۱۳۹۹ بهمن ۱۹, یکشنبه

مانیتور سامسونگ Samsung LS22R350FH

 

معرفی مانیتور سامسونگ LS22R350FH

مانیتور سامسونگ LS22R350FH برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید مانیتور با کیفیت برای مصارف خانگی و اداری را دارند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید! این مانیتور دارای سایز 22 اینچ بوده و تصاویری با وضوح فول اچ دی را برای شما به ارمغان می آورد! با خرید مانیتور سامسونگ Samsung LS22R350FH و استفاده از آن می توانید از تصاویری شفاف و دارای رنگ های طبیعی بهره مند شوید. از جمله ویژگی های این مانیتور LED باید به مجهز بودن به پورت HDMI، زاویه دید گسترده و طراحی ظاهری به روز و کاربر پسند اشاره کرد.

معرفی مانیتور سامسونگ LS22R350FH

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر سامسونگ LS22R350FH

  • حاشیه کم در اطراف صفحه نمایش، طراحی ظاهری زیبا

اگر در کنار ویژگی های فنی و کیفیت تصویر، طراحی ظاهری مانیتور نیز برایتان اهمیت زیادی دارد، مانیتور ال ای دی سامسونگ مدل Samsung LS22R350FH برای شما ساخته شده است! این مانیتور دارای طراحی ظاهری زیبا و به روزی است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. میزان حاشیه در اطراف صفحه نمایش مانیتور کامپیوتر سامسونگ LS22R350FH در قسمت های بالا، چپ و راست بسیار کم است که باعث شده تا این مانیتور جلوه ای جذاب به خود بگیرد! لازم به ذکر است که این مانیتور دارای پایه مثلثی شکل است و از قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسانی بر روی میز کار شما بهره می برد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر سامسونگ LS22R350FH

  • از تصاویر با کیفیت Full HD لذت ببرید!

مانیتور خانگی سامسونگ LS22R350FH با سایز 22 اینچ روانه بازار شده و دارای رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل است. بنابراین با خرید مانیتور سامسونگ LS22R350FH و استفاده از آن می توانید از تصاویری با کیفیت Full HD بهره مند شوید. همچنین این مانیتور از نسبت تصویر 16:9، نسبت کنتراست 1000:1 و شدت روشنایی 250 cd/m2 برخوردار است و در محیط های دارای میزان روشنایی استاندارد، تصاویری شفاف و واضح را ارائه می دهد. در مجموع می توان کیفیت تصاویر این مانیتور را برای مصارف خانگی و اداری را کاملاً مناسب دانست.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر سامسونگ LS22R350FH

مانیتور سامسونگ Samsung LS22R350FH

  • زاویه دید گسترده، نمایش تصاویر با رنگ های طبیعی

از دیگر مشخصات مانیتور سامسونگ Samsung LS22R350FH باید به زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) آن اشاره کنیم که باعث می شود تا در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار داشته باشید، تصاویر در حال نمایش بر روی آن برایتان کاملاً واضح باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که زمان پاسخ دهی این مانیتور برابر با 5 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی تصاویر آن برابر با 75 هرتز است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که در هنگام نمایش تصاویر متحرک با این مانیتور با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تأخیر در نمایش آنها مواجه نخواهید شد.

  • امکان اتصال به کامپیوتر از طریق کابل HDMI

مانیتور اداری سامسونگ LS22R350FH به پورت HDMI 1.4 مجهز است و برای اتصال آن به کامپیوتر می توانید از کابل HDMI بهره ببرید. همان طور که می دانید کابل HDMI قابلیت انتقال تصاویر و صدا را به صورت هم زمان داراست و کیفیت بالاتری در مقایسه با کابل VGA را ارائه می دهد. البته مانیتور فول اچ دی سامسونگ LS22R350FH دارای پورت VGA نیز هست که در صورت تمایل می توانید از این پورت برای اتصال آن به کامپیوتر استفاده کنید.

مانیتور سامسونگ Samsung LS22R350FH

جمع بندی

مانیتور مدل LS22R350FH یکی از مانیتورهای LED برند سامسونگ است که با سایز 22 اینچ عرضه شده و از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی بهره می برد. این مانیتور سامسونگ برای استفاده های خانگی و اداری عرضه شده و از کیفیت ساخت بالا و طراحی ظاهری زیبا و کم حاشیه برخوردار است. مشخصات فنی مانیتور سامسونگ Samsung LS22R350FH شامل نسبت تصویر 16:9، کنتراست 1000:1، زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه و شدت روشنایی 250 cd/m2 می شود. همچنین این مانیتور برای اتصال به کامپیوتر به پورت های HDMI و VGA مجهز شده است.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع مانیتور و دیگر تجهیزات کامپیوتر آماده ارائه خدمات به شما است. برای دریافت قیمت مانیتور ال ای دی سامسونگ LS22R350FH و اطلاع از نحوه خرید آن می توانید به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر