۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

کولر گازی دیواری امرسان Emersun AC30W07

 کولر گازی دیواری امرسان AC30W07

برچسب مصرف انرژی: A
شرایط کارکرد: معتدل و گرمسیری
نوع کمپرسور: اینورتر
ظرفیت سرمایشی: 26615 BTU/h
ظرفیت گرمایشی: 29686 BTU/h

معرفی کولر گازی امرسان Emersun AC30W07

شرکت امرسان یکی از شرکت های ایرانی معتبر در زمینه تولید انواع لوازم منزل برقی مانند ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، کولر گازی و... است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران خود را به خوبی جلب نماید. از جمله محصولات این شرکت می توان به کولر گازی مدل AC30W07 اشاره کرد که از نوع 30000 است و از قابلیت های سرمایشی و گرمایشی به صورت یکجا برخوردار می باشد. این کولر گازی به کمپرسور اینورتر مجهز است و از ویژگی هایی مانند سروصدای کم، تکنولوژی توربو و نمایشگر مخفی بهره می برد. به طور نسبی می توان کولر گازی دیواری امرسان Emersun AC30W07 را برای استفاده در مناطق معتدل و گرمسیری و آپارتمان های 85 تا 120 متری یک انتخاب ایده آل دانست!

معرفی کولر گازی امرسان Emersun AC30W07

مشخصات فنی کولر گازی اینورتر امرسان AC30W07

  • مصرف انرژی بهینه با بهره بردن از کمپرسور اینورتر

کولر گازی های قدیمی دارای موتور با دور ثابت هستند و عملکرد آنها به این صورت است که در زمان رسیدن دمای محیط به دمای تنظیم شده، موتور آنها خاموش می شود. در این حالت با تغییر دمای محیط موتور دوباره روشن شده و کولر فعالیت خود را از سر می گیرد. این روشن و خاموش شدن های متوالی هم باعث کاهش عمر موتور شده و هم نقش زیادی در افزایش مصرف انرژی و هزینه ها دارد. از این رو کولرهای جدیدتر به کمپرسور اینورتر مجهز شده اند. به این معنی که آنها برای تنظیم دما هیچ گاه خاموش و روشن نمی شوند و فقط دور موتور دستگاه کم یا زیاد می شود. کولر گازی امرسان Emersun AC30W07 به اینورتر مجهز است و دارای رده مصرف انرژی A می باشد. بنابراین با استفاده از این کولر گازی ضمن بهره مندی از هوای سرد و گرم، هزینه کمی نیز بابت مصرف انرژی آن باید بپردازید!

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی مناسب برای فضای 85 تا 120 متر

ظرفیت سرمایشی کولر گازی اینورتر امرسان AC30W07 برابر با 26615 بی تی یو در ساعت و ظرفیت گرمایشی آن برابر با 29686 بی تی یو در ساعت است. همچنین بازده سرمایشی EER این کولر گازی برابر با 3.12 و بازده گرمایشی COP آن برابر با 3.47 است. با توجه به این مشخصات می توان کولر گازی سرمایشی گرمایشی امرسان AC30W07 را برای خنک یا گرم کردن فضاهایی با متراژ 85 تا 120 متر کاملاً مناسب دانست. ضمن اینکه این کولر گازی از تکنولوژی توربو بهره می برد و قادر به تولید حجم زیادی از هوای سرد یا گرم در زمانی کوتاه است. این ویژگی که بر روی قیمت اسپلیت دیواری امرسان AC30W07 نیز مؤیر بوده، به خصوص در اوج گرمای تابستان و در زمانی که تازه به منزل برگشته اید، کارایی بالایی برای شما خواهد داشت!

مشخصات فنی کولر گازی اینورتر امرسان AC30W07

کولر گازی دیواری امرسان Emersun AC30W07

  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان

کولر گازی دیواری امرسان Emersun AC30W07 همانند اغلب کولرهای گازی از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل شده است. یونیت خارجی این دستگاه دارای ابعاد 900 * 700 * 350 و وزن 54 کیلوگرم است و در فضای باز مانند بالکن یا پشت بام می توان آن را قرار داد. این یونیت وظیفه خنک کردن گاز و ارسال آن به یونیت داخلی را برعهده دارد. یونیت داخلی این کولر نیز بر روی دیوار نصب می شود و هوای خنک را در فضا پخش می کند. لازم به ذکر است که یونیت های داخلی و خارجی کولر گازی اسپلیت امرسان AC30W07 از طریق لوله های رفت و برگشت با قطر 4/1 و 8/5 اینچ به یکدیگر متصل می شوند. همچنین در این کولر از گاز مبرد R410a استفاده شده که با محیط زیست سازگاری کامل دارد.

کولر گازی دیواری امرسان Emersun AC30W07

  • پرتاب باد در چهار جهت، عملکرد کم صدا

کولر گازی ایرانی امرسان AC30W07 از قابلیت پرتاب باد در چهار جهت برخوردار است و هوای سرد یا گرم را به طور یکنواخت در فضا پخش می کند. این کولر گازی دارای تایمر نیز هست و این امکان را به شما می دهد زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را تنظیم کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کولر گازی امکان استفاده در حالت فن، تولید هوای خشک و اتوماتیک را نیز دارد.

بر روی بدنه کولر گازی اینورتر ایرانی امرسان AC30W07 نمایشگر مخفی نیز تعبیه شده که تنها در هنگام تنظیم دما قابل مشاهده است. این کولر گازی دارای پره های طلایی نیز هست که از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسایش برخوردارند. کولر گازی امرسان AC30W07 توانایی پاکسازی خودکار پره ها از گرد و غبار را دارد. این ویژگی نقش زیادی در اتقای بازدهی عملکرد کولر دارد.

میزان صدای تولید شده کولر گازی در هنگام عملکرد یکی دیگر از موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. چرا که بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در تمام طول شب کولر را روشن بگذارند و اگر کولر سروصدای زیادی از خود تولید کند، آسایش از شما و خانواده تان سلب خواهد شد! یونیت داخلی اسپلیت گرمایشی و سرمایشی امرسان AC30W07 دارای سروصدای بسیار کم (48 دسی بل) است و به طور کامل خیال شما را بابت این موضوع راحت می کند.

پرتاب باد در چهار جهت، عملکرد کم صدا

جمع بندی

در مجموع می توان کولر گازی 30000 امرسان AC30W07 را با توجه به ویژگی هایی مانند قابلیت سرمایشی و گرمایشی، مجهز بودن به اینورتر، رده مصرف انرژی A، تکنولوژی توربو و بازدهی ایده آل یک انتخاب مناسب برای استفاده در مناطق معتدل و گرمسیری و آپارتمان های 85 تا 120 متری دانست. این کولر گازی به نمایشگر مخفی، پره های طلایی و قابلیت های پاکسازی خودکار پره ها از گرد و غبار مجهز است و از حالت اسلیپ، حالت شب و تایمر بهره می برد. همچنین کولر گازی دیواری امرسان Emersun AC30W07 دارای امکان پرتاب باد در چهار جهت است و می توان سرعت فن آن را در چهار حالت تنظیم کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید کولر گازی اینورتر امرسان AC30W07 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر