۱۳۹۹ بهمن ۱۹, یکشنبه

تونر کاتریج مشکی کانن Canon C-EXV42

 

معرفی تونر کاتریج مشکی کانن C-EXV42

تونر کارتریج ماده مصرفی اصلی پرینترهای لیزری است که نقشی اساسی در کیفیت چاپ پرینتر دارد. استفاده از تونر کارتریج های نامرغوب در پرینتر هم باعث افت کیفیت عملکرد آن می شود و هم ممکن است آسیب هایی جدی به دستگاه وارد کند. پس همواره در هنگام خرید تونر کارتریج دقت کافی داشته باشید. از جمله تونر کارتریج های با کیفیت موجود در بازار باید به تونر کاتریج مشکی کانن Canon C-EXV42 اشاره کنیم که با رنگ مشکی عرضه شده و کارایی بالایی در پرینترهای لیزری سیاه و سفید دارد.

تونر کارتریج لیزری مشکی کانن C-EXV42 از کیفیتی ایده آل برخوردار بوده و متون و تصاویر چاپ شده با آن کاملاً پررنگ و واضح خواهند بود. همچنین موارد چاپ شده از طریق این تونر کارتریج دارای ماندگاری بالایی هستند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

معرفی تونر کاتریج مشکی کانن C-EXV42

تونر کاتریج مشکی کانن Canon C-EXV42

ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی کانن C-EXV42 برابر با 10200 برگ است. البته توجه داشته باشید که این میزان ظرفیت برای چاپ متون اعلام شده و در صورت چاپ تصاویر تمام صفحه ممکن است از مقدار ذکر شده در این بخش کمتر شود. با این وجود این تونر کارتریج کانن برای مصارف اداری کاملاً مناسب بوده و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. به این ترتیب برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه برای تعویض یا شارژ تونر کارتریج خود پیدا نخواهید کرد. در مجموع با توجه به قیمت تونر کارتریج کانن مدل Canon C-EXV42، میزان کارکرد و کیفیت آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

تونر کاتریج مشکی کانن Canon C-EXV42

از دیگر مواردی که در هنگام خرید تونر کارتریج حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، سازگاری آن با مدل پرینتر مورد استفاده شما است. اگر از تونر کارتریج های ناسازگار با پرینتر استفاده کنید، به مرور زمان ممکن است لطماتی جبران ناپذیر به دستگاه شما وارد شود. در رابطه با تونر کارتریج Canon C-EXV42 باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول در پرینترهای Canon imageRUNNER 2202 و Canon imageRUNNER 2202N استفاده کنید و از کیفیتی ایده آل در چاپ سیاه و سفید بهره مند شوید.

تونر کاتریج مشکی کانن Canon C-EXV42

جمع بندی

تونر کاتریج مشکی کانن Canon C-EXV42 برای استفاده در دستگاه های Canon IR-2202, 2202N عرضه شده و دارای رنگ مشکی است. این تونر کارتریج از ظرفیت چاپ 10200 برگ برخوردار است و کارایی بالایی برای مصارف اداری دارد. با استفاده از این تونر کارتریج می توانید به کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید لیزری دست یابید. به طور کلی متون و تصاویر چاپ شده با تونر کارتریج کانن مدل C-EXV42 از ماندگاری و وضوح قابل توجهی برخوردارند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید تونر کارتریج مشکی کانن C-EXV42 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب تونر کارتریج مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر