۱۳۹۹ بهمن ۱۵, چهارشنبه

پاوربانک و پایه شارژ انرجایزر Energizer PS20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

مشخصات و امکانات شارژر همراه و پایه شارژ انرجایزر PS20000

با خرید پک انرجایزر PS20000 از دو پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی و یک پایه شارژ چهار پورته به صورت یکجا بهره مند خواهید شد! این محصول برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال کارایی دارد و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برطرف می کند. پاوربانک و پایه شارژ انرجایزر Energizer PS20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB است و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را به ارمغان می آورد. شما می توانید این پاور بانک را از طریق پایه شارژ ارائه شده همراه با آن به صورت وایرلس شارژ کنید. همچنین پایه شارژ انرجایزر PS20000 قابلیت شارژدهی به چهار دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این محصول کارآمد با ما تا انتهای متن همراه باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه و پایه شارژ انرجایزر PS20000

  • امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان با پاوربانک

همان طور که اشاره شد، شارژر همراه و پایه شارژ انرجایزر PS20000 به دو پورت خروجی USB مجهز است و شما می توانید از طریق آن دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان هر یک از این پورت ها برابر با 2.4 آمپر است که به خصوص در هنگام شارژ گوشی، سرعتی بسیار مطلوب را به ارمغان می آورد. بنابراین با استفاده از پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر PS20000 مجبور به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی نخواهید بود! این پاوربانک به مدارهای محافظ نیز مجهز است و مانع از آسیب دیدن دستگاه های متصل به آن در اثر بروز اختلالاتی مانند اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد می شود. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک انرجایزر PS20000 نیز مؤثر بوده است.

  • ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، امکان دو تا سه بار شارژ گوشی هوشمند به صورت میانگین

هر یک از پاوربانک های انرجایزر PS20000 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت هستند و می توان از آنها برای دو تا سه بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به صورت میانگین استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی دقیق این پاور بانک ها به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. پاوربانک گوشی انرجایزر PS20000 علاوه بر گوشی، برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و دیگر دستگاه های دیجیتال هم کارایی دارد.

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، امکان دو تا سه بار شارژ گوشی هوشمند به صورت میانگین

پاوربانک و پایه شارژ انرجایزر Energizer PS20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • شارژ باتری پاوربانک به صورت وایرلس از طریق پایه شارژ

در پاوربانک و پایه شارژ انرجایزر Energizer PS20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که نسبت به باتری های معمولی لیتیوم یونی از وزن کمتر و دوام بالاتری برخوردارند. شما می توانید از پایه شارژ ارائه شده در این محصول برای شارژ وایرلس پاوربانک بهره ببرید. ضمن اینکه پاور بانک PS20000 انرجایزر به پورت ورودی MicroUSB با شدت جریان 2 آمپر مجهز است. بنابراین امکان شارژ باتری آن از طریق کابل هم با سرعتی مطلوب وجود دارد. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه این پاوربانک، از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به صورت تقریبی مطلع شوید.

شارژ باتری پاوربانک به صورت وایرلس از طریق پایه شارژ

  • دارای پایه شارژ چهار پورته

پایه شارژ ارائه شده همراه با پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر مدل Energizer PS20000 به چهار پورت USB مجهز است و از شدت جریان حداکثر 4 آمپر بهره می برد. از طریق این پایه می توانید چهار دستگاه مختلف را به صورت هم زمان از طریق کابل شارژ کنید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پایه شارژ دارای شدت جریان ورودی 500 میلی آمپر است و از جریان برق شهری با ولتاژ 100 تا 240 ولت پشتیبانی می کند.

  • حمل و جابجایی آسان، کیفیت ساخت ایده آل

شرکت انرجایزر در ساخت پاور بانک مدل PS20000 از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از دوام بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار بهره می برد. همچنین این پاوربانک در ابعاد 135.6 * 69.6 * 15.5 میلی متر و وزن 218 گرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می گیرد. بنابراین در هر لحظه از طول روز و در هر مکانی که حضور داشتید، می توانید از پاوربانک انرجایزر مدل PS20000 برای شارژ گوشی موبایل خود استفاده کنید. پایه شارژ همراه با این محصول نیز دارای ابعاد 85 * 105 * 40 میلی متر و وزن 251 گرم است و مشکلی برای حمل آن نخواهید داشت!

حمل و جابجایی آسان، کیفیت ساخت ایده آل

جمع بندی

پک انرجایزر PS20000 شامل دو پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی و یک پایه شارژ است و تمام نیازهای شما برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال را به خوبی برطرف می کند. هر یک از پاوربانک های این محصول از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره می برند و سرعت شارژی بسیار مطلوب را ارائه می دهند. همچنین پایه شارژ انرجایزر PS20000 دارای چهار پورت USB است و از قابلیت شارژدهی هم زمان به هر دو پاوربانک به صورت وایرلس برخوردار است. کیفیت ساخت ایده آل، وزن و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان تر و بهره بردن از باتری لیتیوم پلیمری از دیگر مشخصات پاوربانک و پایه شارژ انرجایزر Energizer PS20000 با ظرفیت 20000 میلی آمپر به شمار می آید.

چنانچه قصد خرید پاور بانک و پایه شارژ انرجایزر PS20000 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر