۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9

 

طراحی و ساخت هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9

این روزها تلفن های تحت شبکه به دلیل کیفیت بالاتر در مکالمات و هزینه های پایین تر به صورت گسترده در ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما هم از این نوع تلفن ها استفاده می کنید و تماس های زیادی در طول روز دارید، هدست هد میک Head Mic M311-RJ9 وسیله ای کاربردی برای شما خواهد بود! با استفاده از این هدست تلفن می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماس های خود پاسخ دهید و از طریق میکروفون آن مکالمه ای با کیفیت را تجربه کنید! هدست تلفن هد میک M311-RJ9 از نوع تک گوش بوده و برای اتصال به تلفن از رابط RJ9 بهره می برد.

طراحی و ساخت هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9

قابلیت های هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9

  • دارای سربند سبک و گوشی راحت، مناسب برای استفاده طولانی مدت

هدست تلفن اپراتوری هد میک M311-RJ9 به گونه ای طراحی شده تا هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن ایجاد نکند. این هدست دارای ابعاد 190 x 153 x 47 میلی متر و وزن فقط 50 گرم است و یکی از هدست های سبک موجود در بازار به شمار می آید. سربند این هدست از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و وزن آن به اندازه ای است که پس از مدتی استفاده از هدست، وجود آن بر روی سر خود را فراموش خواهید کرد! گوشی هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9 نیز از فوم نرم ساخته شده و در هنگام قرار گرفتن بر روی گوش حس خوشایندی را به شما القا می کند! با توجه به این مشخصات می توان گفت که این هدست کاملاً برای استفاده های طولانی مدت در طی روز مناسب است و استفاده از آن باعث خستگی و احساس ناراحتی شما نخواهد شد.

قابلیت های هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9

  • اتصال آسان به تلفن از طریق رابط RJ9

رابط اتصالی هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9 از نوع RJ9 است. این نوع رابط در اغلب تلفن های آی پی و تحت شبکه موجود است و شما مشکلی برای اتصال این هدست به تلفن های تحت شبکه یالینک، پاناسونیک، گرند استریم و برندهای دیگر نخواهید داشت. لازم به ذکر است که کابل رابط این هدست دارای طول یک متر بوده و از نوع فنری است. به این ترتیب در هنگام استفاده از هدست اداری هد میک M311-RJ9 با مشکلاتی مانند گره خوردگی و در هم پیچیدن کابل مواجه نخواهید شد.

قابلیت های هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9

  • یک هدست تک گوش با کیفیت همراه با میکروفون کاربردی

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9 از نوع تک گوش است و شما می توانید از آن بر روی هر دو گوش راست و چپ استفاده کنید. این نوع طراحی این امکان را به شما می دهد تا در هنگام مکالمه تلفنی، از صداهای دیگر موجود در محیط نیز مطلع شده و به سایر کارهایتان نیز رسیدگی کنید. این هدست صدا را با کیفیتی بسیار مطلوب منتقل می کند و رضایت شما را به خوبی در این زمینه برآورده خواهد کرد! 

بر روی کاپ گوشی هدست مکالمه هد میک M311-RJ9 میکروفون آن تعبیه شده که از قابلیت کاهش نویز و صداهای مزاحم برخوردار است. به این ترتیب حتی در محیط های نسبتاً شلوغ نیز صدای شما با کیفیتی قابل قبول و به شکلی واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل می شود. میکروفون به کار رفته در این هدست از امکان چرخش تا 330 درجه نیز بهره می برد. بنابراین در مواقع عدم نیاز، می توانید آن را به سمت بالای کاپ هدست بچرخانید.

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9

جمع بندی

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9 از رابط اتصالی RJ9 برخوردار است و امکان اتصال آن به انواع آی پی فون های برندهای مختلف وجود دارد. این هدست از نوع تک گوش بوده و از طراحی ارگونومیک و راحتی بهره می برد. وزن سبک، مجهز بودن به گوشی نرم و راحت و سربند باریک و سبک باعث شده اند تا این هدست در هنگام استفاده های طولانی مدت سبب ناراحتی و خستگی کاربر نشود. هدست تلفن اپراتوری هد میک M311-RJ9 به کابل یک متری از نوع فنری و میکروفون قوی با قابلیت کاهش نویز مجهز است و یک مکالمه تلفنی واضح و با کیفیت را تحت شبکه برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9 را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر