۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

پاوربانک لپو Lepow U-Stone با ظرفیت 12000 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه لپو U-Stone

شاید برایتان پیش آمده که در هنگام انجام یک مکالمه تلفنی مهم، ناگهان با خاموش شدن گوشی در اثر اتمام شارژ مواجه شده باشید! در این شرایط اگر به پریز برق دسترسی نداشته باشید، ممکن است مشکلات زیادی برایتان ایجاد شود! در عوض اگر پاور بانک لپو U-Stone را با خود به همراه داشته باشید، می توانید در هر مکانی که حضور دارید گوشی تان را شارژ کرده و به ادامه مکالمه بپردازید! این پاور بانک از ظرفیتی معادل با 12000 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و دارای طراحی فانتزی به شکل سنگ است! کابل شارژ پاور بانک گوشی موبایل لپو U-Stone به صورت متصل به بدنه طراحی شده و بدین ترتیب نیازی به حمل کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت!

مشخصات و امکانات شارژر همراه لپو U-Stone

  • طراحی فانتزی و زیبا، مقاومت کامل در برابر حرارت

اگر به استفاده از محصولات فانتزی علاقه دارید، پاوربانک لپو Lepow U-Stone با ظرفیت 12000 میلی آمپر انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد. این شارژر همراه دارای بدنه با طرح سنگ است و در رنگ های مختلف شامل خاکستری، سفید و کرِم عرضه شده است. همچنین در ساخت پاوربانک فانتزی لپو U-Stone از عایق های گرما و حرارت استفاده شده و به همین دلیل این محصول از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پاوربانک در ابعاد 170 * 78 * 25 میلی متر و وزن حدود 320 گرم عرضه شده و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت! همچنین همان طور که اشاره شد، کابل شارژ پاور بانک لپو مدل Lepow U-Stone به صورت متصل به بدنه طراحی شده و دارای طول 13 سانتی متر است.

طراحی فانتزی و زیبا، مقاومت کامل در برابر حرارت

  • امکان شارژ انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS

شما می توانید از شارژر همراه لپو U-Stone برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین، موزیک پلیر، مودم قابل حمل و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک به طور میانگین برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که تعداد دفعات شارژدهی دقیق پاوربانک لپو Lepow U-Stone با ظرفیت 12000 میلی آمپر به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل لپو U-Stone می توان کارایی آن در شارژدهی به دستگاه های مختلف را کاملاً مناسب دانست.

امکان شارژ انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS

پاوربانک لپو Lepow U-Stone با ظرفیت 12000 میلی آمپر

  • مجهز به یک پورت خروجی با سرعت شارژدهی مناسب

پاوربانک گوشی لپو U-Stone دارای یک پورت خروجی USB است و امکان شارژ کردن یک دستگاه را در هر لحظه به شما می دهد. این پورت دارای شدت جریان 2.1 آمپر است و سرعتی مطلوب به خصوص در هنگام شارژ گوشی را ارائه می دهد. همچنین پورت ورودی پاوربانک لپو U-Stone از نوع MicroUSB است و آن هم از شدت جریان 2.1 آمپر بهره می برد. لازم به ذکر است که در این پاور بانک از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که نسبت به باتری های معمولی لیتیوم یونی از وزن کمتر و دوام بالاتری برخوردار است. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاور بانک تک پورت لپو U-Stone از میزان شارژ باتری آن در هر لحظه مطلع شوید. این پاوربانک دارای چهار نشانگر LED است که هر یک از آنها بیانگر 25 درصد شارژ هستند.

مجهز به یک پورت خروجی با سرعت شارژدهی مناسب

جمع بندی

اگر قصد خرید پاور بانک برای مصارف روزمره را دارید و در جستجوی یک محصول زیبا و فانتزی هستید، پاوربانک لپو Lepow U-Stone با ظرفیت 12000 میلی آمپر نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این پاور بانک از طراحی ظاهری به شکل سنگ برخوردار است. از جمله ویژگی های پاور بانک فانتزی لپو U-Stone باید به طراحی کابل شارژ به صورت متصل به بدنه، مجهز بودن به عایق های گرما و حرارت و سرعت مناسب در شارژدهی اشاره کرد. این پاوربانک دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB است و با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک گوشی موبایل لپو U-Stone را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر