۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

مادربرد ایسوس Asus H110M-A/M2

 

مادربورد ایسوس H110M-A/M2

چیپ: Intel H110
سوکت پردازنده: Intel LGA 1151
ظرفیت حافظه رم: حداکثر 32 گیگابایت

معرفی مادربورد ایسوس H110M-A/M2

از جمله مادربردهای میان رده برند معتبر ایسوس باید به مادربرد مدل H110M-A/M2 اشاره کنیم که برای راه اندازی یک کامپیوتر اداری کارآمد می توان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد! این مادربرد با فرم فاکتور mATX و در ابعاد 226 * 185 میلی متر عرضه شده و به آسانی بر روی اغلب کیس های موجود قابل نصب است. مادربرد ایسوس Asus H110M-A/M2 دارای طراحی 5X Protection II بوده و از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. از جمله مشخصات این مادربرد کامپیوتر می توان به پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، سازگاری با حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت، مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16 و دو اسلات PCIe x1 و بهره بردن از یک کانکتور M.2 اشاره کرد.

معرفی مادربورد ایسوس H110M-A/M2

  • تضمین طول عمر بالای مادربرد و قطعات کامپیوتر شما با طراحی 5X Protection II

شرکت ایسوس در تولید مادربرد H110M-A/M2 از طراحی 5X Protection II بهره برده که باعث تضمین دوام مادربرد و قطعات نصب شده بر روی آن می شود. مطابق با این طراحی، این مادربرد از قابلیت LANGuard برخوردار است که باعث مقاومت آن در برابر موج های الکتریکی شبکه تا 2.5 برابر می شود. از این جهت می توانید از این مادربرد در قالب شبکه استفاده کرده و از کیفیت عملکرد عالی آن بهره مند شوید. همچنین مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل Asus H110M-A/M2 در برابر افزایش ولتاژ، نوسان شدت جریان و تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) به طور کامل مقاوم است و از حافظه های رم، پردازنده و مدارهای داخلی محافظت می کند. پنل ورودی/ خروجی پشتی این مادربرد نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده و از دوام 3 برابری نسبت به مادربردهای معمولی بهره می برد. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد خانگی ایسوس H110M-A/M2 را باید کاملاً مناسب دانست.

  • سازگار با پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و حافظه های رم DDR4

در مادربورد ایسوس H110M-A/M2 از چیپست H110 اینتل استفاده شده که دارای یک سوکت پردازنده از نوع LGA 1151 است. شما می توانید پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) را بر روی این سوکت نصب کنید. این مادربرد از پردازنده های 14 نانومتری و سازگار با فناوری Turbo Boost 2.0 نیز پشتیبانی می کند.

بر روی مادربرد نسل 7 ایسوس H110M-A/M2 دو اسلات رم تعبیه شده که امکان بهره بردن از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز را فراهم می آورد. این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از قابلیت XMP فرکانس حافظه های رم را بنا به نیاز خود تغییر دهید.

سازگار با پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و حافظه های رم DDR4

  • خروجی تصویر 4K، امکان اتصال هم زمان به دو مانیتور

برای مادربرد دی دی آر 4 ایسوس H110M-A/M2 یک اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک در نظر گرفته شده است. این مادربرد با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل نیز سازگار است و از طریق پورت HDMI خروجی تصویر 4K (با رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد. شما می توانید از طریق این مادربرد از دو مانیتور به صورت هم زمان بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید.

مادربرد ایسوس Asus H110M-A/M2

  • مجهز به کانکتور پرسرعت M.2

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات مادربرد ایسوس Asus H110M-A/M2 را مجهز بودن آن به کانکتور M.2 دانست. از طریق این کانکتور می توانید به بالاترین سرعت در ذخیره سازی دیتا دست یافته و از عملکرد روان و سریع کامپیوتر خود لذت ببرید! کانکتور M.2 استفاده از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد SSD را امکان پذیر می کند که در این حالت سرعت لود سیستم عامل و برنامه ها به طور چشمگیری ارتقا می یابد! لازم به ذکر است که مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس H110M-A/M2 دارای چهار رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست.

در رابطه با پورت های ارتباطی مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس H110M-A/M2 نیز باید گفت که این مادربرد دارای یک پورت کمبو PS/2، دو پورت USB 3.1، چهار پورت USB 2.0 و پورت های VGA، DVI و LAN (جهت اتصال به شبکه) است.

  • سازگار با نرم افزارهای Fan Xpert و UEFI BIOS

استفاده از مادربرد H110M-A/M2 ایسوس به آسانی هرچه تمام تر انجام می گیرد! این مادربرد دارای بایوس گرافیکی و تحسین شده UEFI است که به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات مورد نظر خود را در یک رابط کاربری جذاب و آسان و از طریق ماوس بر روی مادربرد اعمال کنید! همچنین این مادربرد با نرم افزار Fan Xpert سازگار است و شما می توانید عملکرد فن ها و سیستم خنک کننده مادربرد را تنها با یک کلیک ساده بررسی و کنترل کنید. پشتیبانی از AI Suite 3 یکی دیگر از مشخصات مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس H110M-A/M2 است و شما می توانید از طریق آن به تمام قابلیت های اختصاصی ایسوس در قالب یک مجموعه دسترسی داشته باشید.

سازگار با نرم افزارهای Fan Xpert و UEFI BIOS

  • مجهز به هشت کانال صوتی، ارائه صدایی باورپذیر و با کیفیت

در مادربرد ایسوس مدل H110M-A/M2 از فناوری های پیشرفته ایسوس به منظور ارتقای کیفیت صدا بهره برده شده است. این مادربرد به هشت کانال صوتی و کارت صدای Realtek ALC887 مجهز است و صدایی طبیعی و با کیفیت را به شما ارائه می دهد. به طوری که می توانید بر روی صدای ارائه شده توسط این مادربرد برای انجام بازی نیز حساب باز کنید!

جمع بندی

در مجموع مادربرد ایسوس Asus H110M-A/M2 با توجه به ویژگی هایی مانند سازگاری با پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم با قابلیت نصب رم های DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت، مجهز بودن به کانکتور پرسرعت M.2 و بهره بردن از یک اسلات PCIe x16 و دو اسلات PCIe x1 یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک کامپیوتر اداری به حساب می آید. این مادربرد از کیفیت ساخت عالی برخوردار بوده و از قطعات نصب شده بر روی آن در برابر آسیب هایی مانند نوسان جریان برق و افزایش دما محافظت می کند. پشتیبانی از نرم افزارهای UEFI BIOS و Fan Xpert، ارائه صدای با کیفیت و تصاویر 4K و مجهز بودن به طراحی 5X Protection II از دیگر مشخصات مادربرد حرفه ای ایسوس H110M-A/M2 است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مادربرد کامپیوتر ایسوس H110M-A/M2 را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

مادربرد ایسوس Asus H110M-A/M2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر