۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

 کیس کامپیوتر گرین Green HIWA

 

معرفی کیس کامپیوتر گرین HIWA

از سری کیس های اقتصادی و مقرون به صرفه برند معتبر گرین باید به کیس مدل HIWA اشاره کنیم که انتخابی ایده آل برای راه اندازی کامپیوترهای شخصی، خانگی و اداری به شمار می آید. در واقع شما می توانید با صرف هزینه ای اندک برای خرید این کیس کامپیوتر، صاحب یک محصول با دوام و استاندارد شوید! کیس کامپیوتر گرین Green HIWA از انواع مادربردهای ATX، microATX و Mini-ITX پشتیبانی می کند و با نوع اسکلت Mid-Tower طراحی شده است.

معرفی کیس کامپیوتر گرین HIWA

  • با دوام و با کیفیت، مناسب برای استفاده در محیط های مختلف

کیس کامپیوتر خانگی گرین HIWA با ابعاد بیرونی 465 * 195 * 405 میلی متر و وزن 3.45 کیلوگرم عرضه شده و دارای بدنه ای به رنگ مشکی است. شرکت گرین در ساخت قسمت بیرونی کیس مدل هیوا از تلفیقی از پلاستیک فشرده شفاف و استیل ضد زنگ استفاده کرده است. همچنین قسمت داخلی این کیس از استیل ضد زنگ ساخته شده است. بنابراین با خیالی راحت می توانید از کیس حرفه ای کامپیوتر گرین HIWA در محیط های مختلف و دارای شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده کنید. بخش پایینی این کیس نیز دارای پایه های مستحکم و پدهای لرزه گیر است که باعث افزایش ایستایی آن بر روی سطوح صاف می شود.

با دوام و با کیفیت، مناسب برای استفاده در محیط های مختلف

  • مجهز به دو پورت USB 2.0 و جک 3.5 میلی متری

پنل جلویی کیس کامپیوتر اداری گرین HIWA شامل دو سینی درایو 5.25 اینچی است که برای نصب درایو نوری می توانید از آنها بهره ببرید. همچنین بر روی قسمت بالایی بدنه این کیس دو پورت USB 2.0 و دو جک 3.5 میلی متری از نوع HD Audio تعبیه شده است. این ویژگی یکی از مزایای کیس گرین مدل HIWA در مقایسه با کیس های هم رده به شمار می آید. چرا که اغلب کیس های دارای قیمت مشابه با کیس هیوا دارای پورت های USB 1.1 هستند و از کیفیت صدای اچ دی پشتیبانی نمی کنند.

کیس کامپیوتر گرین Green HIWA

  • دارای سه جایگاه فن

در قسمت پشتی بدنه کیس کامپیوتر گرین Green HIWA یک فن 120 میلی متری نصب شده که از تکنولوژی هسته FSB بهره می برد. همچنین امکان نصب یک فن 120/140 میلی متری در قسمت جلوی کیس و یک فن 120 میلی متری بر روی درب کناری آن وجود دارد. بنابراین کیس خانگی گرین HIWA حداکثر از سه فن پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که امکان نصب یک عدد واتر کولینگ در ابعاد 120 میلی متر در قسمت پشتی این کیس (با قابلیت جابجایی به سمت بالا و پایین تا 20 میلی متر جهت تنظیم بهتر لوله ها) وجود دارد.

دارای سه جایگاه فن

  • مشخصات فضای داخلی

فضای داخلی کیس کامپیوتر رنگ مشکی گرین HIWA شامل قفسه هارددیسک، 3 سینی درایو 3.5 اینچی و یک عدد فضای نصب درایو 2.5 اینچی به صورت مخفی می شود. همچنین محل نصب پاور این کیس در قسمت بالایی فضای داخلی تعبیه شده و شما می توانید از پاورهای ATX PS2 بر روی آن استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیس گرین HIWA از خنک کننده پردازنده با ارتفاع حداکثر 155 میلی متر و کارت گرافیک با طول حداکثر 360 میلی متر پشتیبانی می کند. این کیس از سیستم مدیریت کابل نیز برخوردار است که باعث نظم دهی فضای داخلی و کابل های آن می شود.

  • امکان نصب کارت های توسعه از طریق 7 اسلات موجود در پشت کیس

پنل پشتی کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA نیز محل قرارگیری 7 اسلات است که از طریق آنها می توانید کارت گرافیک و کارت های توسعه مورد نظرتان را بر روی سیستم نصب کنید. این کیس از فناوری های دو مسیره، سه مسیره و چهار مسیره SLI و CrossFire پشتیبانی می کند و می توان از بیش از یک کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن بهره برد. این ویژگی بر روی قیمت کیس گرین HIWA نیز مؤثر بوده است.

امکان نصب کارت های توسعه از طریق 7 اسلات موجود در پشت کیس

جمع بندی

کیس کامپیوتر گرین Green HIWA برای راه اندازی کامپیوتر خانگی و اداری کارایی بالایی دارد و یکی از کیس های اقتصادی و مقرون به صرفه موجود در بازار است. این کیس از انواع مادربردهای ATX، microATX و Mini-ITX پشتیبانی می کند و به دو پورت USB و دو جک 3.5 میلی متری از نوع HD Audio مجهز است. بر روی این کیس یک فن نصب شده و امکان نصب دو فن دیگر در قسمت جلویی و درب کناری آن وجود دارد. کیفیت ساخت عالی با بهره بردن از بدنه ساخته شده از استیل ضد زنگ، پشتیبانی از خنک کننده های حرفه ای پردازنده با ارتفاع 155 میلی متر، سازگاری با نصب بیش از یک کارت گرافیک، سیستم مدیریت کابل و 7 اسلات توسعه سایر مشخصات کیس حرفه ای کامپیوتر گرین HIWA را تشکیل می دهند.

چنانچه قصد خرید کیس گرین HIWA را دارید، با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 می توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما وجود دارد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر