۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

پاوربانک پارک من Parkman H1 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

 

پاور بانک پارک من Parkman H1

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل و...
تعداد پورت: 2 پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه پارک من H1

اگر قصد خرید پاور بانک برای مصارف روزمره را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و کارآمد هستید، پاور بانک پارک من H1 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود! این شارژر همراه در دسته پاوربانک های 5000 میلی آمپر ساعتی جای دارد و از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره می برد. پاوربانک پارک من Parkman H1 با ظرفیت 5000 میلی آمپر از وزن و ابعاد مناسبی نیز برخوردار است و این امکان را ایجاد می کند تا در تمام طول روز به آن دسترسی داشته باشید. مجهز بودن به باتری لیتیوم پلیمری، کیفیت ساخت مطلوب و سرعت مناسب در شارژدهی از دیگر ویژگی های این پاوربانک به حساب می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه پارک من H1

  • قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

بر روی بدنه شارژر همراه پارک من H1 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با یک آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.1 آمپر است. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین کیفیت شارژدهی پاور بانک گوشی موبایل پارک من مدل Parkman H1 از پورت یک آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک پارک من H1 می توان سرعت و کیفیت عملکرد آن را ایده آل ارزیابی کرد.

قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

  • مجهز به باتری لیتیوم پلیمری، اطلاع از شارژ باقی مانده باتری از طریق نشانگر LED

در پاوربانک گوشی پارک من H1 از باتری لیتیوم پلیمری بهره برده شده که نسبت به باتری های معمولی لیتیوم یونی از وزن سبک تر و دوام بالاتری برخوردار است. برای شارژ این باتری باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه پاوربانک استفاده کنید که دارای شدت جریان ورودی یک آمپر است. این پورت سرعت نسبتاً مطلوبی در شارژ پاوربانک را ارائه می دهد. هرچند با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک 2 پورت پارک من H1، به نظر نمی رسد که شارژ شدن آن زیاد طول بکشد! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پاوربانک دارای چهار نشانگر LED است که از طریق آنها می توانید از شارژ باقی مانده باتری پاور بانک به طور تقریبی مطلع شوید.

پاوربانک پارک من Parkman H1 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • وزن و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان

با توجه به اینکه پاوربانک پارک من Parkman H1 با ظرفیت 5000 میلی آمپر با ابعاد 118 * 65 * 9 میلی متر و وزن 103 گرم عرضه شده، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت! ضخامت 9 میلی متری (کمتر از یک سانتی متر) این شارژر همراه به شما این امکان را می دهد تا آن را با قرار دادن در جیب لباس بتوانید حمل کنید! به این ترتیب در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، پاور بانک جیبی پارک من H1 در دسترس شما خواهد بود! لازم به ذکر است که در ساخت این پاوربانک از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) استفاده شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و خراشیدگی مقاومت قابل توجهی دارد.

وزن و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال

ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک H1 پارک من برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است. به طور میانگین شما می توانید از این پاور بانک برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کنید. البته تعداد دفعات دقیق شارژدهی این پاوربانک به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. پاور بانک 5 هزار پارک من H1 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی، مودم قابل حمل و دستگاه های کم مصرف هم کارایی دارد.

سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال

جمع بندی

پاوربانک پارک من Parkman H1 با ظرفیت 5000 میلی آمپر یک انتخاب ایده آل برای کاربران معمولی موبایل و مصارف روزمره به شمار می آید. این پاوربانک از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان برخوردار است و از جمله ویژگی های من می توان به سرعت مناسب در شارژدهی، کیفیت ساخت مطلوب، وزن سبک و ضخامت کم (کمتر از یک سانتی متر) اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید پاور بانک گوشی موبایل پارک من H1 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات این پاوربانک به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنید.

پاوربانک پارک من Parkman H1 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر