۱۳۹۹ بهمن ۲, پنجشنبه

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A31

 

معرفی گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A31

از سری گوشی های اقتصادی برند سامسونگ باید به گوشی گلکسی A31 اشاره کنیم که در سال 2020 عرضه شده و توانسته در مدت کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. این گوشی موبایل برای کاربرانی عرضه شده که قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی های پرچم دار را ندارند و در عوض به یک گوشی هوشمند با کیفیت برای مصارف روزمره احتیاج دارند. صفحه نمایش بدون حاشیه از نوع سوپر امولد، دوربین چهارگانه، باتری قدرتمند و توانایی پردازشی ایده آل برخی از ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A31 است که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A31

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A31

یک گوشی میان رده با ظاهر گوشی های پرچم دار!

گوشی سامسونگ گلکسی A31 نیز همانند دیگر گوشی های اقتصادی سری A از بدنه ای پلاستیکی ساخته شده است. این موضوع امری رایج در میان گوشی های اقتصادی است و اکثر برندهای معتبر برای پایین آوردن هزینه نهایی گوشی از پلاستیک برای ساخت بدنه آن استفاده می کنند. با این وجود گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A31 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی به شما دست می دهد! لازم به ذکر است که این گوشی در ابعاد 159.3 x 73.1 x 8.6 میلی متر و وزن 185 گرم عرضه شده و از طراحی خوش دستی بهره می برد. گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A31 در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سفید عرضه شده و شما می توانید مطابق با سلیقه تان رنگ مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید.

یک گوشی میان رده با ظاهر گوشی های پرچم دار!

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ  Galaxy A31

صفحه نمایش سوپر امولد، نمایش رنگ های شاداب و طبیعی!

شاید بتوان یکی از مشخصات مهم موبایل Samsung Galaxy A31 را صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن دانست. صفحه نمایش این گوشی از نوع سوپر امولد و 6.4 اینچی است و از رزولوشن 1080 x 2400 پیکسل بهره می برد. همچنین این صفحه نمایش حدود 84.9 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را پوشش داده و تراکم 411 پیکسل در اینچ را به ارمغان می آورد. بنابراین با خرید گوشی موبایل اندروید سامسونگ مدل Samsung Galaxy A31 و استفاده از آن می توانید از تصاویر با کیفیت همراه با رنگ های طبیعی و شفاف بهره مند شوید! ضمن اینکه میزان حاشیه بسیار کم اطراف صفحه نمایش این گوشی حس استفاده از گوشی های پرچم دار و بالا رده را به شما می دهد!

صفحه نمایش سوپر امولد، نمایش رنگ های شاداب و طبیعی!

از عکاسی با دوربین چهارگانه لذت ببرید!

دوربین های گوشی سامسونگ Galaxy A31 نیز به طور کامل انتظارات کاربران عادی در هنگام عکاسی و فیلمبرداری را برآورده می سازد. در این گوشی از دوربین های چهارگانه با لنزهای واید، اولتراواید، ماکرو و حسگر تشخیص عمق استفاده شده که ترتیب دارای کیفیت های 48، 8، 5 و 5 مگاپیکسل هستند. مجهز بودن به فلش LED، عکاسی پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p (فول اچ دی) از ویژگی های دوربین های گوشی سامسونگ گلکسی A31 هستند. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای کیفیت 20 مگاپیکسل است و کارایی بالایی برای برقراری تماس تصویری و ثبت عکس و ویدئوی سلفی برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دارد. در مجموع دوربین های گوشی سامسونگ گلکسی A31 برای عکاسی نیمه حرفه ای در طول روز کاملاً مناسب هستند؛ اما اگر قصد عکاسی حرفه ای با گوشی را دارید، بهتر است تا به سراغ مدل های گران قیمت تر بروید!

از عکاسی با دوربین چهارگانه لذت ببرید!

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A31

عملکرد سریع و روان در هنگام کار با اندروید 10

از لحاظ سخت افزاری و قدرت پردازشی، گوشی موبایل دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A31 به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره کاربران خواهد بود. با استفاده از این گوشی می توانید بازی ها و برنامه های سبک و نیمه حرفه ای را اجرا کنید، به شبکه های اجتماعی سر بزنید، ویدئو تماشا کنید و به موسیقی گوش دهید، عکاسی کنید و از امکانات نرم افزاری آن بهره مند شوید! نکته جالب توجه در رابطه با گوشی اندروید سامسونگ گلکسی A31 این است که این گوشی موبایل سامسونگ از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد و در واقع شما می توانید با پرداخت هزینه ای کم برای خرید یک گوشی میان رده، از قابلیت های یکی از جدیدترین نسخه های اندروید استفاده کنید!
به طور دقیق تر می توان گفت که شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی A31 از چیپست 12 نانومتری مدیاتک MT6768 مدل Helio P65 استفاده کرده است. این چیپست دارای پردازنده هشت هسته ای (شامل دو هسته 2 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A75 و شش هسته 1.7 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A55) و پردازنده گرافیکی Mali-G52 است. با توجه به این مشخصات می توان از عملکرد سریع، روان و نرم این گوشی برای مصارف روزمره اطمینان داشت.

عملکرد سریع و روان در هنگام کار با اندروید 10

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy A31

دارای ظرفیت حافظه 128 گیگابایت با قابلیت ارتقا

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A31 با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و حافظه های رم 4، 6 و 8 گیگابایت عرضه شده و شما می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی میزان ظرفیت آن را ارتقا دهید. همچنین این گوشی از نوع دو سیم کارته بوده و امکان استفاده از سیم کارت های سایز نانو در آن وجود دارد. لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A31 به اسلات اختصاصی جهت قرار دادن کارت حافظه جانبی مجهز است و می توان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه به صورت هم زمان در آن بهره برد.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

باتری قدرتمند و میزان شارژدهی مناسب از دیگر ویژگی های گوشی دو سیمکارت سامسونگ گلکسی A31 است که شما را از شارژ چندباره آن در فواصل زمانی کوتاه بی نیاز می کند! باتری به کار رفته در این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. ضمن اینکه این گوشی از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند و با یک شارژر 15 واتی می توانید به سرعتی عالی در شارژ باتری آن دست یابید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A31

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A31 از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و از امکان هات اسپات نیز برخوردار است. همچنین این گوشی دارای قابلیت هایی مانند بلوتوث نسخه 5.0، GPS، رادیو FM (با قابلیت ضبط برنامه های رادیویی)، حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در قسمت زیر صفحه نمایش به صورت اپتیکال)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب نما است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پورت شارژ گوشی موبایل با اندروید 10 سامسونگ گلکسی A31 از نوع USB Type-C 2.0 است و امکان شارژ آن با شارژرهای جدید تایپ سی وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A31

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A31 از امکانات مناسب برای کاربران عادی و مصارف روزمره برخوردار است و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این گوشی با توجه به مجهز بودن به صفحه نمایش بدون حاشیه و سوپر امولد، دوربین چهارگانه، طراحی ظاهری زیبا و به روز، باتری قدرتمند و بهره بردن از سیستم عامل اندروید 10 توانسته به فروش و محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A31 با شماره سریال SM-A315F/DS برای شما قابل تهیه می باشد.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A31 و نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این گوشی با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر