۱۳۹۹ بهمن ۱۹, یکشنبه

پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 10400mAh

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه شیائومی Mi 10400mAh

از سری پاور بانک های با کیفیت و خوش ساخت برند معتبر شیائومی باید به پاور بانک مدل Mi 10400mAh اشاره کنیم که با ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت عرضه شده و برای شارژ انواع گوشی موبایل اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال می توان از آن بهره برد. این پاوربانک دارای ابعاد جمع و جوری است و می توان از آن به عنوان یک پاوربانک جیبی استفاده کرد! پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 10400mAh به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB مجهز است و سرعتی مناسب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. این پاوربانک دارای چیپ هوشمند نیز هست و باعث شارژ شدن گوشی شما با بالاترین کیفیت می شود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه شیائومی Mi 10400mAh

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

به طور معمول اولین معیاری که در هنگام خرید پاوربانک توسط کاربران مورد توجه قرار می گیرد، ظرفیت آن است. اگر قصد خرید پاور بانک برای مصارف روزمره و معمولی را دارید، پاور بانک گوشی موبایل شیائومی Mi 10400mAh با ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعتی خود به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. ظرفیت این پاوربانک برای 2.5 بار شارژ کردن Mi 3، 4.5 بار شارژ کردن آیفون 5s و 1.5 بار شارژ کردن آیپد مینی کفایت می کند. بنابراین با خرید پاور بانک شیائومی Mi 10400mAh و به همراه داشتن آن با خود، خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی در طول روز راحت خواهد بود! ضمن اینکه شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ دیگر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، دوربین، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و... نیز استفاده کنید.

سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

  • قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسان

پاوربانک گوشی شیائومی مدل Xiaomi Mi 10400mAh با ابعاد 90.5 * 77 * 21.6 میلی متر و وزن 250 گرم عرضه شده و یکی از پاوربانک های جمع و جور موجود در بازار به شمار می آید. به این ترتیب به آسانی می توانید این شارژر همراه را با خود حمل کنید و در هر مکانی که حضور دارید، از آن برای شارژ گوشی تان استفاده کنید. بدنه شارژر همراه شیائومی Mi 10400mAh از آلومینیوم ساخته شده و لبه های آن توسط CNC برش خورده اند. این پاوربانک مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد و قادر به تحمل کردن فشار حداکثر 50 کیلوگرمی است.

پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 10400mAh

  • کیفیت و سرعت ایده آل در هنگام شارژدهی

در پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 10400mAh از چیپست هوشمند ساخت شرکت Texas Instruments استفاده شده است. این چیپست باعث می شود تا پاور بانک شدت جریان خروجی را متناسب با نوع و ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن تنظیم کنید و از وارد آمدن فشار به باتری و اتلاف شارژ جلوگیری کند. همچنین این پاوربانک از گوشی شما در برابر بروز اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ ورودی و خروجی، نوسان شدت جریان، افزایش شارژ، تخلیه باتری و افزایش دما محافظت می کند.

کیفیت و سرعت ایده آل در هنگام شارژدهی

پورت USB خروجی پاور بانک تک پورت شیائومی Mi 10400mAh دارای شدت جریان 2.1 آمپر است و کارایی بالایی در شارژدهی به گوشی دارد. همچنین پورت ورودی این پاوربانک از نوع MicroUSB است و از شدت جریان 2 آمپر بهره می برد. شما می توانید پاور بانک Mi 10400mAh شیائومی را با استفاده از یک شارژر 2 آمپری در عرض 5.5 ساعت و با استفاده از یک شارژر یک آمپری در عرض 12 ساعت به طور کامل شارژ کنید. همچنین به منظور اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاور بانک می توانید از چهار نشانگر LED موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.

پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 10400mAh

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 10400mAh را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعتی، مجهز بودن به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB، ابعاد جمع و جور، کیفیت ساخت عالیِ بدنه آلومینیومی، مجهز بودن به چیپست هوشمند و سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و کاربران عادی موبایل دانست.

شما می توانید برای دریافت قیمت پاور بانک گوشی موبایل شیائومی Mi 10400mAh و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر