۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH

 

پاور سرور ای پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH

پاور سرور اچ پی ای مدل 1600W FS Plat Ht Plg LH یکی از پاورهای کارآمد و با کیفیت موجود در بازار است که برای استفاده بر روی سرورهای پیشرفته HPE ProLiant Gen10 و HPE ProLiant 300 Gen9 می توان بر روی آن حساب باز کرد. این پاور دارای توان خروجی 1600 وات است و به خوبی از عهده تأمین جریان برق مورد نیاز پردازنده های چند هسته ای و دیگر قطعات سرور بر می آید. همان طور که می دانید پاور وظیفه تبدیل جریان برق ثابت به برق مورد نیاز قطعات کامپیوتر را برعهده دارد و کیفیت عملکرد آن به طور مستقیم بر روی طول عمر قطعات تأثیرگذار است. به طوری که بسیاری از خرابی های سرور از عملکرد ضعیف پاور ناشی می شود. بنابراین حتماً در هنگام راه اندازی سرور به توان پاور و کیفیت آن توجه داشته باشید.

پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH دارای طراحی Flex Slot است و نصب آن بر روی سرور به راحتی و بدون نیاز به ابزار (Tool Less) انجام می شود. همچنین این پاور سرور از قابلیت Hot Plug بهره می برد و می توان آن را در هنگام روشن بودن سرور از محل نصب شده جدا کرد. از این جهت برای تعویض این پاور احتیاجی به خاموش کردن سرور نخواهید داشت. البته دقت نمایید که در این حالت حتماً باید پاور اضافی بر روی سرور نصب باشد. همچنین لازم به ذکر است که منبع تغذیه سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH در محدوده دمایی 5 تا 55 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 5 تا 95 درصد قابل استفاده است.

پاور سرور ای پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH

از دیگر مشخصات پاور مخصوص سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH باید به نرخ بازدهی 94 درصدی آن اشاره کنیم که تا حدود زیادی مانع از اتلاف انرژی می شود. به طور کلی هزینه برق بخش عمده ای از هزینه های دیتا سنتر را تشکیل می دهد و از این جهت بازدهی پاور بسیار حائز اهمیت است. پاور سرور مدل HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH از ولتاژ ورودی 200 تا 240 ولت و فرکانس 50 تا 60 هرتز پشتیبانی می کند و دارای گواهینامه 80 PLUS Platinum است. از این جهت می توان از کیفیت عملکرد ایده آل آن اطمینان کامل داشت. شما می توانید نسبت به خرید پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH با پارت نامبر 830272-B21 با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.

جمع بندی

اگر از سرورهای پیشرفته HPE ProLiant G10, G9 استفاده می کنید و قصد خرید پاور برای استفاده بر روی آن را دارید، پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند. این پاور از توان خروجی 1600 وات بهره می برد و از ولتاژ ورودی 200 تا 240 ولت و فرکانس 50 تا 60 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین این پاور دارای گواهینامه 80 PLUS Platinum بوده و نرخ بازدهی 94 درصدی را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های این پاور می توان به طراحی Flex Slot، نصب بدون نیاز به ابزار (Tool Less) و قابلیت Hot Plug اشاره کرد که باعث می شوند تا نصب، راه اندازی و تعویض آن به راحت ترین شکل ممکن برای شما امکان پذیر باشد.

برای دریافت قیمت پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاور سرور مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر