۱۳۹۹ بهمن ۱۹, یکشنبه

کیس کامپیوتر گرین Green AVA

 

معرفی کیس کامپیوتر گرین AVA

کیس گرین AVA از جمله کیس های اقتصادی موجود در بازار است که انتخابی مقرون به صرفه برای راه اندازی کامپیوترهای اداری و خانگی به حساب می آید. این کیس کامپیوتر از انواع مادربردهای دارای فرم فاکتور ATX و microATX پشتیبانی می کند و با نوع اسکلت Mid-Tower طراحی شده است. از جمله ویژگی های کیس کامپیوتر گرین Green AVA می توان به مجهز بودن به دو پورت USB 2.0، دو جک 3.5 میلی متری و یک فن اشاره کرد. ضمن اینکه امکان سه فن و یک واترکولینگ دیگر بر روی این کیس وجود دارد. در ادامه بیشتر به بررسی مشخصات این کیس کامپیوتر می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی کیس کامپیوتر گرین AVA

  • ساخته شده از استیل ضد زنگ، دوام و طول عمر بالا

کیس کامپیوتر گرین AVA در ابعاد 425 * 195 * 380 میلی متر و وزن 2.72 کیلوگرم عرضه شده و دارای بدنه ای به رنگ مشکی است. با توجه به اینکه قسمت بیرونی و درونی این کیس از استیل ضد زنگ ساخته شده، با خیال راحت می توان از آن در شرایط محیطی مختلف استفاده کرد. همچنین پنل جلویی این کیس کامپیوتر گرین از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای طرح مشابه آلومینیوم برس خورده است. این نوع طراحی به زیبایی جلوه های ظاهری کیس خانگی گرین AVA کمک زیادی کرده است.

  • امکان نصب چهار فن

بر روی قسمت پشتی کیس حرفه ای کامپیوتر گرین AVA یک فن 120 میلی متری نصب شده که در آن از تکنولوژی هسته FSB بهره برده شده است. همچنین در پنل جلویی این کیس دو جایگاه و در قسمت کناری آن یک جایگاه برای نصب فن با ابعاد 120 میلی متر در نظر گرفته شده است که شما می توانید متناسب با نیازتان از آنها برای خنک سازی فضای داخلی کیس بهره ببرید.

امکان نصب چهار فن

کیس کامپیوتر گرین Green AVA

  • مجهز به دو پورت USB 2.0 و دو جک 3.5 میلی متری

پنل جلویی کیس کامپیوتر گرین Green AVA شامل یک درایو 5.25 اینچی می شود که برای نصب درایو نوری قابل استفاده است. همچنین در این قسمت دو پورت USB 2.0 و دو جک 3.5 میلی متری از نوع HD Audio قرار دارد. این ویژگی یکی از مزایای کیس آوا در مقایسه با کیس های هم رده به شمار می آید. چرا که اغلب کیس های هم قیمت با کیس کامپیوتر اداری گرین AVA دارای پورت های USB 1.1 هستند و از کیفیت صدای اچ دی پشتیبانی نمی کنند.

مجهز به دو پورت USB 2.0 و دو جک 3.5 میلی متری

  • پشتیبانی از خنک کننده پردازنده حرفه ای، امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک

در فضای داخلی کیس گرین مدل AVA دو سینی درایو 3.5 اینچی، قفسه هارددیسک و سه عدد جایگاه درایور 2.5 اینچی تعبیه شده است. همچنین محل نصب پاور در قسمت بالایی فضای داخلی این کیس در نظر گرفته شده است و شما می توانید از پاورهای ATX PS2 PSU بر روی این کیس استفاده کنید. کیس کامپیوتر خانگی گرین AVA از خنک کننده های پردازنده حرفه ای با ارتفاع 150 میلی متر و کارت گرافیک با طول 310 میلی متر پشتیبانی می کند. این کیس با فناوری های دو مسیره، سه مسیره و چهار مسیره SLI و CrossFire سازگار است و می توان بیش از یک کارت گرافیک بر روی آن استفاده کرد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که در قسمت پشتی کیس اداری گرین AVA تعداد هفت اسلات برای نصب کارت گرافیک و کارت توسعه در نظر گرفته شده است. در مجموع با توجه به قیمت کیس کامپیوتر گرین AVA امکانات آن را می توان برای مصارف خانگی و اداری مناسب ارزیابی کرد.

پشتیبانی از خنک کننده پردازنده حرفه ای، امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک

جمع بندی

در مجموع می توان کیس کامپیوتر گرین Green AVA را با توجه به مشخصاتی مانند سازگاری با مادربردهای ATX و microATX، کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری زیبا، مجهز بودن به دو پورت USB، دو جک 3.5 میلی متری از نوع HD Audio و چهار جایگاه فن (یک فن از پیش نصب شده) یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی کامپیوترهای خانگی و اداری دانست. همچنین این کیس دارای 7 اسلات توسعه است و از بیش از یک کارت گرافیک پشتیبانی می کند.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید کیس حرفه ای کامپیوتر گرین AVA با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات و ویژگی های فنی این کیس به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر