۱۳۹۹ بهمن ۱۹, یکشنبه

هدست پاناسونیک Panasonic RP-TCA430

 

طراحی و ساخت هدست تلفن پاناسونیک RP-TCA430

هدست برای اپراتورهای تلفن، منشی ها، کارمندان آژانس های مسافرتی و افرادی از این دست که باید به تماس های تلفنی زیادی در طول روز پاسخ دهند، یک وسیله ضروری است. یک هدست تلفن با کیفیت و مرغوب شما را از نگه داشتن گوشی تلفن در دست بی نیاز می کند و باعث افزایش سرعت و بازدهی شما در پاسخگویی به تماس های دریافتی تان می کند. شرکت پاناسونیک به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده تلفن و تجهیزات مخابراتی، برای این افراد محصولی کارآمد را روانه بازار کرده است. هدست پاناسونیک Panasonic RP-TCA430 برای استفاده در ادارات، شرکت ها و... انتخابی ایده آل است و از طریق کابل رابط به کنسول تلفن های بی سیم و با سیم متصل می شود. این هدست دارای یک گوشی و میکروفونی حساس است و کیفیتی عالی در هنگام انجام مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی و ساخت هدست تلفن پاناسونیک RP-TCA430

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic RP-TCA430

  • مناسب برای استفاده های بی وقفه و طولانی مدت در طی روز

هدست تلفن پاناسونیک RP-TCA430 در ابعاد 170*100*70 میلی متر عرضه شده و دارای وزن سبکی است. به طوری که استفاده های بدون وقفه از آن در ساعات متوالی به هیچ عنوان باعث ایجاد احساس خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. همان طور که اشاره شد، این هدست دارای یک گوشی است و گوشی سمت راست آن به صورت آزاد طراحی شده است. این نوع طراحی به شما این امکان را می دهد تا در هنگام مکالمه بتوانید به سایر کارهای خود نیز رسیدگی کنید و از صداهای محیط آگاه شوید. قسمت بالایی این هدست نیز دارای شکافی به منظور جریان یافتن هوا است. به این ترتیب اگر هدست اپراتوری پاناسونیک مدل Panasonic RP-TCA430 برای مدتی طولانی بر روی سر شما قرار داشته باشد، با مشکل عرق کردن زیاد مواجه نخواهید شد. در مجموع با توجه به قیمت هدست پاناسونیک RP-TCA430، کیفیت ساخت آن را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic RP-TCA430

  • اتصال به کنسول تلفن های بی سیم و باسیم از طریق جک 2.5 میلی متری

استفاده از هدفون باسیم Panasonic RP-TCA430 به ساده ترین شکل ممکن انجام پذیر است! این هدست از نوع باسیم است و برای استفاده از آن تنها کافیست تا جک 2.5 میلی متری هدست را به کنسول تلفن متصل کنید. لازم به ذکر است که هدست پاناسونیک Panasonic RP-TCA430 با تلفن های بی سیم و با سیمِ دارای جک هدفون 2.5 میلی متری سازگار است و کارایی بالایی در انواع محیط های کاری از خود نشان می دهد. برخی از تلفن های سازگار با این هدست عبارتند از: تلفن 7730 پاناسونیک، تلفن 7665 پاناسونیک، تلفن 346 پاناسونیک، تلفن 333 پاناسونیک، تلفن 343 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 546 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 543 پاناسونیک، تلفن 880 پاناسونیک.

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic RP-TCA430

هدست پاناسونیک Panasonic RP-TCA430

  • کیفیت ایده آل صدا، مجهز به میکروفون حساس

از لحاظ کیفیت صدا نیز هدست مکالمه پاناسونیک RP-TCA430 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و صدایی شفاف و بدون نویز را به ارمغان می آورد. همچنین بر روی کاپ این هدست میکروفون آن تعبیه شده که از حساسیت قابل توجهی برخوردار بوده و صدای شما را با بهترین کیفیت به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند. به این ترتیب حتی در محیط های نسبتاً پر سروصدا و شلوغ نیز می توانید تماس های مشتریان خود را با بهترین کیفیت پاسخ دهید! هدست اداری پاناسونیک RP-TCA430 به دکمه های کنترل صدای مکالمه و Mute نیز مجهز است که استفاده از آن را برای شما راحت تر می کند.

هدست پاناسونیک Panasonic RP-TCA430

جمع بندی

اگر قصد خرید هدست تلفن دارید و در جستجوی محصولی مرغوب و کارآمد هستید، هدست پاناسونیک Panasonic RP-TCA430 را مد نظر داشته باشید! این هدست دارای یک گوشی و یک میکروفون است و انتخابی ایده آل برای استفاده در ادارات، شرکت ها، آژانس های مسافرتی و کسب و کارهای تلفنی به شمار می آید. هدست اپراتوری پاناسونیک RP-TCA430 از طریق جک 2.5 میلی متری به کنسول تلفن های بی سیم و با سیم متصل می شود و دارای دکمه های کنترل صدای مکالمه و Mute نیز هست. وزن و ابعاد مناسب، طراحی ارگونومیک، قابلیت استفاده برای هر دو گوش و کیفیت صدای ایده آل از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا این هدست برای استفاده های طولانی مدت و بدون وقفه در طی روز کاملاً مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هدست مکالمه پاناسونیک RP-TCA430 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هدست مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر