۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

 

معرفی پکیج دیواری لورچ آدنا 24

از سری پکیج های دیواری با کیفیت و کارآمد موجود در بازار باید به پکیج دیواری لورچ آدنا 24 اشاره کنیم که برای استفاده در واحدهای مسکونی، اداری و تجاری با متراژ متوسط کارایی دارد. این پکیج دیواری دارای نمایشگر دیجیتالی هوشمند است و به سنسور ایمنی تخلیه آلاینده ها و فن مجهز می باشد. پکیج آبگرمکن دیواری لورچ آدنا 24 از قابلیت تأمین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز رادیاتور، شوفاژ و سیستم گرمایش از کف برخوردار است و از توان حرارتی 24 کیلووات و راندمان 93.5 درصد بهره می برد. سیستم عیب یابی الکترونیکی، شیر سه طرفه اتوماتیک و امکان اتصال به ترموستات اتاقی از دیگر ویژگی هایی است که باعث فروش بالای این پکیج دیواری در بازار شده است.

معرفی پکیج دیواری لورچ آدنا 24

ویژگی های پکیج دیواری 24000 لورچ مدل Adena 24

  • بازده حرارتی ایده آل!

همان طور که اشاره شد پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24 دارای توان حرارتی 24 کیلووات است و راندمان 93.5 درصد را به ارمغان می آورد! به این ترتیب استفاده از این پکیج دیواری تا حد بسیار زیادی مانع از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه ها می شود. آب گرم مصرفی ارائه شده توسط این پکیج دارای دمای حداکثر 60 درجه سانتی گراد و آب گرم مدار گرمایش آن دارای حداکثر دمای 85 درجه سانتی گراد خواهد بود. لازم به ذکر است که حداقل فشار آب مورد نیاز برای راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری لورچ آدنا 24 برابر با 0.3 بار است و از این جهت این دستگاه قابلیت کارکرد با آب کم فشار را نیز دارد.

ویژگی های پکیج دیواری 24000 لورچ مدل Adena 24

  • نصب آسان بر روی دیوار

پکیج دیواری 24000 لورچ مدل Adena 24 با ابعاد 690 میلی متر ارتفاع، 456 میلی متر عرض و 240 میلی متر عمق عرضه شده و دارای وزن 27 کیلوگرم است. وزن سبک و ابعاد جمع و جور این پکیج کمک زیادی به شما در هنگام نصب آن بر روی دیوار می کند. در هنگام نصب پکیج گازسوز دیواری لورچ آدنا 24 توجه داشته باشید که اندازه اتصالات ورودی و خروجی آب مصرفی این دستگاه برابر با 1/2 اینچ و اندازه اتصالات ورودی و خروجی سیستم گرمایش و اندازه اتصالات گاز آن برابر با 3/4 اینچ است. همچنین شما می توانید از دودکش هایی با قطر 60/100 میلی متر در اتصال با این پکیج استفاده کنید.

خرید پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

  • مجهز به سیستم ضد یخ زدگی و عیب یابی الکترونیکی

پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24 به گونه ای طراحی شده که مانع از ایجاد نوسان در دمای آب مصرفی می شود. به طوری که در تمام طول شبانه روز به آب گرمی مطبوع و ملایم دسترسی خواهید داشت. در ساخت این پکیج از قطعات مرغوب و دارای استاندارد اروپایی بهره برده شده و می توان از دوام و طول عمر بالای آن اطمینان داشت. پکیج دیواری گرمایشی لورچ آدنا 24 دارای سیستم های ضد رسوب و ضد یخ زدگی نیز هست و از امکاناتی مانند تنظیم دستی پمپ سیرکولاسیون، سیستم کنترل میکروپروسسوری، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای مدار گرمایشی، سیستم عیب یابی الکترونیکی و بای پس اتوماتیک بهره می برد.

خرید پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

  • تخلیه آلاینده ها به صورت خودکار از طریق فن

در پکیج دیواری 24000 لورچ آدنا 24 از سیستم محفظه احتراق بسته استفاده شده است. این دستگاه به منظور خروج دود و آلاینده های ناشی از احتراق به فضای بیرونی، به فن قوی و پرسرعت مجهز شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا دودکش های متصل به این پکیج را متناسب با محدودیت فضا در مسیرهای عمودی و افقی مختلف نصب کنید. بنابراین پکیج دیواری لورچ آدنا 24 در مکان های دارای فضای محدود نیز کارایی بالایی دارد.

جمع بندی

اگر قصد خرید پکیج دیواری برای استفاده در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری با متراژ متوسط را دارید و در جستجوی محصولی کارآمد و با کیفیت هستید، پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24 نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این پکیج دیواری دارای دو مبدل حرارتی است و توانایی تأمین آب گرم مصرفی (با دمای حداکثر 60 درجه) و آب گرم مورد نیاز رادیاتور، شوفاژ و سیستم گرمایش از کف (با دمای حداکثر 85 درجه) را دارد. از میان مشخصات و امکانات پکیج دیواری لورچ 24000 آدنا 24 می توان به محفظه احتراق بسته، مجهز بودن به فن قوی، سیستم ضد یخ زدگی، بهره بردن از نمایشگر دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی، ارائه راندمان 93.5 درصدی و توان حرارتی 24 کیلووات اشاره کرد.

خرید پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پکیج دیواری لورچ آدنا 24 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول یا دیگر لوازم خانگی استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پکیج دیواری مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر