۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91

 

طراحی و ساخت هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91

از سری هدست های تلفن برند معتبر پاناسونیک باید به هدست مدل KX-TCA91 اشاره کنیم که برای استفاده کارمندان و اپراتورها در آژانس های مسافرتی، شرکت ها، ادارات و کسب و کارهای تلفنی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این هدست دارای یک گوشی و میکروفون است و دارای قلاب نگهدارنده برای قرار گرفتن دور گوش می باشد. با استفاده از هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91 می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، تماس های دریافتی تان را پاسخ دهید و از کیفیت صدای دیجیتال بهره مند شوید. قابلیت اتصال به انواع تلفن های بی سیم و باسیمِ دارای پورت 2.5 میلی متری، وزن فوق العاده سبک و قابلیت استفاده برای هر دو گوش از دیگر مشخصات هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91 است که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

طراحی و ساخت هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91

  • وزن فوق العاده سبک، طراحی مناسب برای استفاده بدون وقفه

هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91 با ابعاد 140 x 20 x 57 میلی متر و وزن 90 گرم عرضه شده و یکی از هدست های تلفن سبک و جمع و جور موجود در بازار محسوب می شود. وزن و ابعاد این هدست به اندازه ای است که بدون هیچ گونه احساس خستگی و ناراحتی، می توانید از آن به صورت بدون وقفه و برای ساعات متوالی استفاده کنید. هدست اپراتوری پاناسونیک KX-TCA91 دارای یک گوشی است و قلاب نگهدارنده آن به شکلی کاملاً محکم دور گوش قرار می گیرد. این نوع طراحی به شما این امکان را می دهد تا در حین انجام مکالمه نسبت به صداهای محیط هم احاطه داشته باشید و بتوانید به سایر کارهای خود به صورت هم زمان رسیدگی کنید.

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91

  • یک هدست باسیم کارآمد!

اتصال هدست اداری پاناسونیک KX-TCA91 به کنسول تلفن از طریق جک 2.5 میلی متری آن انجام می شود. این هدست از نوع با سیم است و به کابلی با طول 1.2 متر مجهز می باشد. بنابراین استفاده از این هدست حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود. در ادامه به برخی از مدل های تلفن سازگار با هدست پاناسونیک مدل Panasonic KX-TCA91 اشاره می کنیم؛ این مدل ها عبارتند از: تلفن اپراتوری 7730 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 7665 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 346 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 546 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 543 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 333 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 343 پاناسونیک و تلفن معمولی 880 پاناسونیک.

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91

هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91

  • ارائه صدا با کیفیت دیجیتال، مجهز به میکروفون حساس

از لحاظ کیفیت صدا هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. با استفاده از این هدست می توانید از صدای دیجیتال در مکالمات خود بهره مند شوید و با کیفیتی ایده آل به ارائه خدمات تلفنی به مشتریان خود بپردازید. این هدست به یک میکروفون بر روی کاپ گوشی نیز مجهز است که از میزان حساسیت قابل توجهی بهره می برد. به این ترتیب حتی در مکان های نسبتاً پر سروصدا و شلوغ نیز صدای شما به شکلی واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل خواهد شد. از دیگر ویژگی های هدست اپراتوری با سیم پاناسونیک KX-TCA91 باید به مجهز بودن به دکمه های Mute و تنظیم صدا (Volume) اشاره کنیم که دسترسی به آنها به آسانی انجام می گیرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که قسمت قلاب نگهدارنده این هدست از قابلیت چرخش 180 درجه ای برخوردار است و به این ترتیب شما می توانید از این هدست بر روی هر دو گوش راست و چپ خود استفاده کنید. با توجه به این مشخصات قیمت هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91 کاملاً مناسب به نظر می رسد.

هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91

جمع بندی

در مجموع می توان هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به یک گوشی با قلاب نگهدارنده، وزن سبک، اتصال آسان به تلفن های بی سیم و باسیمِ دارای پورت 2.5 میلی متری و کیفیت صدای دیجیتال یک انتخاب مناسب برای اپراتورها و کارمندان ادارات، شرکت ها، آژانس های مسافرتی و کسب و کارهای تلفنی دانست. این هدست به دکمه های Mute و تنظیم صدا مجهز است و از میکروفونی حساس و کارآمد بهره می برد.

چنانچه قصد خرید هدست اپراتوری پاناسونیک KX-TCA91 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این هدست با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر