۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

پاوربانک راک اسپیس RockSpace P43 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک راک اسپیس P43

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، مودم قابل حمل و...
تعداد پورت: یک پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه راک اسپیس P43

شاید برایتان پیش آمده باشد که در حال انجام یک مکالمه مهم تلفنی، ناگهان گوشی تان به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شود! حال اگر در بیرون از منزل یا محل کارتان باشید و پریز برق هم در اطراف شما موجود نباشد، ممکن است دردسرهای زیادی برایتان ایجاد شود! در چنین شرایطی پاور بانک راک اسپیس P43 می تواند کمک زیادی به شما کرده و شارژ مورد نیاز گوشی تان را تأمین کند! این پاور بانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال بهره برد. پاوربانک راک اسپیس RockSpace P43 با ظرفیت 10000 میلی آمپر سرعت مناسبی در شارژدهی را ارائه می دهد و در آن از باتری لیتیوم پلیمری بهره برده شده است.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راک اسپیس P43

  • مجهز به یک پورت ورودی و مدارهای محافظتی

پاور بانک گوشی موبایل راک اسپیس P43 دارای یک پورت خروجی USB است و می توان از آن برای شارژ کردن یک دستگاه در هر لحظه استفاده کرد. این پورت از شدت جریان 2.1 آمپر برخوردار است و سرعتی مطلوب در شارژدهی به خصوص در هنگام شارژ گوشی را به ارمغان می آورد. در پاور بانک راک اسپیس مدل P43 از مدارهای محافظتی استفاده شده که از آسیب دیدن دستگاه متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ جلوگیری می کند.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

همان طور که اشاره شد، در پاور بانک 10 هزار راک اسپیس P43 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است. این نوع باتری در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی از وزن کمتری برخوردار بوده و دوام و طول عمر بالاتری دارد. شما باید برای شارژ باتری شارژر همراه راک اسپیس P43 از پورت MicroUSB موجود بر روی آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر است و سرعتی مطلوب در شارژ باتری پاوربانک را ارائه می دهد. پاور بانک تبلت راک اسپیس مدل RockSpace P43 دارای نشانگرهای LED نیز هست که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

پاوربانک راک اسپیس RockSpace P43 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • سازگاری با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

شما می توانید از پاوربانک راک اسپیس RockSpace P43 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای شارژ انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، مودم قابل حمل و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک برای 6 بار شارژ کردن آیفون 5S، 4.1 مرتبه شارژ کردن آیفون 6S، 3.5 بار شارژ کردن آیفون 7 و 3.2 بار شارژ کردن آیفون ایکس کفایت می کند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل راک اسپیس P43 می توان میزان کارایی آن در شارژدهی به دستگاه های مختلف را کاملاً مطلوب ارزیابی کرد.

سازگاری با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

  • مقاوم در برابر ضربه، حمل و جابجایی آسان

پاور بانک تک پورت راک اسپیس P43 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و به صورت ضد ضربه طراحی شده است. به این ترتیب اگر این پاوربانک به طور اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران آسیب دیدن آن نباشید! لازم به ذکر است که پاور بانک ضد ضربه راک اسپیس P43 در ابعاد 127.8 * 67.7 * 15.6 میلی متر و وزن 202 گرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. همچنین در قسمت گوشه بالایی بدنه پاوربانک گوشی موبایل راک اسپیس P43 محلی برای اتصال بند آویز تعبیه شده است. بنابراین شما می توانید آن را به بند کوله پشتی یا کمربند خود متصل کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام سفر و طبیعت گردی کمک زیادی به شما می کند.

مقاوم در برابر ضربه، حمل و جابجایی آسان

جمع بندی

اگر قصد خرید پاور بانک برای مصارف روزمره را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، پاوربانک راک اسپیس RockSpace P43 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مد نظر داشته باشید! این پاور بانک به صورت ضد ضربه طراحی شده و در شرایط دمایی غیر متعارف (دمای کم یا زیاد) دوام می آورد. بنابراین می توان بر روی آن برای استفاده در سفر و طبیعت گردی نیز حساب باز کرد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت مناسب در شارژدهی با بهره گیری از پورت USB 2.1 آمپری و مجهز بودن به نشانگر LED از دیگر ویژگی های پاور بانک ضد ضربه راک اسپیس P43 است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک راک اسپیس P43 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این پاوربانک از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

پاوربانک راک اسپیس RockSpace P43 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر