۱۳۹۹ بهمن ۳۰, پنجشنبه

پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه میلی HB-D10

پاور بانک میلی HB-D10 یکی از پاوربانک های خاص و کاربردی موجود در بازار است که علاوه بر شارژدهی به دستگاه های دیجیتال، به وای فای و 64 گیگابایت حافظه جانبی مجهز است! شما می توانید از طریق وای فای گوشی یا تبلت خود را به این پاور بانک متصل کرده و فایل های مورد نظرتان را بر روی آن ذخیره کنید! بنابراین پاور بانک گوشی موبایل میلی HB-D10 قابلیت استفاده به عنوان یک کارت حافظه را نیز برای شما دارد! همچنین این شارژر همراه دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت بوده و از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره می برد. 

مشخصات و امکانات شارژر همراه میلی HB-D10

  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

شما می توانید از پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای شارژ انواع گوشی موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین، مودم قابل حمل و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. به طور کلی این پاور بانک کارایی بالایی برای مصارف روزمره دارد. ظرفیت کامل این پاور بانک برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات دقیق شارژدهی شارژر همراه میلی HB-D10 به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

  • سرعت مناسب در شارژدهی و شارژگیری

با توجه به اینکه پاوربانک گوشی میلی HB-D10 دارای دو پورت خروجی USB است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. هر یک از این پورت ها دارای شدت جریان 2.4 آمپر هستند و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را ارائه می دهند. همچنین پورت ورودی پاور بانک 10 هزار میلی مدل MiLi HB-D10 از نوع MicroUSB است و از شدت جریان 2.1 آمپر بهره می برد. از طریق این پورت می توانید باتری پاوربانک خود را با سرعتی ایده آل شارژ کنید. همچنین بر روی بدنه این پاور بانک چهار نشانگر LED موجود است که میزان شارژ باقی مانده باتری آن را به اطلاع شما می رسانند.

مشخصات و امکانات شارژر همراه میلی HB-D10

پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به وای فای و حافظه جانبی 64 گیگابایتی

مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر مجهز بودن به حافظه جانبی 64 گیگابایتی و امکان اتصال وایرلس به موبایل و تبلت از طریق وای فای است. این پاور بانک میلی از قابلیت اتصال هم زمان به 8 دستگاه مختلف برخوردار است و دارای برد 10 متری می باشد. بنابراین شما می توانید به سادگی فایل های ذخیره شده بر روی گوشی یا تبلت خود را بر روی حافظه جانبی پاور بانک وایرلس میلی HB-D10 ذخیره کنید. این پاوربانک از قابلیت پسوردگذاری نیز بهره می برد و می توان پیش از کانکت شدن به آن از طریق وای فای، از کاربر درخواست رمز عبور داشت. به این ترتیب افراد غیر مجاز به حافظه جانبی پاوربانک دسترسی نخواهند داشت.

شما می توانید تنها با یک کلیک از عکس ها و ویدئوهای ذخیره شده بر روی گوشی بک آپ گرفته و آنها را بر روی پاور بانک 2 پورت میلی HB-D10 ذخیره کنید! این پاوربانک همراه با نرم افزار اختصاصی ارائه می شود که در زمینه مدیریت فایل ها و انتقال وایرلس آنها کارایی زیادی دارد. لازم به ذکر است که شما می توانید انواع فایل در فرمت های مختلف مانند ویدئو، عکس، موزیک و اسناد (ورد و اکسل و...) را بر روی پاوربانک بی سیم میلی HB-D10 ذخیره کنید. بنابراین امکان استفاده از این پاوربانک در قالب فلش مموری نیز برای شما وجود دارد! نکته قابل توجه در این زمینه این است که در هنگام اتصال گوشی به پاوربانک از طریق وای فای، هیچ خللی در کار با اینترنت شما ایجاد نمی شود و در همان زمان می توانید از گوشی برای مرور صفحات وب و شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری شیک و زیبا، حمل و جابجایی آسان

علاوه بر ویژگی های فنی، پاور بانک حرفه ای میلی HB-D10 از لحاظ طراحی ظاهری نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاور بانک میلی به صورت دو رنگ (سفید/ خاکستری) طراحی شده و یک نوار فلزی بدنه آن را به دو بخش تقسیم کرده است. این نوع طراحی جلوه ای شیک و زیبا به این محصول بخشیده است. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک میلی HB-D10 در ابعاد 139 x 68 x 16 میلی متر و وزن 232 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.

پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

جمع بندی

با خرید پاوربانک میلی MiLi HB-D10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر هم خیالتان بابت تمام نشدن شارژ گوشی در طول روز راحت خواهد بود و هم 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره انواع فایل در اختیار خواهید داشت! این شارژر همراه از طریق وای فای به گوشی یا تبلت شما متصل می شود و امکان انتقال وایرلس فایل را برای شما فراهم می آورد. بنابراین می توان از پاور بانک وایرلس میلی HB-D10 به عنوان یک فلش مموری 64 گیگابایتی و مجهز به وای فای نیز استفاده کرد! قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، سرعت مناسب در شارژدهی و پشتیبانی از انواع فایل در فرمت های مختلف از دیگر ویژگی های این پاوربانک است.
شما می توانید برای دریافت قیمت پاور بانک میلی HB-D10 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر