۱۳۹۹ بهمن ۱۹, یکشنبه

ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-5810 ظرفیت 5 کیلوگرم

 

معرفی ماشین لباسشویی 5 کیلویی بست مدل BWD-5810

ماشین لباسشویی مدل BWD-5810 یکی از محصولات ساده اما کاربردی شرکت بُست است که با ظرفیت 5 کیلوگرم عرضه شده و یک انتخاب مقرون به صرفه برای خانواده های کم جمعیت به شمار می آید. این ماشین لباسشویی با بدنه و درب سفید عرضه شده و در آن از موتور تسمه ای استفاده شده است. از جمله مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-5810 ظرفیت 5 کیلوگرم می توان به اشغال فضای کم، مجهز بودن به 15 برنامه شستشو و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

معرفی ماشین لباسشویی 5 کیلویی بست مدل BWD-5810

مشخصات فنی و ظاهری ماشین لباسشویی بست BWD-5810

  • مناسب برای استفاده در فضاهای محدود

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی 5 کیلویی بست مدل BWD-5810 در ابعاد 85 * 59 * 50 سانتی متر عرضه شده، می توان آن را برای استفاده در آشپزخانه ها و محیط های دارای فضای محدود کاملاً مناسب دانست. این ماشین لباسشویی بست دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و همان طور که اشاره شد، بدنه و درب آن با رنگ سفید طراحی شده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین لباسشویی بست BWD-5810 از نوع درب از جلو است و درب آن به سمت چپ باز می شود.

مناسب برای استفاده در فضاهای محدود

قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی بست مدل BWD-5810

  • بهره بردن از موتور تسمه ای با قابلیت تعمیر و تعویض آسان

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی بست BWD-5810 از نوع تسمه ای است و ساختاری ساده با عملکردی عالی دارد. به طور کلی موتورهای تسمه ای از قابلیت تعمیر و تعویض آسانی برخوردارند و هزینه های جانبی آنها بسیار پایین است. به همین دلیل از این نوع موتورها به طور گسترده در ماشین لباسشویی های اقتصادی استفاده می شود. لازم به ذکر است که دور موتور ماشین لباسشویی ایرانی بست BWD-5810 برابر با 800 دور در دقیقه است که برای مصارف خانگی و روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد.

  • ظرفیت 5 کیلوگرم، مناسب برای استفاده خانواده های کم جمعیت

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی توسط کاربران مورد توجه قرار می گیرد، ظرفیت آن است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی برای خانواده های کم جمعیت را دارید، لباسشویی بست BWD-5810 با ظرفیت 5 کیلوگرمی خود انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. همچنین این ماشین لباسشویی دارای ابعاد مناسبی بوده و فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال نمی کند.

ظرفیت 5 کیلوگرم، مناسب برای استفاده خانواده های کم جمعیت

  • امکان انتخاب برنامه شستشو از میان 15 برنامه از پیش تعریف شده

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-5810 ظرفیت 5 کیلوگرم مجهز بودن آن به 15 برنامه شستشوی از پیش تعریف شده است. شما می توانید با توجه به نیاز و نوع البسه خود، از این برنامه ها استفاده کنید. از برنامه های پرکاربرد شستشوی ماشین لباسشویی خشک کن دار بست BWD-5810 باید از برنامه شستشوی اقتصادی نام ببریم که در این حالت دستگاه پایین ترین مصرف انرژی را دارد. همچنین در صورت نیاز به شستشوی فوری البسه، می توانید از برنامه شستشوی سریع در 37 دقیقه این ماشین لباسشویی بهره ببرید.

ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-5810 ظرفیت 5 کیلوگرم

  • مجهز به قفل کودک

ماشین لباسشویی 5 کیلویی ایرانی بست BWD-5810 به قفل کودک مجهز است. این ویژگی برای خانواده های دارای بچه کوچک کارایی بالایی دارد و از بروز اتفاقات احتمالی به طور کامل جلوگیری می کند. مجهز بودن به قابلیت های پیش شستشوی لباس های بسیار کثیف، آبکشی اضافه، غوطه وری در آب جهت جلوگیری از چروک شدن لباس ها و تنظیم دما از آب سرد تا 90 درجه سایر مشخصاتی است که باعث محبوبیت ماشین لباسشویی بست BWD-5810 در میان کاربران ایرانی شده است.

از لحاظ مصرف انرژی نیز ماشین لباسشویی درب از جلو بست BWD-5810 دستگاهی کارآمد است. این ماشین لباسشویی بست دارای رده مصرف انرژی A بوده و استفاده از آن باعث بالا رفتن هزینه های آب و برق شما نخواهد شد.

مجهز به قفل کودک

جمع بندی

ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-5810 ظرفیت 5 به خوبی پاسخگوی نیازهای خانواده های کم جمعیت خواهد بود. این ماشین لباسشویی از موتور تسمه ای با دور موتور 800 دور در دقیقه بهره می برد و به 15 برنامه شستشو (شامل برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع در 37 دقیقه، پیش شستشوی لباس های بسیار کثیف، غوطه وری در آب جهت جلوگیری از چروک شدن لباس ها و...) مجهز است. همچنین این ماشین لباسشویی دارای قفل کودک است و امنیت و آسایش را برای کودکان و خانواده شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی کم مصرف بست BWD-5810 از نوع درب جلو بوده و از رده مصرف انرژی A برخوردار است.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید ماشین لباسشویی ایرانی بست BWD-5810 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول و دیگر لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، جارو برقی، تلویزیون و... از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر