۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D

 

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک OP-720D

اگر قصد خرید ماوس برای کار روزانه با کامپیوتر و لپ تاپ را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستید، ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این ماوس دارای طراحی ارگونومیک و خوش دستی است و استفاده از آن به مدت طولانی باعث ایجاد احساس خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. ماوس باسیم ای فورتک OP-720D دارای سه دکمه است و از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود. مجهز بودن به حسگر اپتیکال، دقت مناسب برای مصارف روزمره و قابلیت استفاده با هر دو دست از ویژگی های این ماوس با سیم به شمار می آیند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک OP-720D

امکانات ماوس A4Tech OP-720D

  • مجهز به کابل USB، اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ

موس ای فورتک OP-720D در دسته ماوس های باسیم جای دارد و استفاده از نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا درایور خاصی بر روی سیستم ندارد. برای این منظور تنها کافیست تا کابل رابط این ماوس را به پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید و پس از آن بلافاصله ماوس آماده به کار خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه ماوس کامپیوتر اپتیکال ای فورتک OP-720D با سیستم عامل (نسخه های XP، ویستا، 7 و 8) سازگار است، مشکلی برای استفاده از آن در اکثر منازل و ادارات وجود نخواهد داشت.

مجهز به کابل USB، اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ

  • قابل استفاده با هر دو دست

طراحی ماوس A4Tech OP-720D به گونه ای است که امکان استفاده از آن با هر دو دست راست و چپ وجود دارد. در طراحی این ماوس اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و از این جهت کار طولانی مدت با آن سبب احساس خستگی دست های شما نخواهد شد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس با سیم اپتیکال ای فورتک OP-720D در ابعاد 118 * 61 * 36 میلی متر و وزن 118 گرم عرضه شده و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. وزن و ابعاد این ماوس برای حمل و جابجایی نیز بسیار مناسب است و به آسانی می توانید آن را در کنار لپ تاپ خود حمل نمایید.

ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D

  • دقت 800 dpi، مناسب برای کاربری عمومی

ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D به سه دکمه کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول مجهز است. این ماوس برای کاربری عمومی و مصارف روزمره خانگی و اداری عرضه شده و دارای دقت 800 dpi است. این میزان دقت برای استفاده های عادی مناسب است و باعث می شود تا در هنگام کار با موس معمولی کامپیوتر ای فورتک OP-720D با مشکلاتی مانند لرزش ها و پرش های ناگهانی، تأخیر در واکنش و عدم دقت کافی در هنگام حرکت نشانگر ماوس بر روی صفحه نمایشگر روبرو نشوید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که حسگر به کار رفته در این ماوس از نوع اپتیکال است و از این جهت شما می توانید از آن بر روی انواع ماوس پدهای رایج و سطوح صاف شامل چوب، کاغذ، پارچه و... استفاده کنید.

دقت 800 dpi، مناسب برای کاربری عمومی

  • کیفیت ساخت ایده آل

شرکت ای فورتک در ساخت ماوس مدل OP-720D از پلاستیک سخت و مرغوب بهره برده است. این ماوس از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. همچنین دکمه های کلیک چپ و راست این ماوس از طول عمر بالایی برخوردارند و در کوتاه مدت کیفیت عملکرد خود را از دست نخواهند داد. در مجموع با توجه به قیمت ماوس کامپیوتر اپتیکال ای فورتک OP-720D، کیفیت ساخت آن به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند.

کیفیت ساخت ایده آل

جمع بندی

در مجموع می توان ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سه دکمه (کلیک راست، کلیک چپ و اسکرول)، دقت 800 dpi و حسگر اپتیکال یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره خانگی و اداری دانست. این ماوس کامپیوتر دارای رابط USB است و بدون نیاز به نصب نرم افزار، به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل متصل می شود. ماوس با سیم ای فورتک OP-720D با هر دو دست راست و چپ قابل استفاده است و از سیستم عامل ویندوز (نسخه های XP، ویستا، 7 و 8) پشتیبانی می کند.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماوس با سیم اپتیکال ای فورتک OP-720D و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ماوس مورد نظر خود کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر