۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX Z270E GAMING

 

معرفی مادربورد ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING

اگر قصد راه اندازی یک سیستم گیمینگ کارآمد را دارید و در جستجوی مادربردی خوش ساخت برای استفاده بر روی آن هستید، مادربرد ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این مادربرد گیمینگ با فرم فاکتور ATX و ابعاد 305 * 244 میلی متر عرضه شده و امکان استفاده از آن بر روی اغلب کیس های گیمینگ وجود دارد. از جمله مشخصات مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX Z270E GAMING می توان به سازگاری با پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات رم DDR4، سه اسلات PCIe x16، چهار اسلات PCIe x1، دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و پورت های ارتباطی کاربردی اشاره کرد. همچنین این مادربرد از قابلیت نورپردازی RGB برخوردار بوده و به وای فای و بلوتوث نیز مجهز است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات مادربرد کامپیوتر ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی مادربورد ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING

  • طراحی ظاهری زیبا، قابلیت نورپردازی در طرح ها و رنگ های مختلف

از لحاظ طراحی ظاهری مادربرد گیمینگ ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING انتظارات گیمرهای حرفه ای را به خوبی برآورده می کند! در این مادربرد از سینک حرارتی و کاور پورت زاویه دار استفاده شده و قابلیت نورپردازی در رنگ ها و طرح های مختلف برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین این مادربرد با تکنولوژی ASUS Aura Sync سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا نحوه نورپردازی آن را با سایر سخت افزارهای ایسوس (مانند کیس، ماوس، کیبورد و...) هماهنگ کنید. در این حالت اوج هیجان را در هنگام انجام بازی تجربه خواهید کرد! مادربورد ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING از قطعات با چاپ سه بعدی پشتیبانی می کند و امکان شخصی سازی ظاهر مادربرد را به شما می دهد! به این ترتیب شما می توانید کاور کابل، پلاک سفارشی، نگهدارنده فن M.2 و هواکش فن این مادربرد را با طرح دلخواه خود به آسانی جایگزین کنید!

  • لذت انجام بازی با صدای طبیعی و قدرتمند!

در مادربرد خانگی ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING از فناوری صوتی به روز ROG SupremeFX و آمپلی فایرهای دوگانه هدفون بهره برده شده است. به همین دلیل این مادربرد صدایی طبیعی، فراگیر و قدرتمند را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا با بهره بردن از اسپیکرها و هدست های حرفه ای گیمینگ، لذت انجام بازی را برای خود دو چندان کنید! مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING با نرم افزار کاربردی Sonic Studio III سازگار است و امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی سیستم صوتی را در یک محیط گرافیکی فراهم می آورد. این مادربرد از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) نیز پشتیبانی می کند و می توان آن را متعلق به نسل بعدی صنعت بازی و سرگرمی دانست.

  • پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل

شرکت ایسوس در مادربرد مدل ROG STRIX Z270E GAMING از چیپست Z270 اینتل استفاده کرده که دارای سوکت پردازنده LGA 1151 است. این امکان برای شما وجود دارد تا از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) و پردازنده های 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 بر روی این مادربرد استفاده کنید. در این مادربرد از فناوری Pro Clock و یک مولد فرکانس اختصاصی برای پردازنده بهره برده شده که باعث ارتقای فرکانس عملکرد آن می شود. به این ترتیب می توانید به بالاترین سرعت و توان پردازشی پردازنده نصب شده بر روی مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING دست یابید.

  • عملکرد ایده آل حافظه های رم DDR4 با قابلیت اورکلاکینگ

مادربرد ایسوس مدل Asus ROG STRIX Z270E GAMING دارای چهار اسلات رم و معماری حافظه دوگانه است و می توان از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس حداکثر 3866 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاک) بر روی آنها استفاده کرد. این مادربرد از قابلیت XMP هم پشتیبانی می کند که از طریق آن می توانید فرکانس عملکرد حافظه های رم را متناسب با بار کاری سیستم تغییر دهید. در مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING از نسل سوم تکنولوژی T-Topology بهره برده شده که باعث ارائه بهترین کیفیت اورکلاکینگ می شود. این مادربرد با نرم افزار 5-Way Optimization نیز سازگار است که امکان اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم را تنها با یک کلیک فراهم می آورد.

عملکرد ایده آل حافظه های رم DDR4 با قابلیت اورکلاکینگ

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX Z270E GAMING

  • امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک، ارائه تصاویر 4K

برای مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX Z270E GAMING سه اسلات PCIe x16 در نظر گرفته شده و شما می توانید از بیش از یک کارت گرافیک بر روی آن بهره ببرید و بازی های سنگین و گرافیکی را به راحتی بر روی سیستم خود اجرا کنید! این مادربرد با تکنولوژی های NVIDIA SLI (دو مسیره) و AMD CrossFireX (سه مسیره) هم سازگار است که نقش زیادی در بهبود کیفیت عملکرد کارت های گرافیک در ارتباط با یکدیگر دارند. این ویژگی بر روی قیمت مادربرد گیمینگ ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING نیز مؤثر بوده است.

مادربرد دی دی آر 4 ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING از پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل نیز پشتیبانی می کند و به پورت های HDMI، DVI-D و DisplayPort جهت گرفتن خروجی تصویر مجهز است. این مادربرد قابلیت اتصال به سه مانیتور کامپیوتر به طور هم زمان را داراست و از طریق پورت های HDMI و DisplayPort تصاویری با کیفیت 4K (با رزولوشن 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد. این مادربرد با تکنولوژی های Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider نیز سازگار است که باعث ارتقای کیفیت تصاویر می شوند.

  • سرعتی عالی در انتقال اطلاعات و ذخیره سازی را تجربه کنید!

با توجه به اینکه مادربرد کامپیوتر مدل ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING به دو کانکتور M.2 مجهز است، می توان بر روی آن از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد SSD استفاده کرد. در این حالت سرعت لود سیستم عامل و بازی ها افزایش محسوسی خواهد داشت. این مادربرد دارای شش رابط ساتا 3.0 جهت نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست و از قابلیت Raid 0, 1, 5, 10 و فناوری های Intel Optane و Smart Response برخوردار است. از این جهت می توان از سرعت ایده آل آن در ذخیره سازی و فراخوانی دیتا اطمینان داشت.

مجموعه پورت های ارتباطی مادربرد مناسب بازی ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING نیز شامل یک پورت کمبو PS/2، چهار پورت USB 3.0 و شش پورت USB 2.0 می شود که کارای ایده آلی در اتصال به لوازم جانبی و دستگاه های دیگر هستند.

  • سیستم خنک سازی پیشرفته، طراحی بایوس تحسین شده

از لحاظ سیستم خنک سازی نیز مادربرد ROG STRIX Z270E GAMING ایسوس یک دستگاه کارآمد به شمار می آید و در آن از فن ها و واترپمپ های قوی و بی صدا استفاده شده است. شما می توانید از طریق نرم افزار Fan Xpert 4 عملکرد سیستم خنک کننده را به طور کامل زیر نظر داشته باشید و آن را متناسب با نیاز سیستم تغییر دهید. مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING دارای بایوس گرافیکی نیز هست که امکان اعمال تغییرات در حالت های EZ و Advanced را در یک محیط کاربرپسند به شما می دهد.

سیستم خنک سازی پیشرفته، طراحی بایوس تحسین شده

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX Z270E GAMING از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و تمام نیازهای شما برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ کارآمد را برطرف می کند. این مادربرد از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل پشتیبانی می کند و به چهار اسلات رم با قابلیت نصب حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت مجهز است. قابلیت اورکلاکینگ پیشرفته، امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک، قابلیت اتصال به سه مانیتور به صورت هم زمان، ارائه تصاویر 4K، مجهز بودن به دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و وایفای و بلوتوث دیگر مشخصات این مادربرد را تشکیل می دهند. همچنین مادربرد گیمینگ ایسوس مدل ROG STRIX Z270E GAMING از قابلیت نورپردازی RGB برخوردار بوده و از طراحی ظاهری جذابی بهره می برد.

چنانچه قصد خرید مادربرد کامپیوتر ایسوس ROG STRIX Z270E GAMING را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر