۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B250M-K

مادربرد یکی از قطعات مهم کامپیوتر است که سایر قطعات بر روی نصب شده و با یکدیگر ارتباط می یابند. اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر متوسط را دارید و در جستجوی مادبردی با دوام و کارآمد برای این منظور هستید، مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این مادربرد با فرم فاکتور microATX و در ابعاد 226 * 185 میلی متر عرضه شده و با اغلب کیس های رایج سازگار است. از جمله مشخصات مادربورد ایسوس PRIME B250M-K باید به پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم DDR4، سازگاری با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل، مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1، یک کانکتور پرسرعت M.2 و شش رابط ساتا 3.0 اشاره کرد.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B250M-K

  • امکان بهره بردن از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و حافظه های رم DDR4

چیپست به کار رفته در مادربرد خانگی ایسوس PRIME B250M-K از نوع Intel B250 است که به سوکت پردازنده LGA 1151 مجهز می باشد. شما می توانید از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) بر روی این مادربرد استفاده کنید. این مادربرد کامپیوتر از پردازنده های 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 اینتل نیز پشتیبانی می کند. بر روی مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B250M-K دو اسلات رم هم تعبیه شده که می توان حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز را در آنها نصب کرد. این مادربرد از قابلیت XMP پشتیبانی می کند و این اجازه را به شما می دهد تا متناسب با توانایی سیستم، فرکانس حافظه های رم را تغییر دهید.

  • عملکرد گرافیکی مناسب برای مصارف روزمره و نیمه حرفه ای

همان طور که اشاره شد، مادربرد دی دی آر 4 ایسوس مدل Asus PRIME B250M-K با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل سازگار است و بدون نیاز به کارت گرافیک، می توان از آن برای مصارف روزمره بهره برد. همچنین این مادربرد به یک اسلات PCIe x16 نیز مجهز است که برای نصب کارت گرافیک کارایی دارد. لازم به ذکر است که مادربرد PRIME B250M-K ایسوس دارای پورت های DVI-D و VGA برای اتصال به مانیتور است و تصاویری با کیفیت فول اچ دی (حداکثر 1920 * 1200 پیکسل) را به شما ارائه می دهد. سازگاری با تکنولوژی های Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider از دیگر مشخصات این مادربرد به شمار می آید که باعث ارتقای کیفیت تصاویر می شود. مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس PRIME B250M-K به دو اسلات PCIe x1 جهت توسعه نیز مجهز است.

  • سرعت ایده آل در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

برای مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B250M-K یک کانکتور M.2 در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد SSD بهره ببرید. استفاده از هارد SSD باعث می شود تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات و لود سیستم عامل و برنامه ها به طور قابل ملاحظه ای نسبت به حالت عادی افزایش می یابد. این مادربرد دارای شش رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست.

پورت های ارتباطی مادربرد ایسوس PRIME B250M-K شامل پورت PS/2 (یک عدد برای ماوس و یک عدد برای کیبورد)، چهار پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 می شود. از طریق پورت های USB 3.1 می توانید سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات را تجربه کنید. از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K باید به مجهز بودن به پورت LAN و کارت شبکه Realtek RTL8111H اشاره کرد. ضمن اینکه این مادربرد از کارت صدای Realtek ALC887 و هشت کانال صوتی بهره می برد و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

سرعت ایده آل در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K

  • تضمین دوام مادربرد و قطعات کامپیوتر شما با طراحی پیشرفته 5X Protection III

شرکت ایسوس در ساخت مادربرد ایسوس PRIME B250M-K از طراحی پیشرفته 5X Protection III بهره برده که باعث تضمین طول عمر بالای مادربرد و قطعات نصب شده بر روی آن می شود. مطابق با این طراحی، اسلات های این مادربرد به صورت SafeSlot ساخته شده اند که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر شکستگی یا خم شدگی تا 1.6 برابر می شود. به این ترتیب کارت گرافیک و کارت های توسعه مورد نظر شما به شکلی محکم و ایمن در آنها قرار خواهند گرفت. همچنین در مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME B250M-K از فناوری LANGuard بهره برده شده که مقاومت مادربرد در برابر جهش های الکتریکی شبکه را تا 2.5 برابر افزایش می دهد. از دیگر مشخصات این مادربرد باید به محافظت کامل از قطعات نصب شده بر روی آن و لوازم جانبی کامپیوتر در برابر اختلالات احتمالی مانند افزایش ولتاژ، نوسان شدت جریان، اتصال کوتاه و تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) اشاره کرد. پنل پشتی و درگاه های ارتباطی این مادربرد نیز از فلز ضد زنگ ساخته شده اند و تا سه برابر بیشتر نسبت به مادربردهای معمولی عمر می کنند. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B250M-K را باید ایده آل دانست.

  • سیستم خنک کننده بهینه، سازگار با بایوس گرافیکی UEFI

در مادربرد تک پردازنده ایسوس PRIME B250M-K از فن های قوی و سیستم خنک کننده بهینه استفاده شده و به همین دلیل قطعات کامپیوتر شما در اثر افزایش دما آسیب نخواهند دید. این مادربرد با نرم افزار Fan Xpert سازگار بوده و امکان کنترل اختصاصی فن های سی پی یو و کیس را به شما می دهد. مادربرد ایسوس PRIME B250M-K از بایوس UEFI نیز پشتیبانی می کند که محیطی گرافیکی با رابط کاربری آسان را فراهم می آورد. بنابراین شما می توانید به آسانی تنظیمات مورد نظر خود را در دو حالت EZ و Advanced بر روی این مادربرد اعمال کنید.

سیستم خنک کننده بهینه، سازگار با بایوس گرافیکی UEFI

جمع بندی

در مجموع می توان مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K را با توجه به ویژگی هایی مانند پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم و سازگاری با حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و بهره بردن از یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1 و یک کانکتور M.2 یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی کامپیوترهای متوسط و نیمه حرفه ای دانست. این مادربرد از طراحی 5X Protection III برخوردار بوده و با نرم افزارهای Fan Xpert و UEFI BIOS سازگار است. ارائه صدای با کیفیت، عملکرد ایده آل در شبکه و مجهز بودن به چهار پورت USB 3.1 از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس PRIME B250M-K است.

برای کسب اطلاعات لازم درباره نحوه خرید مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B250M-K و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجع کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این مادربرد از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر