۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO

 

معرفی مادربورد ام اس آی Z490-A PRO

با خرید مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO و استفاده از آن قادر به راه اندازی یک کامپیوتر توانمند و چند منظوره برای اجرای برنامه های تخصصی و بازی خواهید بود! در این مادربرد از چیپست Z490 اینتل شده که امکان استفاده از پردازنده های قدرتمند نسل 10 اینتل را به شما می دهد! همچنین این مادربرد از چهار حافظه رم DDR4 و دو کارت گرافیک پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات مادربرد کامپیوتر ام اس آی MSI Z490-A PRO می توان به مجهز بودن به سه اسلات PCIe x1 برای نصب کارت توسعه، دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0، قابلیت ارائه تصاویر 4K و کارایی عالی در شبکه های 2.5 گیگابیتی اشاره کرد.

معرفی مادربورد ام اس آی Z490-A PRO

  • کیفیت ساخت ایده آل، سیستم خنک سازی کارآمد

در ساخت مادربورد ام اس آی Z490-A PRO از لایه های PCB شش گانه و اسلات های فلزی استفاده شده است. این اسلات ها تا چهار برابر در مقابل خمیدگی و شکسته شدن نسبت به اسلات های معمولی مقاوم ترند و کارت های توسعه و گرافیک شما را به شکلی کاملاً محکم و ایمن نگه می دارند. همچنین این مادربرد در برابر تخلیه الکترواستاتیکی از مقاومت دو برابری برخوردار است و از لوازم جانبی کامپیوتر شما محافظت می کند.

سیستم خنک سازی مادربرد خانگی ام اس آی Z490-A PRO نیز شامل هفت هدر فن، یک هدر واترپمپ، هیت سینک توسعه یافته PWM و خنک کننده M.2 بهره برده شده است. بنابراین این مادربرد از خنک سازی براساس هوا یا جریان آب پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی MSI یا بایوس، عملکرد فن ها و واترپمپ این مادربرد را کنترل کنید. در این حالت امکان تعریف چهار سطح دمایی وجود دارد و سرعت فن ها در هر یک از این سطوح به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.

  • بهره بردن از چیپست Z490، سازگار با حافظه های DDR4

در مادربرد گیمینگ ام اس آی مدل MSI Z490-A PRO از چیپست Z490 اینتل استفاده شده که دارای سوکت پردازنده LGA 1200 است. این مادربرد از پردازنده های نسل 10 اینتل (Core، پنتیوم گلد و سلرون) پشتیبانی می کند و بالاترین توان پردازشی و محاسباتی را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین این مادربرد به چهار اسلات رم مجهز است و از حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت و فرکانس های 2133، 2666 و 2933 مگاهرتز پشتیبانی می کند. این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق قابلیت XMP فرکانس حافظه های مادربرد حرفه ای ام اس آی Z490-A PRO را متناسب با نیاز سیستم تغییر دهید.

  • پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، سازگاری با تکنولوژی AMD CrossFire

مادربرد کیس کامپیوتر ام اس آی Z490-A PRO به دو اسلات PCIe 3.0 x16 مجهز است و می توان دو کارت گرافیک را بر روی آن نصب کرد. ضمن اینکه این مادربرد با تکنولوژی AMD CrossFire سازگار است که باعث ارتقای کیفیت عملکرد کارت های گرافیک در ارتباط با یکدیگر می شود.

مادربرد ام اس آی Z490-A PRO با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو نیز سازگار است و از طریق پورت های HDMI و DisplayPort تصاویری با وضوح 4K (رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد.

پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، سازگاری با تکنولوژی AMD CrossFire

مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO

  • عملکرد عالی در شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، ارائه صدای شفاف و طبیعی

یکی از ویژگی های کاربردی مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO مجهز بودن آن به کارت شبکه Realtek RTL8125B-CG است که از شبکه های 2.5 گیگابیتی پشتیبانی می کند. بنابراین می توان این مادربرد را برای انتقال فایل های حجیم در شبکه کاملاً مناسب دانست. همچنین این مادربرد به کدک صوتی Realtek ALC892/ALC897، پردازنده اختصاصی صدا با قابلیت Audio Boost و خازن های با دوام مجهز است و صدایی شفاف و بدون نویز را برای شما به ارمغان می آورد.

  • مجهز به دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0، سرعت عالی در ذخیره سازی دیتا

با توجه به اینکه مادربرد مخصوص بازی ام اس آی Z490-A PRO به شش رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری مجهز است و از RAID 0, 1, 5, 10 پشتیبانی می کند، می توان از سرعت عالی آن در ذخیره سازی اطلاعات اطمینان داشت. همچنین این مادربرد با تکنولوژی های Intel Optane و Intel Smart Response سازگار است که نقش زیادی در بهبود کیفیت آن در هنگام ذخیره سازی دارند. مادربرد ام اس آی مدل MSI Z490-A PRO دارای دو کانکتور M.2 نیز هست که از طریق آنها می توانید از هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پر سرعت بر روی سیستم خود استفاده کنید. استفاده از هارد اس اس دی کامپیوتر باعث افزایش سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها می شود.

بر روی پنل پشتی مادربرد کامپیوتر ddr4 ام اس آی Z490-A PRO پورت های ارتباطی آن تعبیه شده اند. این پورت ها شامل یک پورت PS/2 کومبو، سه پورت USB 3.2 Gen2 and Gen1، یک پورت USB Type-C و دو پورت USB 2.0 می شوند و سرعتی عالی در اتصال به لوازم جانبی، فلش مموری و هارد اکسترنال را به ارمغان می آورند.

  • طراحی سیستم برق رسانی پیشرفته، پشتیبانی از بایوس گرافیکی و نرم افزارهای کاربردی

در مادربرد مناسب بازی ام اس آی Z490-A PRO از سیستم برق رسانی 12+1+1 Duet Rail و ترکیبی از کانکتورهای 8 و 4 پین استفاده شده است. این مادربرد از فناوری Core Boost بهره می برد که باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از پردازنده های چند هسته ای و قدرتمند بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که مادربرد Z490-A PRO ام اس آی از بایوس گرافیکی Click BIOS 5 برخوردار است و امکان اعمال تنظیمات بر روی سیستم را در یک محیط کاربر پسند فراهم می آورد. همچنین این مادربرد با نرم افزارهای کاربردی مانند True Color، Live Update، User Scenario و... سازگاری کامل دارد.

طراحی سیستم برق رسانی پیشرفته، پشتیبانی از بایوس گرافیکی و نرم افزارهای کاربردی

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد برای اجرای برنامه های تخصصی و بازی را دارید و در جستجوی یک مادربرد با کیفیت برای استفاده بر روی آن هستید، مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این مادربرد از چیپست Z490 اینتل بهره می برد و از پردازنده های قدرتمند نسل 10 اینتل پشتیبانی می کند. همچنین امکان نصب چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت و دو کارت گرافیک بر روی این مادربرد وجود دارد. از سایر مشخصات مادربرد دی دی آر 4 ام اس آی MSI Z490-A PRO می توان به مجهز بودن به دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0، ارائه تصاویر 4K از طریق پورت های HDMI و DisplayPort، عملکرد عالی در شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، کیفیت ساخت عالی قطعات و طراحی پیشرفته سیستم خنک سازی و برق رسانی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مادربرد خانگی ام اس آی Z490-A PRO و نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر