۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

 ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-6110 ظرفیت 6 کیلوگرم

 

معرفی ماشین لباسشویی 6 کیلویی بست مدل BWD-6110

برند بُست یکی از برندهای زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کند. ماشین لباسشویی مدل BWD-6110 یکی از محصولات با کیفیت این برند است که با ظرفیت 6 کیلوگرم عرضه شده و کارایی بالایی برای خانواده های کم جمعیت دارد. این ماشین لباسشویی با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، برای استفاده در آشپزخانه ها و اتاق های دارای فضای محدود انتخاب ایده آلی به شمار می آید. همچنین ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-6110 ظرفیت 6 کیلوگرم از 10 برنامه شستشوی مختلف بهره می برد و به فناوری نانو سیلور مجهز می باشد. پس اگر قصد خرید ماشین لباسشویی مقرون به صرفه و کارآمد را دارید، برای آشنایی با مشخصات ماشین لباسشویی بست BWD-6110 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی ماشین لباسشویی 6 کیلویی بست مدل BWD-6110

مشخصات فنی و ظاهری ماشین لباسشویی بست BWD-6110

  • مناسب برای استفاده در فضاهای محدود

ماشین لباسشویی 6 کیلویی بست مدل BWD-6110 با ابعاد 850 * 595 * 500 میلی متر و وزن حدود 61 کیلوگرم روانه بازار شده و به سادگی در فضاهای محدود قابل نصب است. درب این ماشین لباسشویی بست در قسمت جلویی بدنه آن قرار دارد و به سمت چپ باز می شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه و درب ماشین لباسشویی ایرانی بست BWD-6110 دارای رنگ سفید هستند و از طراحی ظاهری ساده و زیبایی بهره می برند.

  • عملکرد کم صدای موتور تسمه ای

شرکت بست در ماشین لباسشویی مدل BWD-6110 از موتور تسمه ای و هیتر سرامیکی استفاده کرده است. این نوع موتور به طور گسترده در ماشین لباسشویی های نسل اول مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله مزایای آن می توان به بالانس خودکار، صدا و لرزش کم، مصرف برق پایین و دوام و طول عمر بالا اشاره کرد. همچنین تعمیر و تعویض این نوع موتور بسیار آسان و هزینه های جانبی آن بسیار پایین است. موتور به کار رفته در لباسشویی بست BWD-6110 از دور موتور 1000 دور در دقیقه برخوردار است و از قدرت کافی برای شستشوی کامل البسه بهره می برد.

عملکرد کم صدای موتور تسمه ای

قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی بست مدل BWD-6110

  • شستشوی البسه با 10 برنامه مختلف

ظرفیت 6 کیلوگرمی ماشین لباسشویی درب از جلو بست BWD-6110 به خوبی پاسخگوی نیازهای خانواده های کم جمعیت (3 و 4 نفره) خواهد بود. این ماشین لباسشویی دارای 10 برنامه شستشوی از پیش تعیین شده نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با نیاز خود و نوع البسه، از برنامه های مختلف آن استفاده کنید. از جمله برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی بست BWD-6110 باید به شستشوی سریع در 30 دقیقه اشاره کنیم که در مواقع ضروری کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. همچنین این ماشین لباسشویی دارای برنامه ویژه شستشوی لباس کودک (Baby Care) است.

  • مجهز به فناوری نانو سیلور

از دیگر امکانات ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-6110 ظرفیت 6 کیلوگرم می توان از سیستم بالانس اتوماتیک البسه، سیستم عیب یابی خودکار و فناوری نانو سیلور اشاره کرد. فناوری نانو سیلور باعث از بین رفتن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در مصرف برق و باکتری زدایی از لباس ها می شود. همچنین شما می توانید زمان شروع به کار این ماشین لباسشویی را تعیین کنید تا دستگاه در زمان مقرر به صورت اتوماتیک شستشو را آغاز کند. ماشین لباسشویی خشک کن دار بست BWD-6110 دارای امکان تنظیم دمای آب متناسب با برنامه انتخابی نیز هست و علاوه بر شستشوی کامل لباس ها، مانع از آسیب دیدن آنها نیز می شود.

مجهز به فناوری نانو سیلور

ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-6110 ظرفیت 6 کیلوگرم

  • امکانات ایده آل برای استفاده خانواده شما!

با خرید ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایرانی بست BWD-6110 و استفاده از آن با مشکل چروک شدن لباس ها در حین شستشو مواجه نخواهید شد. همچنین این ماشین لباسشویی به قابلیت شستشوی تأخیری نیز مجهز است و بالاترین کیفیت در هنگام کار را برای شما به ارمغان می آورد. مجهز بودن به قفل کودک یکی دیگر از ویژگی های ماشین لباسشویی بست BWD-6110 است که برای خانواده های دارای فرزند کوچک اهمیت و کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که بر روی بدنه این ماشین لباسشویی یک صفحه نمایش LED تعبیه شده که از طریق آن می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به سادگی بر روی دستگاه اعمال کرده و از وضعیت کلی عملکرد ماشین لباسشویی در هر لحظه مطلع شوید.

  • رده مصرف انرژی +A، هزینه های پایین آب و برق

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی های پرمصرف و نامرغوب برای کاربران ایجاد می شود، بالا رفتن هزینه های آب و برق است. از آنجا که ماشین لباسشویی کم مصرف بست BWD-6110 دارای رده مصرف انرژی A+ است، خیالتان بابت این موضوع کاملاً راحت خواهد بود و می توانید از مصرف بهینه انرژی آن اطمینان داشته باشید!

رده مصرف انرژی +A، هزینه های پایین آب و برق

جمع بندی

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی برای استفاده در خانواده های کم جمعیت را دارید و در جستجوی محصولی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، ماشین لباسشویی بست BWD-6110 را مد نظر داشته باشید! این ماشین لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم عرضه شده و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، به سادگی می توان از آن در فضاهای محدود استفاده کرد. رده انرژی A+، مجهز بودن به صفحه نمایش LED، 10 برنامه شستشو (شامل شستشوی سریع در 30 دقیقه و شستشوی لباس کودک)، بهره بردن از فناوری نانو سیلور و سیستم عیب یاب خودکار برخی از امکانات ماشین لباسشویی درب از جلو بست مدل BWD-6110 ظرفیت 6 کیلوگرم هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین لباسشویی کم مصرف بست BWD-6110 و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر