۱۳۹۹ بهمن ۲, پنجشنبه

یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان

 

معرفی یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان

شرکت امرسان یکی از شرکت های شناخته شده ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، کولر گازی، یخچال فریزر و... است که محصولات آن همواره با استقبال قابل توجهی از جانب کاربران مواجه شده است. یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که دارای 7 طبقه داخلی، یک کشو و 4 طبقه در درب است. این یخچال فاقد فریزر و جایخی است و برای آن دسته از افرادی ارائه شده که نیازی به منجمد کردن مواد غذایی ندارند. از جمله ویژگی های این یخچال 15 فوتی می توان به مجهز بودن به آبسردکن، نمایشگر تاچ، سیستم خنک سازی سریع و سیستم عیب یاب هوشمند اشاره کرد. یخچال 15 گلد فلت تاچ A آبخوری وسط دستگیره اهرمی امرسان برای استفاده خانواده های دارای تعداد افراد متوسط، ادارات و شرکت ها گزینه مناسبی محسوب می شود.

معرفی یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان

مشخصات فنی و ظاهری یخچال امرسان 15 گلد فلت تاچ A

  • دارای دستگیره اهرمی

یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان دارای طراحی ظاهری ساده و شیکی است و به سادگی می توان آن را با انواع دکوراسیون آشپزخانه ست کرد. دستگیره این یخچال دارای ابعاد بزرگی است و به صورت اهرمی طراحی شده است. به این ترتیب با صرف کمترین میزان نیرو می توان درب این یخچال را باز کرد. لازم به ذکر است که درب یخچال 15 فوت گلد فلت تاچ A امرسان به سمت راست باز می شود.

قابلیت ها و امکانات یخچال امرسان 15 گلد فلت تاچ A

  • رده مصرف انرژی A، مصرف بهینه و هزینه پایین

یخچال یکی از دستگاه هایی است که باید در تمام طول شبانه روز روشن باشد. از این جهت اگر یخچال مورد استفاده شما از نوع پرمصرف و بی کیفیت باشد، باید هزینه های زیادی را در هر نوبت دریافت قبض برق بپردازید! به همین دلیل بهتر است تا در هنگام خرید یخچال حتماً به برچسب انرژی آن توجه داشته باشید. یخچال امرسان 15 گلد فلت تاچ A دارای رده مصرف انرژی A است و در دسته یخچال های کم مصرف جای دارد. به این ترتیب خیال شما بابت مصرف انرژی بهینه آن و هزینه های برق کاملاً راحت خواهد بود! ضمن اینکه این یخچال از سیستم کاهنده مصرف انرژی نیز بهره می برد.

رده مصرف انرژی A، مصرف بهینه و هزینه پایین

  • دارای سیستم خنک سازی سریع، مجهز به آبسردکن و نمایشگر تاچ

از جمله امکانات یخچال کم مصرف 15 گلد فلت تاچ A آبخوری وسط دستگیره اهرمی امرسان باید به سیستم خنک سازی سریع آن اشاره کنیم که باعث می شود تا دمای مواد غذایی در کمتر از 2 ساعت کاهش پیدا کند. این ویژگی نقش زیادی در تازه و سالم ماندن مواد غذایی دارد و از فاسد شدن زود هنگام آنها جلوگیری می کند.

یخچال 15 گلد فلت تاچ A آبخوری وسط دستگیره اهرمی امرسان دارای آبسردکن نیز هست که آبریز خروجی آن در قسمت وسط بدنه یخچال تعبیه شده است. به این ترتیب شما در تمام طول شبانه روز به آب خنک دسترسی خواهید داشت! در قسمت بالایی بدنه این یخچال هم یک نمایشگر تاچ تعبیه شده و شما می توانید به آسانی و تنها با چند لمس ساده دمای یخچال و نحوه عملکرد کلی آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

دارای سیستم خنک سازی سریع، مجهز به آبسردکن و نمایشگر تاچ

یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان

  • مجهز به 7 طبقه، فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی شما

تعداد طبقات داخلی یخچال ایرانی 15 گلد فلت تاچ A امرسان برابر با 7 عدد است و از این جهت شما هیچ گونه محدودیتی برای قرار دادن مواد غذایی مورد نظرتان در آن نخواهید داشت! همچنین در پایین طبقات این یخچال یک کشو برای قرار دادن میوه و سبزیجات تعبیه شده است. قسمت داخلی درب این یخچال هم دارای چهار طبقه است و شما می توانید انواع بطری های آب، نوشابه، شیر و دیگر مواد غذایی مانند تخم مرغ، کره، پنیر و... را در آنها قرار دهید. در مجموع با توجه به قیمت یخچال خانگی 15 گلد فلت تاچ A آبخوری وسط دستگیره اهرمی امرسان، میزان ظرفیت و کارایی آن را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

مجهز به 7 طبقه، فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی شما

جمع بندی

یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان یکی از یخچال های 15 فوتی موجود در بازار است که دارای 7 طبقه داخلی، یک کشو و 4 طبقه در درب می باشد. این یخچال از سیستم خنک سازی سریع، عملکرد بدون برفک و سیستم عیب یاب هوشمند بهره می برد و به نمایشگر تاچ و آبسردکن مجهز است. از لحاظ مصرف انرژی نیز این یخچال در دسته یخچال های کم مصرف جای دارد و از رده مصرف انرژی A برخوردار است. مجهز بودن به دستگیره اهرمی بزرگ، کیفیت ساخت ایده آل و طراحی ظاهری ساده اما شیک از دیگر ویژگی های است که باعث محبوبیت یخچال 15 گلد فلت تاچ A آبخوری وسط دستگیره اهرمی امرسان در میان کاربران شده است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید یخچال امرسان مدل 15 گلد فلت تاچ A و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات این یخچال به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر