۱۳۹۹ بهمن ۱۵, چهارشنبه

مادربرد ایسوس Asus PRIME A320M-C R2.0

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME A320M-C R2.0

مادربرد ایسوس PRIME A320M-C R2.0 یکی از مدل های میان رده موجود در بازار است که برای راه اندازی یک کامپیوتر برای مصارف خانگی و اداری گزینه مناسبی به نظر می رسد. این مادربرد براساس چیپست و قطعات سخت افزاری AMD تولید شده و امکان استفاده از انواع پردازنده های ساخت ای ام دی و حافظه های رم DDR4 را به شما می دهد. از جمله مشخصات مادربرد ایسوس Asus PRIME A320M-C R2.0 می توان به فرم فاکتور mATX، مجهز بودن به سه پورت خروجی تصویر، یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x4، یک کانکتور M.2 و چهار رابط ساتا 3.0 اشاره کرد. همچنین این مادربرد دارای پورت های USB 3.1 نیز هست و سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME A320M-C R2.0

  • سازگار با انواع پردازنده های ای ام دی با بهره گیری از چیپست AMD A320

شرکت ایسوس در مادربرد مدل PRIME A320M-C R2.0 از چیپست AMD A320 استفاده کرده است. این چیپست دارای یک سوکت پردازنده از نوع AM4 است و شما می توانید از انواع پردازنده های ای ام دی شامل نسل اول تا سوم رایزن، نسل اول و دوم رایزن با گرافیک رادئون Vega، اتلون با گرافیک رادئون Vega، پردازنده های نسل هفتم سری A و اتلون X4 بر روی آن استفاده کنید.

  • مجهز به دو اسلات رم، پشتیبانی از حافظه های رم سازگار با فناوری ECC

بر روی مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME A320M-C R2.0 دو اسلات رم تعبیه شده است. در صورت استفاده از پردازنده های رایزن و اتلون می توانید از دو حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس حداکثر 3200 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاک) بر روی این مادربرد استفاده کنید. در این حالت مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل Asus PRIME A320M-C R2.0 از رم های سازگار با فناوری ECC پشتیبانی می کند. فناوری ECC در زمینه تشخیص و تصحیح خودکار خطاهای داخلی مموری کاربرد دارد و باعث ارتباط سریع تر رم با سی پی یو می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در صورت استفاده از پردازنده های نسل هفت سری A و پردازنده های اتلون X4، می توانید دو حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز بر روی این مادربرد نصب کنید.

  • عملکرد ایده آل از لحاظ گرافیکی، دارای یک اسلات PCIe x16

مادربرد خانگی ایسوس PRIME A320M-C R2.0 از پردازنده های گرافیکی تجمیع شده AMD پشتیبانی می کند و برای کارهای روزمره نیازی به خرید کارت گرافیک نخواهید داشت. با این وجود این مادربرد به یک اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک مجهز شده است. مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME A320M-C R2.0 دارای پورت HDMI نیز هست که از طریق آن می توانید به خروجی تصویر با کیفیت عالی 4K و رزولوشن حداکثر 4096 *2160 پیکسل دست یابید! همچنین برای این دو مادربرد دو پورت DVI-D و VGA نیز در نظر گرفته شده که تصاویری با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن حداکثر 1920 * 1200 پیکسل را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که مادربرد PRIME A320M-C R2.0 ایسوس به دو اسلات PCIe x4 و یک اسلات PCI جهت توسعه نیز مجهز است.

عملکرد ایده آل از لحاظ گرافیکی، دارای یک اسلات PCIe x16

مادربرد ایسوس Asus PRIME A320M-C R2.0

  • سرعت ایده آل در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

از جمله ویژگی های کاربردی و مهم مادربرد ایسوس Asus PRIME A320M-C R2.0 باید به مجهز بودن آن به یک کانکتور M.2 اشاره کنیم که از طریق آن می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد SSD بر روی سیستم خود بهره ببرید. در این حالت سرعت لود سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر ارتقای چشمگیری پیدا می کند! این مادربرد به منظور نصب هارددیسک و درایو نوری به چهار رابط ساتا 3.0 نیز مجهز شده و از قابلیت Raid 0, 1, 10 پشتیبانی می کند.

مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس PRIME A320M-C R2.0 به چهار پورت USB 3.1 نیز مجهز است که بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات و اتصال به لوازم جانبی را به ارمغان می آورند. دیگر پورت های ارتباطی این مادربرد شامل پورت PS/2 (یک عدد برای ماوس و یک عدد برای کیبورد)، و دو پورت USB 2.0 می شود. این مادربرد دارای پورت LAN و کارت شبکه Realtek RTL8111H نیز هست و عملکرد قابل توجهی از خود در شبکه های کابلی نشان می دهد.

  • بهره بردن از طراحی 5X Protection II به منظور حفاظت از قطعات کامپیوتر شما!

مادربرد دی دی آر 4 ایسوس PRIME A320M-C R2.0 بر مبنای الگوی 5X Protection II ساخته شده و به طور کامل از قطعات نصب شده بر روی آن محافظت می کند. براساس این طراحی در این مادربرد از فناوری LANGuard بهره برده شده که باعث مقامت 2.5 برابری مادربرد در برابر جهش های الکتریکی شبکه می شود. همچنین پنل پشتی و درگاه های ارتباطی این مادربرد از فلز ضد زنگ ساخته شده و تا 3 برابر نسبت به مادربردهای معمولی از طول عمر بالاتری برخوردارند. مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME A320M-C R2.0 در برابر افزایش ولتاژ، تخلیه الکترواستاتیکی (ESD)، اتصال کوتاه و نوسان جریان برق نیز مقاوم سازی شده و از آسیب دیدن قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر در اثر بروز این اختلالات جلوگیری می کند.

  • پشتیبانی از بایوس تحسین شده UEFI، کنترل فن ها از طریق نرم افزار Fan Xpert

از لحاظ سیستم خنک سازی نیز مادربرد ایسوس مدل PRIME A320M-C R2.0 عملکردی عالی دارد و در آن از فن های قوی با عملکرد بهینه استفاده شده است. شما می توانید از طریق نرم افزار Fan Xpert عملکرد فن ها و نحوه خنک سازی آنها را بررسی و به طور اختصاصی فن های سی پی یو و کیس را کنترل کنید. مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس PRIME A320M-C R2.0 از بایوس UEFI نیز پشتیبانی می کند که با فراهم آوردن یک محیط گرافیکی و جذاب، امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی مادربرد را به شما می دهد. بایوس UEFI در دو حالت EZ و Advanced قابل اجراست و کار با مادربرد را حتی برای افراد نه چندان حرفه ای نیز آسان می کند!

پشتیبانی از بایوس تحسین شده UEFI، کنترل فن ها از طریق نرم افزار Fan Xpert

جمع بندی

با خرید مادربرد خانگی ایسوس PRIME A320M-C R2.0 می توانید یک سیستم کارآمد و با دوام برای مصارف خانگی و اداری را راه اندازی کنید! این مادربرد از چیپست AMD A320 بهره می برد و از پردازنده های مختلف ای ام دی (رایزن، اتلون و نسل هفت سری A) پشتیبانی می کند. دیگر مشخصات این مادربرد شامل مجهز بودن به دو اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از رم های DDR4، ارائه خروجی تصویر 4K از طریق پورت HDMI، بهره بردن از یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x4، یک اسلات PCI، یک کانکتور M.2 و چهار رابط ساتا 3.0 می شود. مادربرد ایسوس Asus PRIME A320M-C R2.0 براساس الگوی طراحی 5X Protection II ساخته شده و طول عمر بالای قطعات کامپیوتر شما را تضمین می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME A320M-C R2.0 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر