۱۳۹۹ بهمن ۱۶, پنجشنبه

مادربرد ازراک ASRock B550 PG Velocita

 

معرفی مادربورد ازراک B550 PG Velocita

مادربرد کامپیوتر ازراک B550 PG Velocita یکی از مادربردهای خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ کارآمد می توان بر روی آن حساب باز کرد. این مادربرد کامپیوتر از فرم فاکتور ATX بهره می برد و براساس چیپست ساخت AMD طراحی شده است. شما می توانید از پردازنده های جدید رایزن و حافظه های رم DDR4 بر روی این مادربرد استفاده کرده و از طریق قابلیت اورکلاکینگ به بالاترین توان آنها در اجرای بازی های به روز بهره مند شوید! همچنین مادربرد ازراک ASRock B550 PG Velocita قابلیت ارائه تصاویر 4K از طریق پورت HDMI و صدای شفاف و با کیفیت را دارد و عملکردی عالی در شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی از خود نشان می دهد. مجهز بودن به دو اسلات PCIe x16 برای نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، شش رابط ساتا 3.0، دو کانکتور M.2 و سه پورت USB 3.2 سایر ویژگی های این مادربرد را تشکیل می دهند.

معرفی مادربورد ازراک B550 PG Velocita

  • طراحی ظاهری جذاب، قابلیت نورپردازی

طراحی ظاهری قطعات کامپیوتر یکی از معیارهای مهم برای گیمرهای حرفه ای به شمار می آید! شرکت ازراک با آگاهی به این موضوع، مادربرد مدل B550 PG Velocita را به شکلی کاملاً جذاب طراحی کرده و آن را به قابلیت نورپردازی در رنگ ها و افکت های مختلف مجهز کرده است. همچنین این مادربرد به هدرهای قابل آدرس دهی و RGB ال ای دی و فناوری Polychrome RGB مجهز است و می توان از آن برای رقص نور هماهنگ سایر قطعات کامپیوتر نیز بهره برد.

  • مناسب برای اجرای بازی های به روز با بهره بردن از پردازنده های جدید رایزن و حافظه های DDR4

با خرید مادربرد گیمینگ ازراک B550 PG Velocita و استفاده از آن می توانید از قدرت پردازشی سی پی یوهای سری 3000، 4000 G و 5000 رایزن بر روی کامپیوتر خود بهره مند شوید. این مادربرد از چیپست AMD B550 و سوکت پردازنده AMD AM4 بهره می برد و برای اجرای بازی های به روز بهینه سازی شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربورد ازراک B550 PG Velocita دارای چهار اسلات رم با معماری دوگانه است و از حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت پشتیبانی می کند. این امکان برای شما وجود دارد تا با بهره بردن از قابلیت های XMP و اورکلاکینگ، فرکانس عملکرد حافظه های این مادربرد را تا 4733 مگاهرتز ارتقا داده و به بالاترین توان سیستم در اجرای بازی های سنگین دست یابید!

  • خروجی تصویر 4K از طریق پورت HDMI، ارائه صدای با کیفیت

با توجه به اینکه مادربرد حرفه ای ازراک B550 PG Velocita با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو سازگار است، می توان آن را به صورت مستقیم از طریق پورت HDMI 2.1 به مانیتور متصل کرد. این پورت قابلیت ارائه تصاویر 4K با رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل را دارد و به طور کامل انتظارات شما را از لحاظ کیفیت تصویر برآورده می کند. همچنین این مادربرد از دایرکت ایکس 12، Pixel Shader 5.0، Auto Lip Sync، HDR و HDCP پشتیبانی می کند که باعث ارتقای کیفیت تصویر می شوند.

مادربرد مخصوص بازی ازراک B550 PG Velocita به کدک صوتی Realtek ALC1220 مجهز است و صدای nahimic را برای شما به ارمغان می آورد! این مادربرد از صدای بلوری پشتیبانی می کند و با هدست های حرفه ای گیمینگ سازگار است.

خروجی تصویر 4K از طریق پورت HDMI، ارائه صدای با کیفیت

مادربرد ازراک ASRock B550 PG Velocita

  • امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، کارایی عالی در شبکه

برای مادربرد ازراک ASRock B550 PG Velocita دو اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 در نظر گرفته شده و شما می توانید از طریق آنها دو کارت گرافیک را به صورت هم زمان بر روی سیستم نصب کنید. ضمن اینکه این مادربرد از فناوری AMD Quad CrossFireX and CroosFireX بهره می برد که باعث ارائه بالاترین میزان کارایی کارت های گرافیک در ارتباط با یکدیگر می شوند. مادربرد کامپیوتر خانگی ازراک B550 PG Velocita به دو اسلات PCIe 3.0 x1 برای نصب کارت توسعه نیز مجهز است.

از دیگر ویژگی های کاربردی مادربرد مناسب بازی ازراک مدل ASRock B550 PG Velocita باید به قابلیت اتصال آن به شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی از طریق پورت LAN اشاره کنیم که امکان انجام بازی آنلاین با بهترین کیفیت و بدون کوچکترین تأخیری را به شما می دهد. سایر پورت های ارتباطی این مادربرد شامل یک پورت کومبو PS/2، سه پورت USB 3.2 Gen and Gen1، یک پورت USB Type-C و چهار پورت USB 2.0 می شود. این پورت ها سرعتی عالی در انتقال اطلاعات و اتصال به انواع لوازم جانبی کامپیوتر را ارائه می دهند.

مادربرد دی دی آر 4 ازراک B550 PG Velocita به دو کانکتور M.2 مجهز است که امکان نصب هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت را فراهم می آورند. همچنین به منظور نصب هارد دیسک و درایو نوری، این مادربرد به شش رابط ساتا 3.0 مجهز شده و از فناوری های RAID 0, 1, 10 و AMD StoreMI پشتیبانی می کند. بنابراین می توان از سرعت ایده آل ذخیره سازی و انتقال اطلاعات این مادربرد اطمینان کامل داشت.

  • پشتیبانی از خنک سازی براساس جریان هوا یا آب، سیستم برق رسانی کارآمد

در مادربرد کیس کامپیوتر ازراک B550 PG Velocita از طراحی 14 فازی پاور، ایستگاه های پاور Dr.MOS و کانکتورهای برق مستحکم استفاده شده است. به طور کلی این مادربرد به خوبی قادر به تأمین جریان برق مورد نیاز پردازنده های چند هسته ای و قدرتمند رایزن است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت!

پشتیبانی از خنک سازی براساس جریان هوا یا آب، سیستم برق رسانی کارآمد

برای مادربرد خانگی ازراک B550 PG Velocita یک هدر فن و شش هدر فن/ واترپمپ در نظر گرفته شده است. بنابراین این مادربرد از قابلیت خنک سازی قطعات براساس جریان آب یا هوا بهره می برد و به طور کامل خیال شما را بابت آسیب ندیدن قطعات در اثر افزایش دما راحت می کند.

جمع بندی

مادربرد ازراک ASRock B550 PG Velocita یکی از مادربردهای گیمینگ کارآمد موجود در بازار است که براساس چیپست AMD B550 طراحی شده و از پردازنده های رایزن در سری های 3000، 4000 G و 5000 پشتیبانی می کند. شما می توانید از چهار حافظه رم با ظرفیت 128 گیگابایت بر روی این مادربرد استفاده کرده و از طریق قابلیت اورکلاکینگ به بالاترین فرکانس عملکرد آنها دست یابید. مادربرد گیمینگ ازراک B550 PG Velocita از دو اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 برخوردار است و امکان نصب دو کارت گرافیک را به صورت هم زمان به شما می دهد. از دیگر مشخصات این مادربرد می توان به خروجی تصویر 4K از طریق پورت HDMI، ارائه صدای با کیفیت و طبیعی، پشتیبانی از شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، مجهز بودن به دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و سه پورت USB 3.2، قابلیت نورپردازی و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت مادربرد حرفه ای ازراک B550 PG Velocita و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر