه نمایش 5.7 اینچی اشاره کرد. گوشی سامسونگ گلکسی A01 از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه با ما همراه باشید.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A01

  • کیفیت ساخت مطلوبِ بدنه پلاستیکی

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 با ظرفیت 16 گیگابایت در ابعاد 146.2*70.9*8.3 میلی متر و وزن 149 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است.. این گوشی مانند اکثر گوشی های پایین رده دارای بدنه تمام پلاستیکی است. با این وجود کیفیت ساخت آن انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. البته بهتر است تا برای محافظت بدنه این گوشی در برابر خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت، از قاب استفاده کنید.

پنل جلویی موبایل Samsung Galaxy A01 شامل صفحه نمایش آن می شود که میزان حاشیه ها در اطراف آن نسبتاً کم است. دوربین سلفی این گوشی در قسمت بالایی صفحه نمایش و در قاب قطره ای شکل قرار گرفته است. پنل پشتی این گوشی نیز دارای طراحی ساده اما شیکی است. دوربین های دوگانه این گوشی به همراه فلش آن به صورت عمودی در این بخش قرار گرفته اند. گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی مدل Samsung Galaxy A01 در مدل SM-A015F/DS و رنگ های قرمز، آبی و مشکی عرضه شده و شما می توانید متناسب با سلیقه تان، رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید. در مجموع با توجه به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A01، کیفیت ساخت و ویژگی های ظاهری آن را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

کیفیت ساخت مطلوبِ بدنه پلاستیکی

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A01

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی

به طور کلی نباید از گوشی های پایین رده انتظار صفحه نمایش با بالاترین کیفیت را داشته باشید! این موضوع در رابطه با گوشی سامسونگ Galaxy A01 نیز صدق می کند و در آن از نمایشگر PLS IPS با رزولوشن 720 * 1520 پیکسل استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی دارای ابعاد 5.7 اینچ است و حدود 78.8 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را پوشانده است. همچنین این صفحه نمایش تراکم پیکسلی 294 نقطه در اینچ را به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 را برای مصارف روزمره کاملاً مناسب دانست؛ اما این نمایشگر قابلیت نمایش عکس و ویدئو با کیفیت های بالا را نخواهد داشت.

صفحه نمایش 5.7 اینچی

  • کیفیت مناسب در عکاسی با دوربین دوگانه

شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی مدل A01 از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلیِ 13 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره برده است. این گوشی دارای فلش LED نیز هست و از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی (1080p) بهره می برد. دوربین سلفی گوشی موبایل اندرویدی ارزان سامسونگ گلکسی A01 نیز از نوع 5 مگاپیکسلی است و کارایی مناسبی برای ثبت عکس های سلفی جهت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دارد. در مجموع دوربین های این گوشی موبایل اندرویدی برای کاربران عادی خانگی و عکاسی در طول روز (با روشنایی کافیِ محیط) کاملاً مناسب است.

کیفیت مناسب در عکاسی با دوربین دوگانه

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Samsung Galaxy A01

  • از امکانات سیستم عامل اندروید 10 لذت ببرید!

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A01 را بهره بردن آن از سیستم عامل اندروید 10 دانست! در واقع شما می توانید با پرداخت هزینه ای کم برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات یکی از جدیدترین نسخه های اندروید بهره مند شوید!

  • سخت افزار مناسب برای کاربری عمومی

از لحاظ سخت افزاری، گوشی گلکسی A01 برای مصارف روزمره و کاربری عمومی کارایی مناسبی دارد. شما می توانید از این گوشی برای گشت زدن در فضای اینترنت و چک کردن وبسایت، سر زدن به شبکه های اجتماعی، اجرای برنامه های پرکاربرد مانند آفیس، گوش دادن به موسیقی و... استفاده کرده و از عملکرد مطلوب آن بهره مند شوید. برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق موبایل سامسونگ Galaxy A01 هستند باید بگوییم که در این گوشی از تراشه پایین رده کوالکوم SDM439 اسنپ دراگون 439 (12 نانومتری)، پردازنده هشت هسته ای (شامل چهار هسته 1.95 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.45 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی ادرنو 505 استفاده شده است.

سخت افزار مناسب برای کاربری عمومی

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy A01

  • مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی مناسب

انرژی مورد نیاز گوشی همراه سامسونگ Galaxy A01 از باتری داخلی و غیر قابل تعویض آن تأمین می شود. در این گوشی از باتری لیتیوم یونی استفاده شده که از ظرفیتی معادل با 3000 میلی آمپر بهره می برد. میزان شارژدهی این باتری با توجه به سخت افزار و صفحه نمایش معمولی این گوشی کاملاً مناسب خواهد بود.

  • 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 با ظرفیت 16 گیگابایت از حافظه داخلی 16 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت برخوردار است و فضای مناسب برای ذخیره انواع فایل را در اختیار شما قرار می دهد. اگر این میزان حافظه برای شما کافی نیست، می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی microSDXC آن را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که برای قرار دادن کارت حافظه جانبی، برای این گوشی اسلات اختصاصی در نظر گرفته شده است. از این جهت این امکان برای شما فراهم است تا از کارت حافظه و دو سیم کارت به صورت هم زمان در گوشی خود استفاده کنید. گوشی دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A01 از سیم کارت های سایز نانو پشتیبانی می کند.

16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 با ظرفیت 16 گیگابایت

گوشی سامسونگ گلکسی A01 از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و در هر دو حالت Wi-Fi Direct و هات اسپات کارایی دارد. همچنین این گوشی به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و با اتصال وایرلس به انواع دستگاه های دارای بلوتوث سازگاری کامل دارد. از دیگر امکانات گوشی دو سیمکارت سامسونگ گلکسی A01 باید به مجهز بودن به GPS، رادیو FM، شتاب سنج و حسگر مجاورت اشاره کنیم. پورت ارتباطی این گوشی نیز از نوع microUSB 2.0 است که به اغلب کابل شارژهای اندرویدی قابل اتصال می باشد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 با ظرفیت 16 گیگابایت

جمع بندی

در مجموع می توان گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A01 با ظرفیت 16 گیگابایت را برای کاربری عمومی و مصارف روزمره یک انتخاب ایده آل دانست. این گوشی از سری گوشی های موبایل اقتصادی سامسونگ است و از ویژگی هایی مانند دوربین دوگانه، صفحه نمایش 5.7 اینچی، پشتیبانی از دو سیم کارت، حافظه داخلی 16 گیگابایت (با قابلیت ارتقا) و شارژدهی مناسب باتری بهره می برد. گوشی موبایل سامسونگ A01 دارای اندروید 10 است و امکانات به روز این سیستم عامل را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین سخت افزار این گوشی برای اجرای برنامه ها و بازی های سبک کاملاً مناسب است.

چنانچه قصد خرید گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A01 را دارید، برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این گوشی و لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر