۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME B450M-K

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B450M-K

مادربرد یکی از قطعات اصلی کامپیوتر است که وظیفه ارتباط بین سخت افزار کامپیوتر را برعهده دارد. از جمله مادربردهای میان رده موجود در بازار باید به مادربورد ایسوس PRIME B450M-K اشاره کنیم که برای راه اندازی یک کامپیوتر مناسب برای مصارف روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد. این مادربرد براساس چیپست و قطعات ساخت شرکت AMD تولید شده و با پردازنده های رایزن و اتلون و حافظه های رم DDR4 سازگار است. دیگر مشخصات مادربرد ایسوس Asus PRIME B450M-K شامل مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1، چهار رابط ساتا 3.0 و یک کانکتور M.2 می شود. این مادربرد کامپیوتر به سیستم خنک کننده قوی نیز مجهز بوده و از نرم افزارهای Fan Xpert و UEFI BIOS پشتیبانی می کند.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B450M-K

  • امکان استفاده از پردازنده های مختلف AMD و دو حافظه رم DDR4

چیپست به کار رفته در مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B450M-K از نوع AMD B450 است. این چیپست به یک سوکت پردازنده از نوع AM4 مجهز است و شما می توانید بر روی آن از پردازنده های مختلف ای ام دی شامل نسل اول تا سوم رایزن، نسل اول و دوم رایزن با گرافیک رادئون Vega و اتلون با گرافیک رادئون Vega استفاده کنید. مادربرد خانگی ایسوس PRIME B450M-K دارای دو اسلات رم نیز هست و از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس حداکثر 4400 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاک) پشتیبانی می کند. در این مادربرد از معماری حافظه دو گانه استفاده شده است. همچنین مادربرد ایسوس مدل PRIME B450M-K از رم های مجهز به فناوری ECC پشتیبانی می کند. این فناوری باعث تشخیص و تصحیح خطاهای داخلی مموری به صورت خودکار می شود و نقش زیادی در ارتباط سریع تر رم ها با پردازنده دارد.

  • ارائه تصاویر با کیفیت فول اچ دی، مجهز به یک اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک

مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس PRIME B450M-K از پردازنده های گرافیکی تجمیع شده ای ام دی پشتیبانی می کند که برای مصارف روزمره کفایت می کند. با این وجود این مادربرد دارای یک اسلات PCIe x16 نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا بر روی آن کارت گرافیک نصب کنید. مادربرد دی دی آر 4 ایسوس PRIME B450M-K به پورت های VGA و DVI-D جهت اتصال به مانیتور مجهز است و خروجی تصویر با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن حداکثر 1920 * 1200 پیکسل) را ارائه می دهد. همچنین این مادربرد از دو اسلات PCIe x1 جهت نصب کارت توسعه بهره می برد.

  • دارای کانکتور M.2، سرعتی ایده آل در عملکرد سیستم!

شاید بتوان یکی از مشخصات کاربردی مادربرد PRIME B450M-K ایسوس را مجهز بودن آن به یک کانکتور M.2 دانست. از طریق این کانکتور می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد اس اس دی بر روی کامپیوتر خود استفاده کرده و به بالاترین سرعت در لود سیستم عامل و برنامه های خود دست یابید! این مادربرد از چهار رابط ساتا 3.0 جهت نصب هارددیسک و درایو نوری نیز برخوردار است و با قابلیت Raid 0, 1, 10 سازگار می باشد. همچنین در مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B450M-K از فناوری AMD StoreMI بهره برده شده که نقش زیادی دربهبود سرعت ذخیره سازی دیتا بر روی هارددیسک دارد.

پورت های ارتباطی مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B450M-K نیز شامل پورت PS/2 (یک عدد برای ماوس و یک عدد برای کیبورد) و شش پورت USB 3.1 می شود که سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را ارائه می دهند.

دارای کانکتور M.2، سرعتی ایده آل در عملکرد سیستم!

مادربرد ایسوس Asus PRIME B450M-K

  • سیستم خنک کننده قوی، سازگار با نرم افزارهای Fan Xpert و UEFI BIOS

با توجه به اینکه در مادربرد ایسوس Asus PRIME B450M-K از سیستم خنک کننده و فن های قوی استفاده شده، خیالتان بابت آسیب ندیدن قطعات نصب شده بر روی آن در اثر افزایش دما راحت خواهد بود! ضمن اینکه شما می توانید از طریق نرم افزار Fan Xpert عملکرد فن های مادربرد را بررسی و کنترل کنید. مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس PRIME B450M-K با بایوس تحسین شده UEFI نیز سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات مورد نظر خود را به صورت گرافیکی بر روی مادربرد اعمال کنید. با توجه به این قابلیت ها قیمت مادربرد خانگی ایسوس PRIME B450M-K را می توان مناسب ارزیابی کرد.

  • کیفیت ساخت ایده آل با طراحی 5X Protection III

در ساخت مادربرد ایسوس مدل Asus PRIME B450M-K از طراحی 5X Protection III استفاده شده که طول عمر مادربرد و قطعات نصب شده بر روی آن را تضمین می کند. مطابق با این نوع طراحی اسلات های این مادربرد از نوع SafeSlot هستند و تا 1.6 برابر نسبت به اسلات های معمولی مقاوم ترند. مجهز بودن به فناوری LANGuard، مقاومت بالا در برابر افزایش ولتاژ، اتصال کوتاه و تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) و استفاده از فلز ضد زنگ در ساخت پنل پشتی و درگاه های ارتباطی از دیگر مشخصات مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME B450M-K است.

  • صدای با کیفیت و شفاف، عملکرد ایده آل در شبکه

کارت صدای به کار رفته در مادربرد Asus PRIME B450M-K از نوع Realtek ALC887 است. در این مادربرد از هشت کانال صوتی و فناوری های اختصاصی بهره برده شده و به همین دلیل صدای ارائه شده توسط آن از کیفیتی عالی برخوردار خواهد بود. لازم به ذکر است که مسیر صدا و اسلات توسعه این مادربرد با لامپ LED نورانی مشخص شده اند.

مجهز بودن به کارت شبکه Realtek RTL8111H و کنترلر LAN گیگابایت از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس PRIME B450M-K است که باعث ارائه عملکرد ایده آل آن در قالب شبکه های کابلی می شود.

صدای با کیفیت و شفاف، عملکرد ایده آل در شبکه

جمع بندی

در مجموع مادربرد ایسوس Asus PRIME B450M-K را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به چیپست AMD B450، سازگاری با پردازنده های رایزن و اتلون، مجهز بودن به دو اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از رم های DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت، ارائه تصاویر فول اچ دی، بهره بردن از یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1 و یک کانکتور M.2 یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی کامپیوترهای میان رده دانست. این مادربرد از طراحی 5X Protection III نیز برخوردار است و به طور کامل از قطعات کامپیوتر شما محافظت می کند.

چنانچه قصد خرید مادربرد ایسوس PRIME B450M-K را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این مادربرد به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر