۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1630

 

معرفی تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1630

شرکت آمریکایی گرند استریم یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید تلفن های آی پی است که توانسته با ارائه محصولاتی کارآمد و با کیفیت، رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. گوشی تلفن مدل GXP1630 یکی از محصولات این شرکت است که در دسته تلفن های تحت شبکه جای دارد. این تلفن تحت شبکه از سه خط شهری پشتیبانی می کند و به سه اکانت SIP مجهز است. تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1630 برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط عرضه شده و از جمله ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به سه دکمه قابل برنامه ریزی XML، هشت دکمه BLF و امکان برگزاری کنفرانس چهار نفره اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این تلفن آی پی با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1630

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1630

  • مجهز به سه اکانت SIP، پشتیبانی از پروتکل های استاندارد شبکه، سازگار با قابلیت PoE

همان طور که اشاره شد، تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1630 از سه اکانت SIP برخوردار است و از تمام پروتکل های استاندارد شبکه شامل TCP/IP، HTTP/HTTPS، DHCP، SSH و... پشتیبانی می کند. شما می توانید به آسانی از طریق اینترنت به این تلفن دسترسی داشته باشید و تماس های تلفنی خود را با بالاترین کیفیت بر بستر شبکه برقرار نمایید. تلفن رومیزی گرند استریم مدل Grandstream GXP1630 دارای دو پورت اترنت با سرعت های 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه است و می توان از آن در قالب شبکه های پرسرعت گیگابیت بهره برد. از دیگر ویژگی های این تلفن می توان به سازگاری با قابلیت PoE اشاره کرد که باعث تأمین برق مورد نیاز دستگاه از شبکه می شود. به این ترتیب در هزینه های شما و مصرف انرژی تلفن صرفه جویی می شود. تلفن گرند استریم GXP1630 با پروتکل های TLS و SRTP هم سازگار است و با رمزگذاری مکالمات، بالاترین ایمنی را به ارمغان می آورد.

  • صفحه نمایش بزرگ، دارای هشت دکمه قابل برنامه ریزی BLF

تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1630 با ابعاد 222.5 * 208.5 * 76.2 میلی متر و وزن 800 گرم عرضه شده و هم به صورت رومیزی و هم به صورت نصب شده بر روی دیوار قابل استفاده می باشد. این تلفن به یک صفحه نمایش 132 * 64 پیکسلی (2.98 اینچ) با نور پس زمینه مجهز است که اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت، آیکون های گرافیکی و گزینه های منو (به صورت XML) بر روی آن قابل نمایش هستند. شما می توانید از طریق سه دکمه تعبیه شده در قسمت پایینی صفحه نمایش این تلفن به گزینه های منوی آن دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش بزرگ، دارای هشت دکمه قابل برنامه ریزی BLF

در قسمت کناری بدنه گوشی تلفن دیواری گرند استریم GXP1630 تعداد هشت دکمه قابل برنامه ریزی موجود است که برای شماره گیری سریع کاربرد دارد. شما می توانید شماره داخلی یا خارجی مورد نظر خود را به هر یک از این دکمه ها اختصاص دهید و پس از آن تنها با فشردن یک دکمه، تماس را برقرار نمایید. این دکمه ها دارای LED دو رنگ نیز هست و می توان از طریق آنها وضعیت اشغال یا آزاد بودن خطوط را تشخیص داد.

سایر کلیدهای تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1630 شامل سه دکمه LED دو رنگ، پنج دکمه جهت نما و 13 کلید برنامه ریزی شده شامل MUTE، هدست، انتقال تماس، آغاز کنفرانس، شماره گیری مجدد، اسپیکر، کم و زیاد کردن صدا، HOME و... می شود.

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1630

  • ذخیره شماره 1000 مخاطب در دفترچه تلفن

از دیگر امکانات تلفن رومیزی باسیم گرند استریم GXP1630 باید به مجهز بودن آن به دفترچه تلفن اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا نام و شماره 1000 مخاطب را در آن ذخیره کنید. همچنین این تلفن دارای کالر آیدی است و از قابلیت ذخیره اطلاعات 200 تماس در حافظه خود بهره می برد. از دیگر ویژگی های تلفن گرند استریم GXP1630 می توان به شخصی سازی صدای زنگ، شماره گیری اتوماتیک و دانلود اطلاعات
دفترچه تلفن در قالب فایل XML اشاره کرد.

ذخیره شماره 1000 مخاطب در دفترچه تلفن

  • اتصال به هدست، امکان مکالمه از طریق اسپیکر

تلفن تحت شبکه گرند استریم مدل GXP1630 دارای جک RJ9 است و می توان انواع هدست را از طریق کابل به آن متصل کرد. این ویژگی برای اپراتورهای تلفن که تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنند، کارایی بالایی دارد. همچنین این تلفن از فناوری EHS بهره می برد و این امکان را به شما می دهد تا هدست های برند پلنترونیکس را به صورت وایرلس به آن متصل کنید. گوشی تلفن رومیزی گرند استریم GXP1630 به اسپیکر نیز مجهز است و بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، می توانید از آن برای انجام مکالمه بهره ببرید. این ویژگی بر روی قیمت تلفن گرند استریم GXP1630 نیز مؤثر بوده است.

اتصال به هدست، امکان مکالمه از طریق اسپیکر

جمع بندی

در مجموع می توان تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1630 را با توجه به ویژگی هایی مانند برخورداری از سه اکانت SIP، پشتیبانی از سه خط شهری، مجهز بودن به هشت دکمه قابل برنامه ریزی BLF، صفحه نمایش بزرگ، بهره بردن از قابلیت PoE، سازگاری با انواع پروتکل های استاندارد شبکه، اتصال به شبکه های پرسرعت گیگابیت از طریق دو پورت اترنت و امکان اتصال به هدست به صورت کابلی یا وایرلس با بهره بردن از قابلیت EHS (برای هدست های پلنترونیکس) یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ادارات و شرکت های در حال توسعه دانست.

چنانچه قصد خرید تلفن رومیزی با سیم گرند استریم GXP1630 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر