۱۳۹۹ بهمن ۳۰, پنجشنبه

اسپیکر دو تکه تسکو TSCO TS 2063


 

معرفی اسپیکر دو تکه تسکو TS 2063

اگر از علاقه مندان به گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم سینمایی و انجام بازی با کامپیوترهای رومیزی هستید، حتماً تا به حال از اسپیکر استفاده کرده اید. یک اسپیکر کامپیوتر با کیفیت و مرغوب می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان کند! از جمله این محصولات می توان به اسپیکر دو تکه تسکو TSCO TS 2063 اشاره کرد که دارای دو تکه بوده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این اسپیکر از نوع با سیم است و به آسانی هرچه تمام تر به کامپیوتر متصل می شود. ارائه صدای شفاف و با کیفیت و طراحی ظاهری زیبا و شیک و از دیگر ویژگی های اسپیکر کامپیوتر تسکو TS 2063 به شمار می آید.

معرفی اسپیکر دو تکه تسکو TS 2063

ویژگی و کارایی های اسپیکر TSCO TS 2063

  • یک اسپیکر دو تکه جمع و جور!

اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TS 2063 در ابعاد 112 * 65 * 87 میلی متر و وزن 440 گرم عرضه شده و فضای بسیار کمی از میز شما را اشغال می کند. از این جهت می توان این اسپیکر را برای استفاده در فضاهای محدود نیز کاملاً مناسب است. اسپیکر خانگی تسکو TS 2063 از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد و بدنه هر یک از بلندگوهای آن در قسمت جلو به صورت مربعی همراه با قاب سفید طراحی شده است. همچنین قسمت پشتی بدنه این اسپیکر دارای طراحی مثلثی شکل است. به طور کلی این اسپیکر کامپیوتر تسکو به گونه ای طراحی شده تا به آسانی و به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی میز قرار گیرد.

  • اتصال آسان به کامپیوتر از طریق جک 3.5 میلی متری

برای استفاده از اسپیکر رومیزی کامپیوتر تسکو TS 2063 کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! تنها کافیست تا کابل رابط این اسپیکر را به پورت 3.5 میلی متری کامپیوتر خود متصل کرده و پس از آن اسپیکر بلافاصله آماده به کار خواهد بود. به این ترتیب بدون نیاز به نصب نرم افزار یا درایور خاصی می توانید از اسپیکر دسکتاپ تسکو TS 2063 استفاده کنید. لازم به ذکر است که این اسپیکر به یک کابل رابط USB نیز مجهز است که برای تأمین برق مورد نیاز آن کاربرد دارد.

اتصال آسان به کامپیوتر از طریق جک 3.5 میلی متری

اسپیکر دو تکه تسکو TSCO TS 2063

  • ارائه صدای شفاف و با کیفیت برای مصارف روزمره

از لحاظ کیفیت صدا اسپیکر دو تکه تسکو TSCO TS 2063 به خوبی انتظارات شما را برای مصارف روزمره برآورده خواهد کرد. هر یک از بلندگوهای این اسپیکر دارای توان 3 وات هستند که باعث ارائه توان کلی 6 واتی می شود. از این جهت می توان از قدرت صدای ارائه شده توسط این اسپیکر در محیط های کم سروصدا و نه چندان بزرگ اطمینان داشت. ضمن اینکه اسپیکر معمولی کامپیوتر تسکو TS 2063 دارای توان اسمی (P.M.P.O) 350 وات و وضوح صدای 65 دسی بل است و صدایی شفاف و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. این اسپیکر در دامنه فرکانسی 120 تا 20 هزار هرتز عمل می کند و قادر به پخش اکثر صداهای زیر و بم خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت اسپیکر 2 تیکه تسکو TS 2063 کیفیت صدای آن را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

ارائه صدای شفاف و با کیفیت برای مصارف روزمره

جمع بندی

اسپیکر دو تکه تسکو TSCO TS 2063 یکی از اسپیکرهای ساده اما کاربردی موجود در بازار است که برای مصارف روزمره خانگی و اداری می توان بر روی آن حساب باز کرد. این اسپیکر به صورت دو تکه عرضه شده و در دسته اسپیکرهای با سیم جای دارد. اتصال این اسپیکر به کامپیوتر از طریق جک 3.5 میلی متری و بدون نیاز به نصب نرم افزار انجام می گیرد. همچنین اسپیکر کامپیوتر خانگی تسکو TS 2063 دارای یک کابل رابط USB است که برای تأمین برق مورد نیاز دستگاه کارایی دارد. این اسپیکر از توان کلی 6 وات (هر بلندگو 3 وات) و توان اسمی 350 وات برخوردار است و صدایی شفاف و با کیفیت مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اسپیکر خانگی تسکو TS 2063 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر