۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Versatis F200

 

معرفی تلفن بی سیم آلکاتل Versatis F200

تلفن آلکاتل Versatis F200 یکی از انواع تلفن بی سیم موجود در بازار است که برای استفاده در منازل، مغازه ها و دفاتر اداری کوچک کارایی بالایی دارد. این تلفن بی سیم از قابلیت های مناسب برای مصارف روزمره برخوردار بوده و از طراحی ظاهری زیبا و رنگ بندی جذابی بهره می برد! از جمله ویژگی های تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Versatis F200 می توان به مجهز بودن به دفترچه تلفن، صفحه کلید نرم و روان، قابلیت اختصاص زنگ خاص به هریک از مخاطبین و قابلیت افزایش تعداد گوشی ها تا 5 عدد اشاره کرد. این تلفن از برد و شارژدهی باتری مناسبی نیز برخوردار است و صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه را به شما ارائه می دهد.

معرفی تلفن بی سیم آلکاتل Versatis F200

مشخصات فنی تلفن بیسیم Alcatel Versatis F200

  • دارای صفحه نمایش با نور پس زمینه در رنگ های مختلف

پایه تلفن بی سیم آلکاتل Versatis F200 دارای طراحی خاصی است و در ابعاد 119 * 129 * 78 میلی متر عرضه شده است. همچنین گوشی بیسیم این تلفن دارای ابعاد 48 * 23 * 159 میلی متر است و از طراحی خوش دستی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده های طولانی مدت از این تلفن، دچار احساس خستگی و ناراحتی نخواهید شد. تلفن رومیزی بی سیم آلکاتل Versatis F200 دارای یک صفحه نمایش نیز هست که اطلاعاتی مانند ساعت، مدت زمان سپری شده از مکالمه، شماره فرد تماس گیرنده، شارژ باتری، میزان آنتن دهی و گزینه های منو (به صورت اسکرولی) بر روی آن قابل نمایش است. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه در رنگ های آبی، صورتی، سبز و نارنجی است و در محیط های تاریک و کم نور نیز کارایی بالایی دارد. دکمه های تلفن بیسیم آلکاتل Versatis F200 نیز از عملکرد نرم و روانی برخوردارند و شماره گیری با آنها با سرعت و دقت قابل توجهی انجام می شود.

  • بهره بردن از 5 زنگ متنوع، امکان اختصاص زنگ خاص به هر یک از مخاطبین

برای تلفن بیسیم Alcatel Versatis F200 پنج زنگ متنوعِ کلاسیک در نظر گرفته شده است و شما می توانید زنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید. همچنین امکان تنظیم بلندی صدای زنگ این تلفن در پنج سطح عادی و پنج سطح سازگار با سمعک برای شما وجود دارد. یکی از ویژگی های کاربردی تلفن رومیزی آلکاتل مدل Alcatel Versatis F200 امکان اختصاص دادن زنگ متفاوت به هر یک از مخاطبین ذخیره شده در دفترچه تلفن است که باعث می شود تا بتوانید در هنگام زنگ خوردن تلفن، بلافاصله فرد تماس گیرنده را شناسایی کنید. این قابلیت بر روی قیمت تلفن بی سیم آلکاتل Versatis F200 نیز مؤثر بوده است.

بهره بردن از 5 زنگ متنوع، امکان اختصاص زنگ خاص به هر یک از مخاطبین

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Versatis F200

  • ذخیره نام و شماره 50 مخاطب در دفترچه تلفن

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Versatis F200 به دفترچه تلفن اختصاصی نیز مجهز است و امکان ذخیره نام و شماره 50 مخاطب در آن وجود دارد. با استفاده از این ویژگی شماره گیری برای شما سریع تر و آسان تر خواهد بود. از دیگر ویژگی های این تلفن بیسیم می توان به شماره گیری مجدد 10 شماره آخر، قفل صفحه کلید، امکان خاموش کردن گوشی، مجهز بودن به آلارم، مکان یابی گوشی (Paging) و هشدارهای خارج از محدوده بودن گوشی و میزان شارژ باتری اشاره کرد. گوشی تلفن آلکاتل Versatis F200 دارای کالر آیدی با حافظه 20 شماره نیز هست و شماره فرد تماس گیرنده را بر روی نمایشگر نشان می دهد.

ذخیره نام و شماره 50 مخاطب در دفترچه تلفن

  • ارتقای تعداد گوشی ها به 5 عدد، بُرد ایده آل برای مصارف خانگی

همان طور که اشاره شد، شما می توانید تعداد گوشی های بیسیم تلفن Versatis F200 آلکاتل را به پنج عدد افزایش داده و از آن در محیط های بزرگتری استفاده کنید. در حالت اولیه این تلفن دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و فضای منزل و دفاتر اداری کوچک را به خوبی پوشش می دهد. با افزایش تعداد گوشی ها می توانید از قابلیت برگزاری کنفرانس سه نفره بهره مند شوید و بین گوشی ها تماس داخلی برقراری کنید. همچنین در این حالت امکان انتقال تماس بین گوشی ها برای شما ایجاد می شود. لازم به ذکر است که امکان اختصاص زنگ متفاوت به تماس های داخلی و خارجی گوشی تلفن بیسیم رومیزی آلکاتل Versatis F200 وجود دارد.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز گوشی تلفن آلکاتل Versatis F200 از دو باتری قابل شارژ NiMH در سایز AAA تأمین می شود. شارژدهی باتری های این تلفن برای 10 ساعت مکالمه و 100 ساعت روشن نگه داشتن آن در حالت آماده به کار کفایت می کند که برای مصارف روزمره خانگی و اداری مناسب به نظر می رسد.

ارتقای تعداد گوشی ها به 5 عدد، بُرد ایده آل برای مصارف خانگی

جمع بندی

اگر قصد خرید تلفن بیسیم برای استفاده در منازل، دفاتر اداری و مغازه ها را دارید و در جستجوی محصولی شیک، زیبا و با دوام هستید، تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Versatis F200 یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود! این تلفن از یک خط شهری پشتیبانی می کند و از جمله ویژگی های آن می توان به طراحی خاص پایه، صفحه نمایش با نور پس زمینه در رنگ های مختلف و صفحه کلید نرم و راحت اشاره کرد. تلفن رومیزی آلکاتل مدل Versatis F200 به دفترچه تلفن 50 شماره ای مجهز است و می توان به هریک از مخاطبین زنگ خاصی را اختصاص داد. مجهز بودن به 5 زنگ متنوع، کالر آیدی، امکان ارتقای تعداد گوشی ها به 5 عدد، شماره گیری مجدد 10 شماره آخر و شارژدهی مناسب باتری از دیگر ویژگی های این تلفن بیسیم به شمار می آیند.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید تلفن بی سیم آلکاتل Versatis F200 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر