۱۳۹۹ بهمن ۲, پنجشنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310M-K

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME H310M-K

مادربرد مدل PRIME H310M-K یکی از محصولات برند معتبر ایسوس است که هم برای استفاده در کامپیوترهای معمولی و هم کامپیوترهای گیمینگ می توان از آن استفاده کرد. این مادربرد کامپیوتر از نسل جدید پردازنده های اینتل پشتیبانی می کند و با حافظه های رم قدرتمند DDR4 سازگار است. همچنین در آن از تکنولوژی های جدید ایسوس به منظور جلوگیری از افزایش دما و محافظت سخت افزاری از مادربرد بهره برده شده است. مادربرد ایسوس Asus PRIME H310M-K به پورت های ارتباطی به روز و کاربردی مجهز است و امکان اتصال کامپیوتر به انواع دستگاه ها و لوازم جانبی را فراهم می آورد.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME H310M-K

  • قابل نصب در انواع کیس های کامپیوتر، پشتیبانی از نسل جدید پردازنده های اینتل

مادربورد ایسوس PRIME H310M-K در ابعاد 228 * 185 میلی متر عرضه شده و دارای فرم فاکتور microATX است. از این جهت به آسانی می توانید آن را در انواع کیس های کامپیوتر نصب کنید. شرکت ایسوس در این مادربرد از چیپست H310 اینتل استفاده کرده که دارای یک سوکت پردازنده کامپیوتر از نوع LGA 1151 است. شما می توانید از پردازنده های نسل های هشتم و نهم اینتل (Core i7، Core i5، Core i3، پنتیوم و سلرون) بر روی این مادربرد استفاده کنید.

  • مجهز به دو اسلات حافظه، سازگار با حافظه های رم DDR4

شما می توانید از دو حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت بر روی مادربرد نسل 9 ایسوس PRIME H310M-K استفاده کنید. این مادربرد به دو اسلات حافظه با پیکربندی دو کاناله مجهز است و از حافظه های رم با فرکانس های 2133، 2400 و 2666 مگاهرتز پشتیبانی می کند. همچنین مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME H310M-K با فناوری XMP اینتل نیز سازگار است که باعث افزایش کیفیت و سرعت عملکرد رم می شود. علاوه بر این، در این مادربرد از تکنولوژی ASUS OptiMem بهره برده شده که نقش زیادی در یکپارچگی و بهبود سیگنال حافظه های رم به منظور مسیریابی و ردیابی سریع تر آنها دارد. این ویژگی بر روی قیمت مادربرد خانگی ایسوس PRIME H310M-K نیز مؤثر بوده است.

مجهز به دو اسلات حافظه، سازگار با حافظه های رم DDR4

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310M-K

  • دارای یک اسلات PCI Express x16 برای نصب کارت گرافیک

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310M-K دارای گرافیک تجمیع شده شده اینتل (Intel HD Graphics) است. ضمن اینکه بر روی این مادربرد یک اسلات PCI Express x16 تعبیه شده که به شما امکان نصب کارت گرافیک را می دهد. بنابراین اگر قصد استفاده از این مادربرد برای انجام بازی را دارید، می توانید از کارت گرافیک های قدرتمند بر روی آن بهره ببرید. ضمن اینکه مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس مدل Asus PRIME H310M-K با فناوری های Intel InTru 3D، Quick Sync Video و Clear Video HD سازگار است که کیفیتی عالی در خروجی تصویر را برای شما به ارمغان می آورند.

  • پورت های ارتباطی به روز و کاربردی، دارای چهار رابط SATA 3.0

از دیگر مشخصات مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME H310M-K باید به مجهز بودن آن به دو اسلات توسعه PCI Express x1 و چهار رابط SATA 3.0 (جهت اتصال به هارد دیسک، درایو نوری و...) اشاره کرد. همچنین این مادربرد از لحاظ پورت های ارتباطی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به دو پورت USB 3.1، دو پورت USB 2.0 و پورت های VGA و DVI (برای اتصال به مانیتور و گرفتن خروجی تصویر) مجهز است. از طریق پورت های USB 3.1 می توانید از سرعتی عالی در ارتباط کامپیوتر با دستگاه های دیگر (فلش مموری، هارد اکسترنال و...) بهره مند شوید.

مادربرد PRIME H310M-K ایسوس دارای پورت LAN نیز هست و در آن کارت شبکه Realtek RTL8111H به کار رفته است. بنابراین به آسانی می توانید از کامپیوتر خود در قالب شبکه نیز استفاده کنید. ضمن اینکه کارت صدای این مادربرد از نوع هشت کاناله (Realtek ALC887) است و شما می توانید آن را از طریق سه جک 3.5 میلی متری موجود بر روی بدنه مادربرد به انواع وسایل پخش صوتی متصل کنید.

پورت های ارتباطی به روز و کاربردی، دارای چهار رابط SATA 3.0

  • خنک کنندگی قوی، محافظت سخت افزاری با بهره گیری از طراحی 5X Protection III

در مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME H310M-K از سیستم خنک کننده قوی بهره برده شده است. این مادربرد با نرم افزار Asus Fan Xpert سازگاری کامل دارد که امکان مدیریت فن ها و نحوه خنک سازی مادربرد را متناسب با بار کاری آن در هر لحظه برای شما فراهم می آورد. مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K از نرم افزار قدرتمند UEFI BIOS نیز پشتیبانی می کند که از طریق آن می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به ساده ترین شکل ممکن و تنها با چند کلیک بر روی مادربرد اعمال کنید. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد دی دی آر 4 ایسوس PRIME H310M-K از طراحی 5X Protection III برخوردار است که از مدارها و قطعات داخلی آن به صورت سخت افزاری محافظت می کند.

جمع بندی

مادربرد ایسوس Asus PRIME H310M-K یکی از مادربردهای گیمینگ موجود در بازار است که برای مصارف معمولی و روزمره نیز می توان از آن استفاده کرد. این مادربرد از پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل پشتیبانی می کند و دارای دو اسلات حافظه رم جهت استفاده از حافظه های DDR4 2133/2400/2666 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت است. مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز، اسلات توسعه جهت نصب کارت گرافیک، چهار رابط ساتا 3.0 و بهره گیری از تکنولوژی های کاربردی اینتل و ایسوس از دیگر ویژگی های مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME H310M-K به حساب می آید.

چنانچه قصد خرید مادربرد خانگی ایسوس PRIME H310M-K را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید سؤالات خود درباره مشخصات و کاربرد این مادربرد را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر