۱۳۹۹ بهمن ۱۰, جمعه

پاوربانک راک اسپیس RockSpace Orb با ظرفیت 10000 میلی آمپر

مشخصات و امکانات شارژر همراه راک اسپیس Orb

شرکت های تولید کننده پاور بانک گوشی بعضاً محصولات فانتزی و خلاقانه ای را روانه بازار می کنند تا بتوانند توجه کاربران خود را جلب نمایند! از جمله این محصولات می توان به پاور بانک راک اسپیس Orb اشاره کنیم که به شکل خورشید و سیارات منظومه شمسی طراحی شده است! پس اگر به محصولات فانتزی و خاص علاقه دارید، این پاوربانک یک انتخاب هیجان انگیز برای شما خواهد بود! پاور بانک فانتزی راک اسپیس Orb دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال بهره برد. از جمله مشخصات این شارژر همراه باید به مجهز بودن به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type-C، قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان و سرعت عالی در هر دو حالت شارژدهی و شارژگیری اشاره کرد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راک اسپیس Orb

  • یک پاوربانک فانتزی خوش ساخت و جذاب!

طراحی ظاهری پاوربانک راک اسپیس RockSpace Orb با ظرفیت 10000 میلی آمپر به گونه ای است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد! این پاور بانک به صورت دایره ای و به شکل خورشید، زمین، ماه و سیارات منظومه شمسی طراحی شده و بدنه آن با روکش پلاستیکی شفاف پوشانده شده است. همچنین پورت ها، دکمه روشن/ خاموش و نشانگرهای LED پاور بانک گوشی موبایل راک اسپیس مدل RockSpace Orb در نوار پلاستیکی تعبیه شده در قسمت میانی بدنه آن قرار دارند. لازم به ذکر است که پورت های ورودی و خروجی این پاوربانک توسط یک درپوش پلاستیکی در برابر آسیب هایی مانند نفوذ آب و گرد و غبار به دستگاه محافظت می شوند. پاور بانک Orb راک اسپیس دارای قطر 86 میلی متر و وزن 328 گرم است و امکان اتصال بند آویز به آن وجود دارد. این پاوربانک از کیفیت ساخت ایده آلی نیز بهره می برد در ساخت آن از مواد ضد حریق و پلی کربنات (PC) استفاده شده است.

یک پاوربانک فانتزی خوش ساخت و جذاب!

  • شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف با سرعتی عالی!

اگر در کنار ویژگی های ظاهری، سرعت شارژ نیز برایتان اهمیت دارد، شارژر همراه راک اسپیس Orb برای شما ساخته شده است! همان طور که اشاره شد، این پاور بانک دارای یک پورت خروجی USB است که شدت جریان آن برابر با 2.4 آمپر می باشد. این پورت سرعتی ایده آل به خصوص در هنگام شارژ گوشی موبایل و تبلت را به ارمغان می آورد! پاوربانک گوشی راک اسپیس Orb به پورت USB Type-C نیز مجهز است که هم برای شارژ دستگاه های دیگر و هم برای شارژ باتری خود پاوربانک کاربرد دارد. شدت جریان این پورت در هنگام شارژدهی به دستگاه های دیگر برابر با 3 آمپر و در هنگام شارژ باتری پاوربانک برابر با 2.7 آمپر است. بنابراین شما می توانید گوشی یا تبلت خود را با بالاترین سرعت از طریق این پورت شارژ کنید. همچنین پورت USB-C پاوربانک راک اسپیس RockSpace Orb با ظرفیت 10000 میلی آمپر شما را از منتظر ماندن برای ساعات طولانی جهت تکمیل شدن شارژ باتری پاوربانک نجات می دهد! با توجه به این مشخصات قیمت پاوربانک راک اسپیس Orb مناسب به نظر می رسد!

شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف با سرعتی عالی!

پاوربانک راک اسپیس RockSpace Orb با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • حفاظت کامل از دستگاه های شما در هنگام شارژ شدن

در پاور بانک 10 هزار راک اسپیس Orb از IC و مدارهای محافظ استفاده شده و به همین دلیل این پاور بانک از دستگاه های متصل به آن در هنگام بروز اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، ولتاژ ورودی و خروجی بیش از حد، نوسان شدت جریان، شارژ معکوس و افزایش دما به طور کامل محافظت می کند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک فانتزی راک اسپیس Orb قابلیت شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال، مودم قابل حمل و... را دارد و دستگاهی کارآمد در این زمینه به شمار می آید. همچنین ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک، به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند.

حفاظت کامل از دستگاه های شما در هنگام شارژ شدن

جمع بندی

شارژر همراه راک اسپیس مدل RockSpace Orb با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از پاوربانک های فانتزی و خاص موجود در بازار محسوب می شود که دارای طراحی دایره ای به شکل سیارات منظومه شمسی است. این پاور بانک از مواد اولیه مرغوب و ضد حریق ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. مشخصات پاور بانک راک اسپیس مدل Orb شامل ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، پورت خروجی USB، پورت ورودی/ خروجی USB Type-C و سرعت عالی در هر دو حالت شارژدهی و شارژگیری می شود. به طور کلی اگر به استفاده از پاوربانک های فانتزی علاقه دارید و سرعت و کیفیت عملکرد آن نیز برایتان مهم است، شارژر همراه راک اسپیس Orb یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود!

چنانچه قصد خرید پاور بانک گوشی موبایل راک اسپیس Orb را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر