۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

تلفن رومیزی تیپ تل Tiptel TIP-7722

 

معرفی تلفن رومیزی تیپ تل TIP-7722

تلفن تیپ تل TIP-7722 یکی از انواع تلفن رومیزی موجود در بازار است که برای استفاده کارمندان و کارشناسان در ادارات و شرکت ها عرضه شده است. این تلفن دارای صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه است و به 12 دکمه قابل برنامه ریزی جهت شماره گیری سریع مجهز می باشد. همچنین این تلفن رومیزی از قابلیت هایی مانند تغییر صدای زنگ، صرفه جویی در مصرف انرژی و ثبت تماس های ورودی و خروجی بهره می برد. تلفن رومیزی تیپ تل Tiptel TIP-7722 صدایی شفاف و بدون نویز را به شما ارائه می دهد و کارایی بالایی برای مصارف ساده مدیریتی در ادارات کوچک دارد.

مشخصات فنی گوشی تلفن رومیزی Tiptel TIP-7722

  • مجهز به صفحه نمایش بزرگ، امکان نمایش شماره فرد تماس گیرنده

تلفن رومیزی تیپ تل TIP-7722 به صفحه نمایش بزرگ مجهز است. این صفحه نمایش به نور پس زمینه مجهز می باشد و حتی در مکان های تاریک و کم نور نیز اطلاعات در حال نمایش بر روی آن قابل مشاهده خواهند بود. لازم به ذکر است که گوشی تلفن تیپ تل TIP-7722 از سیستم های شماره انداز FSK/DTMF پشتیبانی می کند و شماره فرد تماس گیرنده را بر روی نمایشگر نشان می دهد. علاوه بر این، امکان نمایش تاریخ و ساعت بر روی نمایشگر این تلفن وجود دارد. شما می توانید سطح نور صفحه نمایش این تلفن را در پنج سطح مختلف تنظیم کنید. گوشی تلفن رومیزی Tiptel TIP-7722 از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار است و در ساخت آن از پلاستیک سخت استفاده شده است. به همین دلیل این تلفن از مقاومت قابل قبولی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و خراشیدگی بهره می برد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

  • دارای 12 دکمه قابل برنامه ریزی

در قسمت سمت راست بدنه تلفن ثابت رومیزی تیپ تل TIP-7722 تعداد 12 دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده که برای شماره گیری سریع کاربرد دارند. شما می توانید به هر یک از این دکمه ها یک شماره داخلی یا خارجی اختصاص دهید و پس از آن تنها با یک بار فشردن دکمه، تماس برقرار خواهد شد. همچنین در کنار این دکمه ها محلی برای یادداشت شماره یا نام خط اختصاص یافته به هر دکمه تعبیه شده است. از دیگر دکمه های کاربردی تلفن رومیزی تیپ تل Tiptel TIP-7722 می توان به دکمه های Redial (جهت شماره گیری سریع)، FLASH و HOLD اشاره کرد.

دارای 12 دکمه قابل برنامه ریزی

گوشی تلفن رومیزی تیپ تل Tiptel TIP-7722

  • امکان انتخاب 16 نوع صدای زنگ

برای تلفن تیپ تل TIP-7722 تعداد 16 صدای زنگ مختلف در نظر گرفته شده است و شما می توانید متناسب با سلیقه خود، زنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید. این تلفن از قابلیت پخش موسیقی برای مخاطب پشت خط برخوردار است. این ویژگی به خصوص در هنگام Hold تماس یا وصل کردن تماس به خط دیگر کارایی بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا با کیفیت بیشتری به تماس های مشتریان خود پاسخ دهید.

از دیگر ویژگی های گوشی تلفن رومیزی تیپ تل TIP-7722 می توان به تنظیم زنگ آلارم و شماره گیری در حالت های تن و پالس اشاره کرد. لازم به ذکر است که این تلفن به طور کامل در برابر تداخل خطوط مقاوم است و کیفیتی عالی در مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.

جمع بندی

اگر قصد خرید تلفن رومیزی با امکانات ساده مدیریتی برای استفاده در اداره یا شرکت محل کار خود را دارید و در جستجوی محصولی با دوام هستید، تلفن رومیزی تیپ تل Tiptel TIP-7722 نیازهای شما را به خوبی برطرف خواهد کرد. این تلفن به 12 دکمه قابل برنامه ریزی جهت شماره گیری سریع مجهز است و از سیستم های شماره انداز FSK/DTMF پشتیبانی می کند. نمایشگر این تلفن دارای ابعاد بزرگی است و از نور پس زمینه بهره می برد. بر روی این نمایشگر اطلاعاتی مانند تاریخ، ساعت و شماره فرد تماس گیرنده قابل نمایش هستند. سایر ویژگی های گوشی تلفن ثابت تیپ تل TIP-7722 شامل ثبت تماس های ورودی و خروجی، 16 نوع صدای زنگ، شماره گیری در حالت های تن و پالس، آلارم هشدار، امکان پخش موسیقی برای مخاطب پشت خط و مصرف بهینه انرژی می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید تلفن تیپ تل TIP-7722 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول یا دیگر تجهیزات شبکه مخابراتی با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر