۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH

 

معرفی مادربورد ام اس آی B250M PRO-VH

از سری مادربردهای با دوام و کارآمد برند معتبر ام اس آی باید به مادربرد MSI B250M PRO-VH اشاره کنیم که می توان از آن برای راه اندازی یک کامپیوتر میان رده خانگی و اداری استفاده کرد. این مادربرد خانگی با فرم فاکتور Micro-ATX و ابعاد 226 * 185 میلی متر عرضه شده و در اغلب کیس های رایج کامپیوتر قابل نصب است. از جمله مشخصات مادربرد MSI B250M PRO-VH می توان به سازگاری از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از حافظه های DDR4، بهره بردن از یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1، شش رابط ساتا 3.0، یک کانکتور پرسرعت M.2 و چهار پورت USB 3.1 اشاره کرد. همچنین این مادربرد قادر به ارائه تصاویر 4K از طریق پورت HDMI و صدای شفاف و طبیعی است و عملکردی ایده آل در قالب شبکه از خود نشان می دهد.

معرفی مادربورد ام اس آی B250M PRO-VH

  • بهره گیری از چیپست B250 اینتل

شرکت ام اس آی در مادربرد مدل B250M PRO-VH از چیپست B250 اینتل بهره برده است. این چیپست دارای سوکت پردازنده LGA 1151 است و از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i3/i5/i7، پنتیوم و سلرون) پشتیبانی می کند. همچنین این مادربرد از دو اسلات رم برخوردار بوده و با حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز سازگار است. معماری حافظه مادربرد کامپیوتر ام اس آی B250M PRO-VH به صورت دوگانه طراحی شده و شما می توانید از طریق قابلیت XMP فرکانس رم های آن را متناسب با نیاز سیستم تنظیم کنید. این مادربرد از تکنولوژی DDR4 Boost بهره می برد که باعث حذف نویزها و تداخلات الکترومغناطیسی از سیگنال های حافظه و ارتقای کیفیت عملکرد آن می شود.

  • خروجی تصویر با وضوح 4K، امکان نصب یک کارت گرافیک

مادربورد ام اس آی B250M PRO-VH با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده سازگار است و به دو پورت VGA و HDMI برای اتصال به مانیتور مجهز می باشد. این مادربرد از طریق پورت HDMI، تصاویری با وضوح 4K (رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد. بنابراین با خرید مادربرد خانگی ام اس آی B250M PRO-VH و استفاده از آن، می توانید فیلم های سینمایی دلخواه خود را با بالاترین کیفیت تماشا کنید! همچنین این مادربرد به یک اسلات PCIe x16 مجهز است که به شما امکان نصب کارت گرافیک را می دهد.

  • ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات با سرعتی عالی

از ویژگی های کاربردی مادربرد کامپیوتر ddr4 ام اس آی B250M PRO-VH باید به مجهز بودن آن به یک کانکتور M.2 اشاره کنیم که امکان استفاده از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد اس اس دی بر روی کامپیوتر را به شما می دهد. استفاده از هارد SSD باید ارتقای چشمگیر سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی ها می شود. لازم به ذکر است که این مادربرد دارای شش رابط ساتا 3.0 نیز هست و از انواع هارددیسک و درایو نوری پشتیبانی می کند.

مادربرد حرفه ای ام اس آی B250M PRO-VH پورت های ارتباطی کافی برای اتصال انواع لوازم جانبی به کامپیوتر را در اختیار شما می گذارد. پورت های ارتباطی این مادربرد شامل یک پورت کومبو PS/2، چهار پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 می شود. با توجه به اینکه مادربرد کامپیوتر خانگی ام اس آیB250M PRO-VH از فناوری X-Boost برخوردار است، می توانید به بالاترین سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه های USB در هنگام اتصال به آن دست پیدا کنید.

ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات با سرعتی عالی

مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH

  • از صدای شفاف و طبیعی لذت ببرید!

از لحاظ کیفیت صدا نیز مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH انتظارات شما را به خوبی در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم برآورده می کند. در این مادربرد از 7.1 کانال صوتی، کدک Realtek ALC887، خازن های صوتی با دوام و تکنولوژی Audio Boost استفاده شده که باعث ارائه صدایی شفاف و طبیعی می شود.

مادربرد دی دی آر 4 ام اس آی مدل MSI B250M PRO-VH در شبکه های کابلی نیز کارایی بالایی دارد و به کارت شبکه Realtek RTL8111H مجهز است.

  • خنک سازی قطعات با فن های قابل کنترل

در هنگام استفاده از مادربرد MSI B250M PRO-VH هیچ گونه نگرانی بابت آسیب دیدن قطعات در اثر افزایش دما نخواهید داشت! این مادربرد دارای دو هدر فن و سنسورهای حرارتی دقیق است و به خوبی سیستم را خنک می کند. شما می توانید نحوه خنک سازی این مادربرد را از طریق بایوس و نرم افزار تحت ویندوز کنترل کنید. در این حالت امکان تعریف چهار سطح حرارتی برای پردازنده و مادربرد وجود دارد و سرعت فن ها در هر یک از این سطح ها، به صورت اتوماتیک تنظیم می شوند.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد کیس کامپیوتر ام اس آی B250M PRO-VH دارای دوام و استحکام بالایی است و در ساخت آن از قطعات دارای استاندارد نظامی کلاس 5 بهره برده شده است. همچنین اسلات های این مادربرد از محافظ استیل برخوردارند. مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH دارای گواهی سازگاری کامل با ویندوز 10 است و از بایوس گرافیکی CLICK BIOS پشتیبانی می کند.

خنک سازی قطعات با فن های قابل کنترل

جمع بندی

در مجموع می توان مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH را با توجه به مشخصاتی مانند بهره بردن از چیپست B250، پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، سازگاری با دو حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت، مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک، دو اسلات PCIe x1 برای نصب کارت های توسعه، شش رابط ساتا 3.0، یک کانکتور M.2 و چهار پورت USB 3.1 یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک کامپیوتر خانگی و اداری به حساب می آید. این مادربرد دارای پورت های HDMI و VGA نیز هست و تصاویری با کیفیت 4K را برای شما به ارمغان می آورد. سیستم خنک سازی هوشمند، ارائه صدای شفاف و با کیفیت و عملکرد ایده آل در شبکه از دیگر ویژگی های این مادربرد به حساب می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مادربرد خانگی ام اس آی B250M PRO-VH و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این مادربرد از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر