۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder

در دست گرفتن گوشی موبایل در حین رانندگی یکی از علل اصلی تصادفات و سوانح است و مشمول جریمه نیز می شود. با این وجود گاهی اوقات استفاده از گوشی در پشت فرمان اجتناب ناپذیر است! در این شرایط یک هولدر موبایل کمک زیادی به شما می کند و این امکان را ایجاد می کند تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به آن دسترسی داشته باشید. در این حالت می توانید به تماس های دریافتی خود از طریق اسپیکر گوشی پاسخ دهید، از نقشه و اپلیکیشن های مسیریابی استفاده کنید و یا از اعلان های شبکه های اجتماعی تان مطلع شوید. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder یکی از هولدرهای با کیفیت و پرطرفدار موجود در بازار است که با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد. این هولدر بر روی دریچه کولر خودرو نصب می شود و به سنسور هوشمندِ تشخیص موبایل مجهز است. طراحی ظاهری شیک، رنگ های زیبا و کیفیت ساخت ایده آل از دیگر ویژگی های هولدر موبایل دریچه ای باسئوس Smart Car Holder به شمار می آیند.

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder

  • دارای سنسور هوشمند تشخیص گوشی

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Smart Car Holder را مجهز بودن آن به سنسور هوشمند تشخیص گوشی دانست. به این صورت که زمانی که گوشی موبایل خود را به این هولدر نزدیک می کنید، بازوهای آن به صورت اتوماتیک باز شده و پس از قرار گرفتن گوشی بر روی صفحه هولدر، بازوها دور آن قفل می شوند. بنابراین احتیاجی به کشیدن بازوها و تنظیم فاصله آنها با دست ندارید و می توانید گوشی خود را به آسان ترین شکل ممکن بر روی صفحه هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder قرار دهید.
لازم به ذکر است که بازوی پایینی پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Smart Car Holder به گونه ای طراحی شده که کابل شارژ به راحتی از میان آن عبور می کند. پس این امکان برای شما مهیا است تا گوشی خود را در حالیکه بر روی هولدر قرار دارد، از طریق یک پاور بانک یا شارژر فندکی شارژ کنید.

دارای سنسور هوشمند تشخیص گوشی

  • نصب سریع و محکم بر روی دریچه کولر ماشین

در قسمت پشتی بدنه هولدر موبایل باسئوس Smart Car Holder یک گیره تعبیه شده که از طریق آن می توانید هولدر را بر روی دریچه کولر خودرو نصب کنید. در قسمت داخلی گیره این هولدر از پدهای سیلیکونی استفاده شده و به همین دلیل هیچ گونه خط و خشی بر روی دریچه کولر ماشین شما نخواهد افتاد! پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود و تکان های ماشینِ در حال حرکت باعث جدا شدن آن نمی شود. ضمن اینکه شما می توانید در صورت عدم نیاز به این هولدر، آن را به راحتی از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید. این ویژگی یکی از مزیت های این هولدر در مقایسه با هولدرهای چسبی به شمار می آید. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Smart Car Holder، می توان میزان کارایی آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

نصب سریع و محکم بر روی دریچه کولر ماشین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder

  • کیفیت ساخت ایده آل، طراحی ظاهری شیک

شرکت باسئوس در ساخت هولدر موبایل مدل Baseus Smart Car Holder از آلیاژ آلومینیوم و شیشه استفاده کرده است. این نگهدارنده موبایل ماشین از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند زنگ زدگی، خوردگی، ضربه و خط و خش برخوردار است و در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. از لحاظ طراحی ظاهری نیز نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل موبایل باسئوس Smart Car Holder انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هولدر موبایل باسئوس در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی عرضه شده و دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی است. به طوری که استفاده از آن جلوه ای جذاب به محیط داخلی ماشین شما می بخشد!

از دیگر قابلیت های هولدر موبایل باسئوس مدل Smart Car Holder باید به امکان چرخش آن اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی خود دست پیدا کنید.

کیفیت ساخت ایده آل، طراحی ظاهری شیک

جمع بندی

در مجموع می توان پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Smart Car Holder را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سنسور هوشمندِ تشخیص گوشی، نصب محکم بر روی دریچه کولر ماشین، سازگاری با انواع گوشی های 4 تا 6.5 اینچی و کیفیت ساخت عالی یک انتخاب ایده آل برای شما دانست! این هولدر از قابلیت چرخش نیز برخوردار بوده و بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی را در حین رانندگی برای شما به ارمغان می آورد.

چنانچه قصد خرید هولدر موبایل دریچه ای باسئوس Smart Car Holder را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1625

 

معرفی تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1625

از سری تلفن های تحت شبکه برند معتبر و آمریکایی گرند استریم باید به تلفن مدل GXP1625 اشاره کنیم که یک انتخاب مناسب برای استفاده کارمندان و مدیران میانی در ادارات و شرکت های کوچک به شمار می آید. این تلفن تحت شبکه از دو اکانت SIP پشتیبانی می کند و با تمام پروتکل های استاندارد شبکه سازگار است. از دیگر قابلیت های تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1625 باید به پشتیبانی از دو خط شهری، قابلیت برگزاری کنفرانس صوتی سه نفره، امکان اتصال به هدست، ارائه صدای با کیفیتِ HD و مجهز بودن به اسپیکر اشاره کنیم که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1625

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1625

  • یک تلفن آی پی کارآمد با بهره گیری از دو اکانت SIP

تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1625 از دو اکانت SIP برخوردار بوده و از تمام پروتکل های استاندارد شبکه، شامل TCP/IP، HTTP/HTTPS، SSH و... پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید به آسانی از طریق اینترنت به این تلفن دسترسی داشته باشید و از آن برای برقراری تماس با کیفیتی عالی استفاده کنید. تحت شبکه Grandstream GXP1625 به دو پورت اترنت با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه نیز مجهز است و از قابلیت اتصال به شبکه های کابلی بهره می برد. از دیگر ویژگی های این تلفن تحت شبکه گرند استریم باید به سازگاری با فناوری PoE اشاره کرد که باعث می شود تا برق مورد نیاز دستگاه از شبکه تأمین شود. این ویژگی نقش زیادی در کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلفن رومیزی گرند استریم GXP1625 از پروتکل های SRTP و TLS پشتیبانی می کند و با رمزگذاری مکالمات در بستر شبکه، بالاترین میزان امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1625

  • مجهز به صفحه نمایش بزرگ و کلیدهای کاربردی

صفحه نمایش گوشی تلفن گرند استریم GXP1610 دارای ابعاد 132 * 48 پیکسل (2.95 اینچ) است و از نور پس زمینه بهره می برد. این نمایشگر قابلیت نمایش تاریخ، ساعت، آیکون های گرافیکی و گزینه های منو بهره می برد. لازم به ذکر است که گزینه های منوی این تلفن به صورت XML پیمایش می شوند و برای دسترسی به آنها می توانید از سه دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده در زیر صفحه نمایش استفاده کنید. تلفن گرند استریم مدل Grandstream GXP1625 دارای دو دکمه LED دو رنگ نیز هست که شما را از وضعیت خطوط مورد نظرتان مطلع می کند.

سایر کلیدهای تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1625 شامل 5 دکمه جهت نما و 13 دکمه برنامه ریزی شده شامل کلیدهای Home، Mute، هدست، انتقال تماس، شماره گیری مجدد، آغاز کنفرانس، اسپیکر، کم و زیاد کردن صدا و... می شود. لازم به ذکر است که تلفن رومیزی تحت شبکه گرند استریم GXP1610 از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار بوده و امکان تنظیم پایه آن در دو زاویه وجود دارد.

مجهز به صفحه نمایش بزرگ و کلیدهای کاربردی

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1625

  • قابلیت انجام مکالمه بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی از طریق هدست و اسپیکر

شما می توانید هدست مورد نظر خود را از طریق جک RJ9 موجود بر روی بدنه تلفن گرند استریم GXP1625 به آن متصل کرده و تماس های دریافتی خود را بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی پاسخ دهید. این ویژگی باعث سریع تر و آسان تر شدن کار اپراتورهای تلفنی می شود. ضمن اینکه تلفن ثابت گرند استریم GXP1625 از تکنولوژی EHS پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا هدست های برند پلنترونیکس را به صورت وایرلس به آن اتصال دهید. این تلفن دارای اسپیکر نیز هست و کیفیتی عالی در مکالمه از این طریق را ارائه می دهد.

  • دارای دفترچه تلفن 1000 شماره ای، امکان ذخیره اطلاعات 200 تماس در حافظه

گوشی تلفن رومیزی گرند استریم GXP1610 به دفترچه تلفن مجهز است و شما می توانید نام و شماره 1000 مخاطب را در آن ذخیره کنید. ضمن اینکه امکان دانلود اطلاعات دفترچه تلفن در قالب فایل XML وجود دارد. این تلفن از کالر آیدی و قابلیت ذخیره اطلاعات 200 تماس در حافظه دستگاه نیز بهره می برد و تمام نیازهای شما در برقراری تماس های روزمره را برطرف می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1610 را مناسب ارزیابی کرد.

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1625

جمع بندی

اگر در اداره و شرکت خود از سیستم VoIP استفاده می کنید و در جستجوی یک تلفن تحت شبکه با کیفیت هستید، تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1625 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این تلفن از دو اکانت SIP و دو خط شهری پشتیبانی می کند و با تمام پروتکل های استاندارد شبکه سازگار است. شما می توانید از طریق اینترنت به این تلفن دسترسی داشته باشید و از کیفیتی ایده آل در برقراری تماس در بستر شبکه بهره مند شوید. امکان برگزاری کنفرانس سه نفره، مجهز بودن به دفترچه تلفن 1000 شماره ای، بهره بردن از دو پورت اترنت 10/100 Mbps، قابلیت اتصال به هدست از طریق کابل یا به صورت وایرلس با بهره گیری از فناوری EHS (برای هدست های پلنترونیکس)، سازگاری با تکنولوژی PoE و ارائه صدای HD از دیگر ویژگی های تلفن رومیزی گرند استریم GXP1610 است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید تلفن گرند استریم GXP1610 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

پاوربانک کلومن Koluman KP-L175 با ظرفیت 6800 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه کلومن KP-L175

با به همراه داشتن پاوربانک کلومن KP-L175 با خود دیگر نگران خاموش شدن گوشی در اثر اتمام شارژ آن نخواهید بود! این پاور بانک با ظرفیت 6800 میلی آمپر ساعت عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره به شمار می آید. پاوربانک کلومن Koluman KP-L175 با ظرفیت 6800 میلی آمپر از طراحی خلاقانه ای برخوردار بوده و به شکل یک کیف پول چرمی عرضه شده است! در قسمت داخلی این کیف پول یک جای اسکناس و سه جای کارت بانکی تعبیه شده است. همچنین به بدنه این پاور بانک یک کابل به سه کانکتور MicroUSB، USB Type-C و لایتنینگ متصل است که می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS بهره ببرید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های پاور بانک فانتزی کلومن KP-L175 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه کلومن KP-L175

  • طراحی به صورت کیف پول چرمی، وزن و ابعاد مناسب برای حمل آسان

شارژر همراه کلومن مدل KP-L175 با وزن 150 گرم و ابعاد 130 * 70 * 10 میلی متر عرضه شده است. همان طور که اشاره شد، این پاور بانک به شکل یک کیف پول چرمی طراحی شده و به یک جای اسکناس و سه جای کارت بانکی مجهز است. همچنین شما می توانید گوشی خود را در جای اسکناس این شارژر همراه قرار دهید! این طراحی خلاقانه باعث شده تا حمل و جابجایی پاور بانک گوشی موبایل کلومن KP-L175 به راحت ترین شکل ممکن انجام شود و شما از حمل جداگانه گوشی و کیف پول بی نیاز شوید! همچنین در قسمت پشتی بدنه این پاوربانک، یک پایه تاشو قرار دارد که می توانید از آن برای نگه داشتن کاور استفاده کنید.


طراحی به صورت کیف پول چرمی، وزن و ابعاد مناسب برای حمل آسان

  • ظرفیت 6800 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

شما می توانید از پاور بانک 6800 میلی آمپر کلومن KP-L175 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و دیگر دستگاه های دیجیتال بهره ببرید. ظرفیت مناسب این پاوربانک پاسخگوی حدود 2 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند خواهد بود. البته دقت داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، تعداد دفعات شارژدهی این پاوربانک ممکن است از 2 بار بیشتر یا کمتر شود.

پاوربانک کلومن Koluman KP-L175 با ظرفیت 6800 میلی آمپر

  • مجهز به کابل متصل به بدنه با سه کانکتور MicroUSB، USB-C و Lightning

با خرید پاوربانک کلومن Koluman KP-L175 با ظرفیت 6800 میلی آمپر و استفاده از آن محدودیتی در شارژ گوشی های اندرویدی و iOS نخواهید داشت! برای این پاور بانک یک کابل متصل به بدنه در نظر گرفته شده که دارای سه کانکتور میکرو USB، USB-C و لایتنینگ است. به این ترتیب نیازی به حمل جداگانه کابل شارژ نخواهید داشت! باید به این نکته اشاره کنیم که شدت جریان خروجی پاوربانک گوشی کلومن KP-L175 برابر با 2.4 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است که به خصوص در هنگام شارژ تبلت و گوشی، سرعتی ایده آل را برای شما به ارمغان می آورد! در این پاوربانک از مدارهای محافظ نیز استفاده شده که از آسیب دیدن گوشی شما در اثر بروز اختلالاتی مانند افزایش شارژ، نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما، تخلیه باتری و اتصال کوتاه جلوگیری می کند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک کلومن KP-L175 هم مؤثر بوده است.

مجهز به کابل متصل به بدنه با سه کانکتور MicroUSB، USB-C و Lightning

  • اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری از طریق نشانگرهای LED

پورت ورودی پاور بانک تبلت کلومن KP-L175 از نوع MicroUSB است و از شدت جریان 2.0 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) بهره می برد. از طریق این پورت می توانید به سرعتی ایده آل در شارژ باتری پاوربانک دست یابید. همچنین در قسمت داخلی کاور پاوربانک فانتزی کلومن KP-L175 نشانگرهای LED تعبیه شده اند که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع می کنند.

اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری از طریق نشانگرهای LED

جمع بندی

پاوربانک کلومن Koluman KP-L175 با ظرفیت 6800 میلی آمپر یکی از محصولات فانتزی موجود در بازار است که با طراحی خلاقانه خود توانسته توجه کاربران را به سوی خود جلب کند! این شارژر همراه به شکل یک کیف پول طراحی شده و دارای کاور چرمی همراه با دوردوزی است! در قسمت داخلی کاور این پاوربانک یک جای اسکناس (با قابلیت قرار دادن گوشی در آن) و سه جای کارت بانکی تعبیه شده است. همچنین در سمت دیگر قسمت داخلی کاور پاور بانک کلومن مدل KP-L175 یک کابل متصل به بدنه (با سه کانکتور MicroUSB، لایتنینگ و USB Type-C)، دکمه روشن و خاموش، پورت ورودی MicroUSB و نشانگرهای LED قرار دارد. پاوربانک کلومن KP-L175 با ظرفیت 6800 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS به شمار می آید.

چنانچه قصد خرید پاوربانک فانتزی کلومن KP-L175 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1610

 

معرفی تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1610

تلفن گرند استریم GXP1610 یکی از تلفن های تحت شبکه ساده اما کارآمد موجود در بازار است که برای استفاده در شرکت ها و کسب و کارهای کوچک گزینه قابل اعتمادی به شمار می آید. این تلفن آی پی از یک اکانت SIP برخوردار بوده و از قابلیت هایی مانند برگزاری کنفرانس صوتی سه نفره بهره می برد. از دیگر مشخصات تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1610 می توان به صفحه نمایش ال سی دی 2.95 اینچی، مجهز بودن به سه دکمه قابل برنامه ریزی XML، دو پورت شبکه با سرعت 10/100 مگابیت در ثانیه و قابلیت اتصال به هدست اشاره کرد. پس اگر از سیستم VoIP در محل کار خود استفاده می کنید، این تلفن تحت شبکه کارایی زیادی برایتان خواهد داشت.

معرفی تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1610

مشخصات فنی تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1610

  • صفحه نمایش بزرگ و گزینه های منوی XML، قابلیت اتصال به دیوار

تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1610 با ابعاد 209 * 184.5 * 76.2 میلی متر و وزن 740 گرم عرضه شده و فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند. اگر با محدودیت فضا بر روی میز خود مواجه هستید، می توانید این تلفن را بر روی دیوار نصب کنید. این گوشی تلفن دارای صفحه نمایش LCD با ابعاد 132 * 48 پیکسل است که اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ، مشخصات شماره تماس گیرنده و گزینه های منو بر روی آن قابل نمایش هستند. گزینه های منوی گوشی تلفن دیواری گرند استریم GXP1610 به صورت XML طراحی شده اند و برای دسترسی به آنها در زیر صفحه نمایش، سه دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده است. سایر دکمه های این تلفن تحت شبکه گرند استریم شامل پنج کلید جهت نما و 13 کلید برنامه ریزی شده شامل کلیدهای Home، Mute، فعال کردن اسپیکر، تنظیم میزان صدا، شماره گیری مجدد، انتقال تماس، آغاز کنفرانس و... می شود.

صفحه نمایش بزرگ و گزینه های منوی XML، قابلیت اتصال به دیوار

  • دارای یک اکانت SIP، پشتیبانی از تمام پروتکل های استاندارد شبکه

همان طور که اشاره شد، تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1610 از یک اکانت SIP برخوردار است و از تمام پروتکل های استاندارد شبکه پشتیبانی می کند. این تلفن به دو دکمه LED دو رنگ مجهز است که شما را از وضعیت خطوط مورد نظرتان مطلع می کند. برای تلفن رومیزی گرند استریم مدل Grandstream GXP1610 دو پورت 10/100 Mbps نیز در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید آن را به شبکه های کابلی متصل کنید. این ویژگی بر روی قیمت تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP1610 نیز مؤثر بوده است.

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1610

  • مجهز به دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 1000 مخاطب، امکان اتصال به هدست

از جمله امکانات تلفن تحت شبکه Grandstream GXP1610 باید به مجهز بودن آن به دفترچه تلفن اشاره کنیم که امکان ذخیره نام و شماره 1000 مخاطب را دارد. این تلفن دارای کالر آیدی نیز هست و از قابلیت ذخیره 200 تماس آخر بهره می برد. برگزاری کنفرانس سه نفره، امکان دانلود دفترچه تلفن در قالب فایل XML، شخصی سازی صدای زنگ و پاسخگویی خودکار از دیگر قابلیت های این تلفن هستند.

مجهز به دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 1000 مخاطب، امکان اتصال به هدست

بر روی بدنه گوشی تلفن گرند استریم GXP1610 جک RJ9 نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید هدست مورد نظرتان را از طریق کابل به تلفن متصل کنید. این ویژگی برای اپراتورهای تلفن که در طول روز تماس های زیادی دریافت می کنند، کارایی بالایی دارد. ضمن اینکه این تلفن از قابلیت EHS بهره می برد و این امکان را به شما می دهد تا هدست های برند پلنترونیکس را به صورت وایرلس به آن اتصال دهید. تلفن گرند استریم GXP1610 به اسپیکر هم مجهز است و می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، از آن برای مکالمه بهره ببرید.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلفن اپراتوری گرند استریم GXP1610 از پروتکل های رمزگذاری TLS و SRTP پشتیبانی می کند و بالاترین امنیت در برقراری تماس تحت شبکه را به ارمغان می آورد.

تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1610

جمع بندی

در مجموع می توان تلفن تحت شبکه گرند استریم Grandstream GXP1610 را با توجه به ویژگی هایی مانند بهره بردن از یک اکانت SIP، مجهز بودن به دو دکمه LED و سه دکمه قابل برنامه ریزی XML، امکان برگزاری کنفرانس سه نفره، پشتیبانی از پروتکل های استاندارد شبکه و قابلیت اتصال به شبکه های کابلی از طریق دو پورت 10/100 Mbps یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سیستم VoIP دانست. این تلفن برای استفاده در شرکت ها، ادارات و کسب و کارهای کوچک عرضه شده و با ارائه صدای HD، کیفیتی ایده در برقراری تماس تحت شبکه را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه اتصال تلفن گرند استریم GXP1610 به هدست از طریق کابل یا با بهره بردن از قابلیت EHS (برای هدست های پلنترونیکس) امکان پذیر است.

چنانچه قصد خرید تلفن تحت شبکه گرند استریم مدل GXP1610 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول و دیگر تجهیزات شبکه مخابراتی از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس A20 ACE

اگر از آن دست کاربرانی هستید که از گوشی موبایل خود در طول روز زیاد استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک روموس A20 ACE دستگاه کارآمدی برای شما خواهد بود! این شارژر همراه در دسته پاوربانک های پرظرفیتِ 20000 میلی آمپر ساعتی جای دارد و از قابلیت شارژدهی به انواع گوشی موبایل و تبلت بهره می برد. از جمله مشخصات پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر می توان به مجهز بودن به دو پورت خروجی USB، دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB و کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن اشاره کرد. این پاوربانک در دو رنگ مشکی و رزگلد عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای کاربران گوشی های موبایل اندرودی و iOS به شمار می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس A20 ACE

  • دارای بدنه آلومینیومیِ با کیفیت!

شرکت روموس در ساخت پاور بانک مدل A20 ACE از آلومینیوم مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل بدنه این محصول در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، خوردگی و به جا ماندن اثر انگشت مقاومت قابل توجهی دارد. این پاور بانک در ابعاد 162 * 56.5 * 30 میلی متر و وزن حدود 400 گرم عرضه شده که برای یک پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی مناسب به نظر می رسد. کناره های بدنه پاور بانک گوشی موبایل روموس A20 ACE به شکل کاملاً گرد و دارای انحنا طراحی شده که در حمل و استفاده آسان تر از آن، کمک زیادی به شما می کند.

دارای بدنه آلومینیومیِ با کیفیت!

  • ظرفیت مناسب برای 6 تا 7 بار شارژ کردن یک گوشی موبایل به طور میانگین

شما می توانید از پاوربانک روموس A20 ACE برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک به طور میانگین پاسخگوی 6 تا 7 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند است. البته به این نکته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی دقیق پاور بانک گوشی روموس A20 ACE به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

ظرفیت مناسب برای 6 تا 7 بار شارژ کردن یک گوشی موبایل به طور میانگین

پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با سرعتی مطلوب

پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB مجهز است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان 1 آمپر و پورت دیگر دارای شدت جریان 2.1 آمپر است. پیشنهاد می شود برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی این پاوربانک، از پورت یک آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین و دستگاه هایی از این قبیل استفاده کنید. همچنین با اتصال موبایل به پورت 2.1 آمپری پاور بانک 2 پورت روموس مدل ROMOSS A20 ACE می توانید به سرعت بالاتری در شارژ آن دست یابید. این پاوربانک از قابلیت شارژ ایمن برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن در برابر بروز اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد محافظت می کند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس A20 ACE میزان کارایی آن را می توان کاملاً ایده آل دانست.

شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با سرعتی مطلوب

  • مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ

برای شارژ باتری پاور بانک A20 ACE روموس باید از دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید. این پاوربانک دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است و از هر دو کابل شارژ مخصوص گوشی های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در شارژر همراه روموس A20 ACE از باتری لیتیوم یونی استفاده شده و شما می توانید از طریق چهار نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه آن از باقی مانده شارژ باتری آن مطلع شوید.

مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ

جمع بندی

پاور بانک روموس مدل A20 ACE یکی از پاوربانک های پرظرفیتِ 20000 میلی آمپر ساعتی موجود در بازار است که به دو پورت خروجی USB و دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB مجهز است. این پاوربانک با انواع گوشی های اندرویدی و iOS، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار است و قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد. کیفیت ساخت ایده آل، مجهز بودن به بدنه آلومینیومی و طراحی ظاهری شیک و زیبا از دیگر ویژگی های پاوربانک روموس ROMOSS A20 ACE با ظرفیت 20000 میلی آمپر به شمار می آید.

چنانچه قصد خرید پاور بانک گوشی موبایل روموس A20 ACE را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO

 

معرفی مادربورد ام اس آی Z490-A PRO

با خرید مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO و استفاده از آن قادر به راه اندازی یک کامپیوتر توانمند و چند منظوره برای اجرای برنامه های تخصصی و بازی خواهید بود! در این مادربرد از چیپست Z490 اینتل شده که امکان استفاده از پردازنده های قدرتمند نسل 10 اینتل را به شما می دهد! همچنین این مادربرد از چهار حافظه رم DDR4 و دو کارت گرافیک پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات مادربرد کامپیوتر ام اس آی MSI Z490-A PRO می توان به مجهز بودن به سه اسلات PCIe x1 برای نصب کارت توسعه، دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0، قابلیت ارائه تصاویر 4K و کارایی عالی در شبکه های 2.5 گیگابیتی اشاره کرد.

معرفی مادربورد ام اس آی Z490-A PRO

  • کیفیت ساخت ایده آل، سیستم خنک سازی کارآمد

در ساخت مادربورد ام اس آی Z490-A PRO از لایه های PCB شش گانه و اسلات های فلزی استفاده شده است. این اسلات ها تا چهار برابر در مقابل خمیدگی و شکسته شدن نسبت به اسلات های معمولی مقاوم ترند و کارت های توسعه و گرافیک شما را به شکلی کاملاً محکم و ایمن نگه می دارند. همچنین این مادربرد در برابر تخلیه الکترواستاتیکی از مقاومت دو برابری برخوردار است و از لوازم جانبی کامپیوتر شما محافظت می کند.

سیستم خنک سازی مادربرد خانگی ام اس آی Z490-A PRO نیز شامل هفت هدر فن، یک هدر واترپمپ، هیت سینک توسعه یافته PWM و خنک کننده M.2 بهره برده شده است. بنابراین این مادربرد از خنک سازی براساس هوا یا جریان آب پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی MSI یا بایوس، عملکرد فن ها و واترپمپ این مادربرد را کنترل کنید. در این حالت امکان تعریف چهار سطح دمایی وجود دارد و سرعت فن ها در هر یک از این سطوح به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.

  • بهره بردن از چیپست Z490، سازگار با حافظه های DDR4

در مادربرد گیمینگ ام اس آی مدل MSI Z490-A PRO از چیپست Z490 اینتل استفاده شده که دارای سوکت پردازنده LGA 1200 است. این مادربرد از پردازنده های نسل 10 اینتل (Core، پنتیوم گلد و سلرون) پشتیبانی می کند و بالاترین توان پردازشی و محاسباتی را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین این مادربرد به چهار اسلات رم مجهز است و از حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت و فرکانس های 2133، 2666 و 2933 مگاهرتز پشتیبانی می کند. این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق قابلیت XMP فرکانس حافظه های مادربرد حرفه ای ام اس آی Z490-A PRO را متناسب با نیاز سیستم تغییر دهید.

  • پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، سازگاری با تکنولوژی AMD CrossFire

مادربرد کیس کامپیوتر ام اس آی Z490-A PRO به دو اسلات PCIe 3.0 x16 مجهز است و می توان دو کارت گرافیک را بر روی آن نصب کرد. ضمن اینکه این مادربرد با تکنولوژی AMD CrossFire سازگار است که باعث ارتقای کیفیت عملکرد کارت های گرافیک در ارتباط با یکدیگر می شود.

مادربرد ام اس آی Z490-A PRO با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو نیز سازگار است و از طریق پورت های HDMI و DisplayPort تصاویری با وضوح 4K (رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد.

پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، سازگاری با تکنولوژی AMD CrossFire

مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO

  • عملکرد عالی در شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، ارائه صدای شفاف و طبیعی

یکی از ویژگی های کاربردی مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO مجهز بودن آن به کارت شبکه Realtek RTL8125B-CG است که از شبکه های 2.5 گیگابیتی پشتیبانی می کند. بنابراین می توان این مادربرد را برای انتقال فایل های حجیم در شبکه کاملاً مناسب دانست. همچنین این مادربرد به کدک صوتی Realtek ALC892/ALC897، پردازنده اختصاصی صدا با قابلیت Audio Boost و خازن های با دوام مجهز است و صدایی شفاف و بدون نویز را برای شما به ارمغان می آورد.

  • مجهز به دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0، سرعت عالی در ذخیره سازی دیتا

با توجه به اینکه مادربرد مخصوص بازی ام اس آی Z490-A PRO به شش رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری مجهز است و از RAID 0, 1, 5, 10 پشتیبانی می کند، می توان از سرعت عالی آن در ذخیره سازی اطلاعات اطمینان داشت. همچنین این مادربرد با تکنولوژی های Intel Optane و Intel Smart Response سازگار است که نقش زیادی در بهبود کیفیت آن در هنگام ذخیره سازی دارند. مادربرد ام اس آی مدل MSI Z490-A PRO دارای دو کانکتور M.2 نیز هست که از طریق آنها می توانید از هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پر سرعت بر روی سیستم خود استفاده کنید. استفاده از هارد اس اس دی کامپیوتر باعث افزایش سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها می شود.

بر روی پنل پشتی مادربرد کامپیوتر ddr4 ام اس آی Z490-A PRO پورت های ارتباطی آن تعبیه شده اند. این پورت ها شامل یک پورت PS/2 کومبو، سه پورت USB 3.2 Gen2 and Gen1، یک پورت USB Type-C و دو پورت USB 2.0 می شوند و سرعتی عالی در اتصال به لوازم جانبی، فلش مموری و هارد اکسترنال را به ارمغان می آورند.

  • طراحی سیستم برق رسانی پیشرفته، پشتیبانی از بایوس گرافیکی و نرم افزارهای کاربردی

در مادربرد مناسب بازی ام اس آی Z490-A PRO از سیستم برق رسانی 12+1+1 Duet Rail و ترکیبی از کانکتورهای 8 و 4 پین استفاده شده است. این مادربرد از فناوری Core Boost بهره می برد که باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از پردازنده های چند هسته ای و قدرتمند بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که مادربرد Z490-A PRO ام اس آی از بایوس گرافیکی Click BIOS 5 برخوردار است و امکان اعمال تنظیمات بر روی سیستم را در یک محیط کاربر پسند فراهم می آورد. همچنین این مادربرد با نرم افزارهای کاربردی مانند True Color، Live Update، User Scenario و... سازگاری کامل دارد.

طراحی سیستم برق رسانی پیشرفته، پشتیبانی از بایوس گرافیکی و نرم افزارهای کاربردی

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد برای اجرای برنامه های تخصصی و بازی را دارید و در جستجوی یک مادربرد با کیفیت برای استفاده بر روی آن هستید، مادربرد ام اس آی MSI Z490-A PRO انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این مادربرد از چیپست Z490 اینتل بهره می برد و از پردازنده های قدرتمند نسل 10 اینتل پشتیبانی می کند. همچنین امکان نصب چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت و دو کارت گرافیک بر روی این مادربرد وجود دارد. از سایر مشخصات مادربرد دی دی آر 4 ام اس آی MSI Z490-A PRO می توان به مجهز بودن به دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0، ارائه تصاویر 4K از طریق پورت های HDMI و DisplayPort، عملکرد عالی در شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، کیفیت ساخت عالی قطعات و طراحی پیشرفته سیستم خنک سازی و برق رسانی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مادربرد خانگی ام اس آی Z490-A PRO و نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40

 

معرفی کیبورد باسیم ای فورتک KL-40

شرکت ای فورتک یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس، کیبورد، هاب، میکروفون، دوربین PC، هدست، اسپیکر و... است که محصولات آن از کیفیت ساخت قابل توجهی برخوردارند. این موضوع در رابطه با کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40 نیز صدق می کند و می توان آن را یکی از کیبوردهای خوش ساخت موجود در بازار دانست. این کیبورد دارای 104 کلید اصلی و 13 کلید میانبر است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت ها به حساب می آید. کیفیت ساخت ایده آل، طراحی ظاهری زیبا و اتصال آسان به کامپیوتر از طریق کابل USB بخشی از ویژگی های کیبورد ای فورتک KL-40 که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خوایم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی کیبورد باسیم ای فورتک KL-40

مشخصات فنی کیبورد کامپیوترA4Tech KL-40

  • دارای دکمه های نرم و روان

کیبورد باسیم ای فورتک KL-40 به دکمه های نرم و روان مجهز است که سروصدای بسیار کمی را در هنگام تایپ از خود ایجاد می کنند. دکمه های این کیبورد از فاصله مناسبی نیز با یکدیگر برخوردارند و تایپ با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین به دلیل ارتفاع کم این کلیدها، در هنگام تایپ های طولانی مدت و کار زیاد با کامپیوتر دچار احساس خستگی و ناراحتی در انگشتان دست نخواهید شد. از این جهت می توان کیبورد کامپیوتر ای فورتک KL-40 را برای تایپیست ها، کارمندان اداری و کاربران خانگی یک انتخاب مناسب دانست. این کیبورد از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز بهره می برد و در ساخت آن از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیبورد سیم دار ای فورتک مدل A4Tech KL-40 در ابعاد 443 * 172 * 23 میلی متر عرضه شده و دارای طراحی فوق باریک است. این نوع طراحی به تایپ سریع تر و راحت تر شما کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت کیبورد معمولی با سیم ای فورتک KL-40، میزان کارایی آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

دارای دکمه های نرم و روان

  • مجهز به 13 دکمه میانبر

برای کیبورد کامپیوتر A4Tech KL-40 تعداد 104 دکمه اصلی و 13 دکمه میانبر در نظر گرفته شده است. دکمه های میانبر این کیبورد شامل 6 کلید اینترنت، 6 کلید مالتی مدیا و یک کلید Sleep می شود. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن کارهای شما با کامپیوتر دارند و این امکان را ایجاد می کنند تا با فشردن تنها یک دکمه، عمل مورد نظر خود را انجام دهید. دکمه های میانبر کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40 در قسمت بالایی بدنه قرار دارند و دارای طراحی دایره ای شکل هستند. بدنه این کیبورد در این قسمت به صورت برآمده و براق طراحی شده است. این نوع طراحی به از یکنواختی درآمدن ظاهر کیبورد و زیباتر شدن آن کمک زیادی کرده است.

مجهز به 13 دکمه میانبر

کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40

  • قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان!

کیبورد معمولی ای فورتک KL-40 در دسته کیبوردهای با سیم جای دارد و از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شود. نصب و راه اندازی این کیبورد به سادگی هرچه تمام تر امکان پذیر است و حتی افراد تازه کار و مبتدی نیز قادر به انجام این کار خواهند بود. برای این منظور تنها کافیست تا کابل رابط این کیبورد را به پورت USB کامپیوتر اتصال دهید و پس از آن بدون نیاز به نصب نرم افزار، کیبورد آماده به کار خواهد بود. کیبورد ای فورتک KL-40 با تمامی سیستم عامل ها، شامل نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است و کارایی بالایی در محیط های مختلف دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که طول کابل این کیبورد برابر با 1.5 متر است که برای مصارف روزمره اداری و خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد.

قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان!

جمع بندی

اگر قصد خرید کیبورد برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها، دانشگاه ها و... را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و کارآمد هستید، کیبورد باسیم ای فورتک A4Tech KL-40 را مد نظر داشته باشید. این کیبورد به 104 کلید اصلی و 13 کلید میانبر مجهز است و دارای دکمه های نرم، روان و کم ارتفاع است. طراحی دکمه های این کیبورد به گونه ای است که در هنگام تایپ طولانی مدت سبب ایجاد ناراحتی انگشتان دست نمی شود. از دیگر ویژگی های کیبورد ای فورتک KL-40 می توان به اتصال آسان به کامپیوتر از طریق کابل USB به طول 1.5 متر، طراحی فوق باریک بدنه و چاپ لیزری کلیدها اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید کیبورد سیم دار ای فورتک KL-40 را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH

 

معرفی مادربورد ام اس آی B250M PRO-VH

از سری مادربردهای با دوام و کارآمد برند معتبر ام اس آی باید به مادربرد MSI B250M PRO-VH اشاره کنیم که می توان از آن برای راه اندازی یک کامپیوتر میان رده خانگی و اداری استفاده کرد. این مادربرد خانگی با فرم فاکتور Micro-ATX و ابعاد 226 * 185 میلی متر عرضه شده و در اغلب کیس های رایج کامپیوتر قابل نصب است. از جمله مشخصات مادربرد MSI B250M PRO-VH می توان به سازگاری از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از حافظه های DDR4، بهره بردن از یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1، شش رابط ساتا 3.0، یک کانکتور پرسرعت M.2 و چهار پورت USB 3.1 اشاره کرد. همچنین این مادربرد قادر به ارائه تصاویر 4K از طریق پورت HDMI و صدای شفاف و طبیعی است و عملکردی ایده آل در قالب شبکه از خود نشان می دهد.

معرفی مادربورد ام اس آی B250M PRO-VH

  • بهره گیری از چیپست B250 اینتل

شرکت ام اس آی در مادربرد مدل B250M PRO-VH از چیپست B250 اینتل بهره برده است. این چیپست دارای سوکت پردازنده LGA 1151 است و از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i3/i5/i7، پنتیوم و سلرون) پشتیبانی می کند. همچنین این مادربرد از دو اسلات رم برخوردار بوده و با حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز سازگار است. معماری حافظه مادربرد کامپیوتر ام اس آی B250M PRO-VH به صورت دوگانه طراحی شده و شما می توانید از طریق قابلیت XMP فرکانس رم های آن را متناسب با نیاز سیستم تنظیم کنید. این مادربرد از تکنولوژی DDR4 Boost بهره می برد که باعث حذف نویزها و تداخلات الکترومغناطیسی از سیگنال های حافظه و ارتقای کیفیت عملکرد آن می شود.

  • خروجی تصویر با وضوح 4K، امکان نصب یک کارت گرافیک

مادربورد ام اس آی B250M PRO-VH با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده سازگار است و به دو پورت VGA و HDMI برای اتصال به مانیتور مجهز می باشد. این مادربرد از طریق پورت HDMI، تصاویری با وضوح 4K (رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل) را ارائه می دهد. بنابراین با خرید مادربرد خانگی ام اس آی B250M PRO-VH و استفاده از آن، می توانید فیلم های سینمایی دلخواه خود را با بالاترین کیفیت تماشا کنید! همچنین این مادربرد به یک اسلات PCIe x16 مجهز است که به شما امکان نصب کارت گرافیک را می دهد.

  • ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات با سرعتی عالی

از ویژگی های کاربردی مادربرد کامپیوتر ddr4 ام اس آی B250M PRO-VH باید به مجهز بودن آن به یک کانکتور M.2 اشاره کنیم که امکان استفاده از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد اس اس دی بر روی کامپیوتر را به شما می دهد. استفاده از هارد SSD باید ارتقای چشمگیر سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی ها می شود. لازم به ذکر است که این مادربرد دارای شش رابط ساتا 3.0 نیز هست و از انواع هارددیسک و درایو نوری پشتیبانی می کند.

مادربرد حرفه ای ام اس آی B250M PRO-VH پورت های ارتباطی کافی برای اتصال انواع لوازم جانبی به کامپیوتر را در اختیار شما می گذارد. پورت های ارتباطی این مادربرد شامل یک پورت کومبو PS/2، چهار پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 می شود. با توجه به اینکه مادربرد کامپیوتر خانگی ام اس آیB250M PRO-VH از فناوری X-Boost برخوردار است، می توانید به بالاترین سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه های USB در هنگام اتصال به آن دست پیدا کنید.

ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات با سرعتی عالی

مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH

  • از صدای شفاف و طبیعی لذت ببرید!

از لحاظ کیفیت صدا نیز مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH انتظارات شما را به خوبی در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم برآورده می کند. در این مادربرد از 7.1 کانال صوتی، کدک Realtek ALC887، خازن های صوتی با دوام و تکنولوژی Audio Boost استفاده شده که باعث ارائه صدایی شفاف و طبیعی می شود.

مادربرد دی دی آر 4 ام اس آی مدل MSI B250M PRO-VH در شبکه های کابلی نیز کارایی بالایی دارد و به کارت شبکه Realtek RTL8111H مجهز است.

  • خنک سازی قطعات با فن های قابل کنترل

در هنگام استفاده از مادربرد MSI B250M PRO-VH هیچ گونه نگرانی بابت آسیب دیدن قطعات در اثر افزایش دما نخواهید داشت! این مادربرد دارای دو هدر فن و سنسورهای حرارتی دقیق است و به خوبی سیستم را خنک می کند. شما می توانید نحوه خنک سازی این مادربرد را از طریق بایوس و نرم افزار تحت ویندوز کنترل کنید. در این حالت امکان تعریف چهار سطح حرارتی برای پردازنده و مادربرد وجود دارد و سرعت فن ها در هر یک از این سطح ها، به صورت اتوماتیک تنظیم می شوند.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد کیس کامپیوتر ام اس آی B250M PRO-VH دارای دوام و استحکام بالایی است و در ساخت آن از قطعات دارای استاندارد نظامی کلاس 5 بهره برده شده است. همچنین اسلات های این مادربرد از محافظ استیل برخوردارند. مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH دارای گواهی سازگاری کامل با ویندوز 10 است و از بایوس گرافیکی CLICK BIOS پشتیبانی می کند.

خنک سازی قطعات با فن های قابل کنترل

جمع بندی

در مجموع می توان مادربرد ام اس آی MSI B250M PRO-VH را با توجه به مشخصاتی مانند بهره بردن از چیپست B250، پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، سازگاری با دو حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت، مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک، دو اسلات PCIe x1 برای نصب کارت های توسعه، شش رابط ساتا 3.0، یک کانکتور M.2 و چهار پورت USB 3.1 یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک کامپیوتر خانگی و اداری به حساب می آید. این مادربرد دارای پورت های HDMI و VGA نیز هست و تصاویری با کیفیت 4K را برای شما به ارمغان می آورد. سیستم خنک سازی هوشمند، ارائه صدای شفاف و با کیفیت و عملکرد ایده آل در شبکه از دیگر ویژگی های این مادربرد به حساب می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مادربرد خانگی ام اس آی B250M PRO-VH و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این مادربرد از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مادربرد ازراک ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax

 

معرفی مادربورد ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر گیمینگ جمع و جور اما کارآمد را دارید و در جستجوی یک مادربرد با کیفیت برای استفاده بر روی آن هستید، مادربرد ازراک ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود! این مادربرد از فرم فاکتور Mini-ITX برخوردار است و در کیس های کوچک قابل نصب می باشد. در مادربورد ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax از چیپست ساخت AMD بهره برده شده و شما می توانید از پردازنده های به روز رایزن و حافظه های DDR4 بر روی آن استفاده کنید. این مادربرد از طریق قابلیت اورکلاکینگ بالاترین فرکانس حافظه های رم را برای شما به ارمغان می آورد! از دیگر ویژگی های این مادربرد می توان از خروجی تصویر 5K، کیفیت صدای عالی، امکان نصب یک کارت گرافیک و مجهز بودن به دو کانکتور M.2، چهار رابط ساتا 3.0 و پنج پورت USB 3.2 اشاره کرد.

معرفی مادربورد ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax

  • سازگار با پردازنده های به روز رایزن، ارائه بالاترین فرکانس حافظه رم با اورکلاکینگ

شرکت ازراک در مادربرد مدل B550 Phantom Gaming-ITX/ax از چیپست AMD B550 بهره برده که دارای سوکت پردازنده AMD AM4 است. شما می توانید از پردازنده های سری 3000، 4000 G و 5000 رایزن بر روی این مادربرد گیمینگ استفاده کرده و از قدرت پردازشی عالی آنها بهره مند شوید! البته توجه داشته باشید که این مادربرد با پردازنده های Ryzen 5 3400G و Ryzen 3 3200G سازگار نیست.

مادربرد گیمینگ ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax به دو اسلات رم مجهز است و از حافظه های DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. این امکان برای شما وجود دارد تا فرکانس حافظه های رم این مادربرد را از طریق قابلیت های XMP و اورکلاکینگ، متناسب با مدل پردازنده مورد استفاده تان تا 5400 مگاهرتز نیز ارتقا دهید. در این حالت بازی های سنگین با کیفیتی ایده آل بر روی سیستم اجرا می شوند!

  • بالاترین کیفیت تصویر، ارائه صدای شفاف و طبیعی

با خرید مادربرد کامپیوتر ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax و استفاده از آن به بالاترین کیفیت تصویر دست پیدا خواهید کرد! این مادربرد با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو سازگار است و از طریق دو پورت HDMI و DisplayPort به مانیتور متصل می شود. پورت DisplayPort این مادربرد قادر به ارائه خروجی تصویر 5K (با رزولوشن 5120 * 2880 پیکسل) و پورت HDMI آن قادر به ارائه خروجی تصویر 4K (با رزولوشن 4096 * 2160 پیکسل) هستند! شما می توانید این مادربرد را به طور هم زمان به دو مانیتور متصل کنید.

کیفیت صدای مادربرد خانگی ازراک مدل ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax نیز به طور کامل پاسخگوی انتظارات شما خواهد بود. این مادربرد از قابلیت ارائه صدای Nahimic بهره می برد و به کدک صوتی Realtek ALC1200 مجهز است. پشتیبانی از صدای بلوری، سازگاری با تکنولوژی Direct Drive و مجهز بودن به لایه های PCB مجزا برای کانال های صوتی چپ و راست بخشی از ویژگی های این مادربرد جهت ارائه صدایی شفاف و طبیعی هستند.

بالاترین کیفیت تصویر، ارائه صدای شفاف و طبیعی

مادربرد ازراک ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax

  • کارایی عالی در شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، مجهز به ماژول وای فای و پورت های کاربردی

در مادربرد ازراک ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax از کارت شبکه Intel I225V استفاده شده که امکان اتصال سیستم به شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی را فراهم می آورد. همچنین این مادربرد به ماژول وای فای و بلوتوث نسخه 5.1 مجهز است و سرعتی عالی در اتصال وایرلس را فراهم می آورد. پورت های ارتباطی این مادربرد نیز شامل پنج پورت USB 3.2 Gen2 and Gen1 و یک پورت USB Type-C می شود.

  • ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات با سرعت بالا، مجهز به یک اسلات توسعه

مادربرد مخصوص بازی ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax به یک اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 مجهز است که برای نصب کارت گرافیک می توان از آن بهره برد. برای این مادربرد چهار رابط ساتا 3.0 به منظور نصب هارددیسک و درایو نوری در نظر گرفته شده است. همچنین این مادربرد به دو کانکتور M.2 جهت نصب هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت مجهز شده است. لازم به ذکر است که مادربرد حرفه ای ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax با فناوری های RAID 0, 1, 10 و AMD StoreMI سازگار است و سرعتی عالی در ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات را به ارمغان می آورد.

از دیگر ویژگی های مادربرد کامپیوتر خانگی ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax می توان به مجهز بودن به هدرهای LED برای رقص نور سخت افزار کامپیوتر، هدرهای فن و واترپمپ برای خنک سازی سیستم براساس جریان هوا یا آب، طراحی پاور 8 فازی و ایستگاه پاور 90 آمپری Dr.MOS و اسلات های توسعه تمام فلزی اشاره کرد.

ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات با سرعت بالا، مجهز به یک اسلات توسعه

جمع بندی

مادربرد ازراک ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax یکی از مادربردهای گیمینگ mini-ITX کارآمد موجود در بازار است که برای نصب در کیس های کوچک و جمع و جور عرضه شده است. این مادربرد از چیپست AMD B550 بهره می برد و از پردازنده های سری 3000، 4000 G و 5000 رایزن پشتیبانی می کند. شما می توانید دو حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت را بر روی این مادربرد نصب کرده و از طریق اورکلاکینگ به بالاترین فرکانس عملکرد آنها دست یابید! مادربرد مناسب بازی ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax قابلیت ارائه تصاویر 5K، اتصال به دو مانیتور به صورت هم زمان و پخش صدای Nahimic را دارد و به دو کانکتور M.2، چهار رابط ساتا 3.0 و پنج پورت USB 3.2 مجهز است.

برای دریافت قیمت مادربرد گیمینگ ازراک B550 Phantom Gaming-ITX/ax و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita

 

معرفی مادربورد ازراک Z490 PG Velocita

با خرید مادربرد ازراک Z490 PG Velocita از قدرت پردازشی سی پی یوهای نسل 10 و 11 اینتل بر روی کامپیوتر خود بهره مند شوید! این مادربرد با فرم فاکتور ATX عرضه شده و از چیپست Intel Z490 بهره می برد. این مادربرد برای راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد برای اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی کارایی بالایی دارد و به چهار اسلات رم DDR4 مجهز است. خروجی تصویر 4K، کیفیت ایده آل صدا، پشتیبانی از شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی، مجهز بودن به دو اسلات PCIe x16 برای نصب کارت گرافیک، دو کانکتور M.2 و هشت رابط ساتا 3.0 از دیگر ویژگی های مادربرد گیمینگ ازراک Z490 PG Velocita به شمار می آید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این مادربرد با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی مادربورد ازراک Z490 PG Velocita

  • بالاترین توان در اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی

همان طور که اشاره شد در مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita از چیپست Z490 اینتل استفاده شده که دارای سوکت LGA1200 است. این مادربرد از جدیدترین پردازنده های نسل 10 و 11 اینتل پشتیبانی می کند و امکان استفاده از پردازنده های دارای تکنولوژی Turbo Boost 3.0 بر روی آن وجود دارد. همچنین این مادربرد دارای چهار اسلات DDR4 با معماری دو گانه است و با حافظه های با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت سازگار می باشد. لازم به ذکر است که امکان ارتقای فرکانس حافظه های مادربرد کامپیوتر ازراک Z490 PG Velocita از طریق قابلیت های XMP و اورکلاکینگ تا 4666 مگاهرتز وجود دارد. در این حالت مشکلی برای اجرای بازی ها و برنامه های سنگین نخواهید داشت.

  • خروجی تصویر 4K و صدای با کیفیت

با توجه به اینکه مادربرد دی دی آر 4 ازراک Z490 PG Velocita از پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو پشتیبانی می کند، می توان آن را از طریق پورت های HDMI و DisplayPort به مانیتور متصل کرد. هر دوی این پورت ها قابلیت ارائه خروجی تصویر 4K را دارند. همچنین این مادربرد از دایرکت ایکس 12، OpenGL 4.5، Quick Sync Video و Auto Lip Sync پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان می آورند.

در مادربرد مخصوص بازی ازراک مدل ASRock Z490 PG Velocita از کدک صوتی Realtek ALC1220 استفاده شده که باعث ارائه صدایی شفاف و طبیعیِ nahimic می شود. این مادربرد از صدای بلوری و تکنولوژی Direct Drive پشتیبانی می کند و امکان استفاده از هدست های حرفه ای را برای شما فراهم می آورد.

خروجی تصویر 4K و صدای با کیفیت

مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita

  • کارایی عالی در شبکه، مجهز به اسلات های توسعه کاربردی و دو کانکتور M.2

مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita با شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی سازگار است و کارایی بالایی در استریم ویدئو، انجام بازی آنلاین و انتقال فایل های حجیم در شبکه دارد. سایر پورت های این مادربرد شامل یک پورت کومبو PS/2، پنج پورت USB 3.2 Gen2 and Gen1 و یک پورت USB Type-C می شود که سرعتی عالی در انتقال اطلاعات و اتصال به انواع لوازم جانبی کامپیوتر را ارائه می دهند.

برای مادربرد کامپیوتر خانگی ازراک Z490 PG Velocita دو کانکتور M.2 در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید از هارد اس اس دی و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. همچنین این مادربرد به 8 رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری مجهز است و از RAID 0, 1, 5, 10 بهره می برد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد حرفه ای ازراک Z490 PG Velocita به دو اسلات PCIe 3.0 x16 برای نصب کارت گرافیک مجهز است و از فناوری های AMD Quad CrossFireX and CrossFireX پشتیبانی می کند. این مادربرد دارای سه اسلات PCIe 3.0 x1 برای نصب کارت توسعه نیز هست.

  • قابلیت نورپردازی، سیستم خنک سازی و برق رسانی کارآمد

در مادربرد کامپیوتر ddr4 ازراک Z490 PG Velocita از هفت کانکتور فن و واترپمپ و سنسورهای حرارتی دقیق استفاده شده است. این مادربرد از خنک سازی براساس جریان آب یا هوا برخوردار است و به طور کامل خیال شما را بابت آسیب ندیدن قطعات در اثر افزایش دما راحت می کند. همچنین این مادربرد از طراحی 13 فاز و ایستگاه های پاور Dr.MOS بهره می برد و به خوبی قادر به تأمین انرژی مورد نیاز پردازنده های قدرتمند و چند هسته ای اینتل می باشد. مادربرد ازراک مدل Z490 PG Velocita دارای قابلیت نورپردازی در رنگ ها و افکت های مختلف نیز هست. این ویژگی به خصوص برای گیمرهای حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

قابلیت نورپردازی، سیستم خنک سازی و برق رسانی کارآمد

جمع بندی

در مجموع مادربرد ازراک ASRock Z490 PG Velocita را با توجه به ویژگی هایی مانند بهره بردن از چیپست های Z490 اینتل، سازگاری با پردازنده های جدید و قدرتمند نسل 10 و 11 اینتل، پشتیبانی از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت، ارائه بالاترین توان اجرایی سیستم با بهره بردن از قابلیت اورکلاکینگ، خروجی تصویر 4K و صدای nahimic یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد دانست. این مادربرد به دو کانکتور M.2 و هشت رابط ساتا 3.0 مجهز است و امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن وجود دارد. پشتیبانی از خنک سازی براساس جریان هوا و آب، طراحی کارآمد سیستم برق رسانی، قابلیت نورپردازی و بهره بردن از پورت های ارتباطی کاربردی سایر مشخصات مادربرد خانگی ازراک Z490 PG Velocita را تشکیل می دهند.

برای دریافت قیمت مادربرد گیمینگ ازراک Z490 PG Velocita و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد مورد نظرشان کمک کنید.

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX

 

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک N-70FX

ماوس ای فورتک N-70FX یکی از ماوس های با کیفیت و کارآمد موجود در بازار است که برای کارهای روزمره و استفاده های خانگی و اداری می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته این ماوس کامپیوتر در مقایسه با ماوس های معمولی دارای امکانات بیشتری است و به هفت دکمه مجهز می باشد. همچنین این ماوس از دقت حداکثر 1600 dpi برخوردار است و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهد. از دیگر مشخصات ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX می توان به مجهز بودن به حسگر اپتیکال اشاره کرد که امکان کار با ماوس بر روی انواع سطوح صاف را فراهم می آورد. موس ای فورتک N-70FX از نوع با سیم است و از قابلیت استفاده فوق العاده آسانی بهره می برد.

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک N-70FX

امکانات ماوس A4Tech N-70FX

  • دارای 7 دکمه، کارایی عالی برای مصارف روزمره

همان طور که اشاره شد، ماوس کامپیوتر اپتیکال ای فورتک N-70FX دارای 7 دکمه است. سه عدد از این دکمه ها شامل کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول می شود. علاوه بر این، ماوس ای فورتک مدل A4Tech N-70FX به کلیدهای Back و Forward، تغییر میزان دقت و دابل کلیک نیز مجهز است. به خصوص کلید دابل کلیک نقش زیادی در سریع تر و راحت تر انجام شدن کارهای شما با کامپیوتر دارد! همچنین دکمه تغییر میزان دفت این ماوس به شما اجازه می دهد تا متناسب با نیازتان دقت آن را بین مقادیر 800/ 1000/ 1200/ 1600 dpi تغییر دهید. به طور کلی در هنگام استفاده از این ماوس با مشکلاتی مانند تأخیر در واکنش، کند بودن حرکت نشانگر ماوس بر روی صفحه نمایش یا لرزش ها و پرش های ناگهانی مواجه نخواهید شد.

  • مجهز به حسگر اپتیکال، قابل استفاده بر روی انواع سطوح صاف

حسگر به کار رفته در ماوس معمولی ای فورتک N-70FX از نوع اپتیکال است. شما می توانید از این ماوس به آسانی بر روی پدهای رایج و دیگر سطوح صاف مانند چوب، کاغذ، پارچه و... استفاده کرده و از عملکرد دقیق و روان آن بهره مند شوید! این ویژگی به خصوص برای کاربران لپ تاپ کارایی بالایی دارد و این امکان را به شما می دهد تا ماوس با سیم ای فورتک N-70FX را با خود حمل کرده و از آن در مکان های مختلف به صورت سیار بهره ببرید.

امکانات ماوس A4Tech N-70FX

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX

  • یک ماوس با سیم با قابلیت استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX نصب هیچ گونه نرم افزار یا درایور خاصی بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ وجود ندارد. این ماوس از نوع با سیم است و بلافاصله پس از اتصال کابل رابط آن به پورت USB لپ تاپ و کامپیوتر آماده به کار خواهد بود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که طول کابل این ماوس برابر با 1.5 متر است که برای مصارف روزمره خانگی و اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. همچنین موس با سیم اپتیکال ای فورتک N-70FX با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز (XP، ویستا، 7، 8، 8.1 و 10) سازگار است و در کارایی بالایی در اتصال به سیستم های مختلف دارد.

  • کیفیت ساخت عالی، طول عمر کلیدهای اصلی به میزان 5 میلیون کلیک

با خرید ماوس ای فورتک N-70FX برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت بهره مند خواهید شد! این ماوس از پلاستیک سخت و مرغوب ساخته شده و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود! به طور میانگین طول عمر کلیدهای اصلی (کلیک چپ و کلیک راست) این ماوس برابر با 5 میلیون کلیک تخمین زده می شود که برای ماوس خانگی و اداری بسیار مطلوب به نظر می رسد! همچنین دکمه مربوط به اسکرول ماوس باسیم ای فورتک N-70FX در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است.

ماوس N-70FX ای فورتک در ابعاد 100 x 61.2 x 36.5 میلی متر عرضه شده و در ساخت آن اصول ارگونومی رعایت شده است. این ماوس از طراحی خوش دستی بهره می برد و در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی به شما دست خواهد داد! به طور کلی موس معمولی کامپیوتر ای فورتک N-70FX برای استفاده های طولانی مدت در طی روز گزینه ایده آلی است و از ایجاد احساس خستگی و ناراحتی برای شما جلوگیری می کند.

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX

جمع بندی

ماوس ای فورتک A4Tech N-70FX به 7 دکمه شامل کلیک چپ، کلیک راست، اسکرول، Back، Forward، دابل کلیک و تغییر میزان دقت مجهز است و یکی از ماوس های کاربردی برای کاربران خانگی و اداری به شمار می آید. این ماوس از میزان دقت 800 تا 1600 dpi بهره می برد و به حسگر اپتیکال مجهز است. از این جهت می توان از عملکرد نرم، روان، دقیق و سریع آن اطمینان کامل داشت. همچنین شما می توانید از ماوس کامپیوتر ای فورتک N-70FX بر روی انواع سطوح صاف و پدهای رایج استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به مجهز بودن به کابل رابط USB با طول 1.5 متر، قابلیت استفاده فوق العاده آسان، سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و طراحی خوش دست و ارگونومیک اشاره کرد.

برای دریافت قیمت ماوس با سیم ای فورتک N-70FX و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مادربرد ایسوس Asus STRIX Z270H GAMING

 

معرفی مادربورد ایسوس STRIX Z270H GAMING

اگر از علاقه مندان بازی های کامپیوتری هستید و قصد راه اندازی یک سیستم گیمینگ را دارید، مادربرد ایسوس STRIX Z270H GAMING کاملاً به کار شما خواهد آمد! این مادربرد گیمینگ با فرم فاکتور ATX عرضه شده و دارای ابعاد 305 x 234 میلی متر است. بنابراین به آسانی می توان از آن در اکثر کیس های مخصوص بازی استفاده کرد. مشخصات مادربرد گیمینگ ایسوس STRIX Z270H GAMING شامل پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، سازگاری با چهار حافظه رم DDR4، عملکرد بهینه و سریع سیستم با قابلیت اورکلاکینگ، امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک به صورت هم زمان، بهره بردن از دو کانکتور M.2 و مجهز بودن به پورت های USB 3.1 و HDMI اشاره کرد.

معرفی مادربورد ایسوس STRIX Z270H GAMING

  • بهره بردن از چیپست Z270 اینتل

شرکت ایسوس در مادربرد مدل Asus STRIX Z270H GAMING از چیپست Z270 اینتل بهره برده است. این چیپست دارای یک سوکت پردازنده از نوع LGA 1151 است و به شما امکان استفاده از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) را می دهد. همچنین این مادربرد با پردازنده های 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 اینتل سازگار است. در مادربرد کامپیوتر ایسوس STRIX Z270H GAMING از یک مولد فرکانس اختصاصی برای پردازنده های نسل هفتم اینتل و فناوری ASUS Pro Clock بهره برده شده که باعث بهبود اورکلاکینگ برای عملکرد سریع تر در بازی ها می شود.

  • عملکرد عالی حافظه های رم با قابلیت اورکلاکینگ

برای مادربرد خانگی ایسوس STRIX Z270H GAMING چهار اسلات رم در نظر گرفته شده و می توان از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس حداکثر 3866 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاک) بر روی آن استفاده کرد. این مادربرد از معماری حافظه دوگانه برخوردار بوده و از قابلیت XMP هم پشتیبانی می کند. به این ترتیب امکان تغییر فرکانس حافظه های رم متناسب با بار کاری سیستم در هر لحظه وجود دارد. این ویژگی به شما در اجرای بازی های سنگین کمک زیادی می کند! همچنین مادربرد مخصوص بازی ایسوس STRIX Z270H GAMING از نسل سوم فناوری T-Topology پشتیبانی می کند که باعث بهترین عملکرد حافظه های رم در هنگام اورکلاکینگ می شود. 

  • امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک، ارائه تصاویر 4K

شما می توانید از طریق پورت HDMI مادربورد ایسوس STRIX Z270H GAMING به تصاویری با کیفیت 4K (رزولوشن حداکثر 4096 x 2160 پیکسل) دست یافته و لذت انجام بازی های گرافیکی روز را تجربه کنید! همچنین این مادربرد دارای پورت DVI نیز هست که تصاویری با کیفیت فول اچ دی (با رزولوشن حداکثر 1920 x 1200 پیکسل) را ارائه می دهد. مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس STRIX Z270H GAMING با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل نیز سازگار است و از فناوری های Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider جهت ارتقای کیفیت تصاویر پشتیبانی می کند. شما می توانید این مادربرد را به سه مانیتور به صورت هم زمان متصل کنید. لازم به ذکر است که این مادربرد به سه اسلات PCIe x16 مجهز است و می توان بیش از یک کارت گرافیک بر روی آن نصب کرد. کارت گرافیک های نصب شده بر روی این مادربرد از طریق تکنولوژی های NVIDIA SLI (دو مسیره) و AMD CrossFireX (دو مسیره) بهینه ترین عملکرد خود را ارائه می دهند. از این جهت می توان این مادربرد را برای اجرای بازی های گرافیکی روز مناسب دانست.

معرفی مادربورد ایسوس STRIX Z270H GAMING

مادربرد ایسوس Asus STRIX Z270H GAMING

  • سریع در لود بازی ها و سیستم عامل

یکی از مشخصات کاربردی مادربرد ایسوس Asus STRIX Z270H GAMING مجهز بودن به دو کانکتور M.2 است که از طریق آنها می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد کامپیوتر SSD بر روی سیستم خود بهره ببرید. استفاده از هارد SSD باعث افزایش سرعت لود سیستم عامل و بازی ها و اجرای روان تر آنها می شود. ضمن اینکه این مادربرد از شش رابط ساتا 3.0 برخوردار بوده و از قابلیت Raid 0, 1, 5, 10 پشتیبانی می کند. 

مادربرد مناسب بازی ایسوس STRIX Z270H GAMING دارای پورت های ارتباطی PS/2 (یک عدد کمبو)، شش پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 می شود که از طریق آنها می توانید سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات و اتصال به لوازم جانبی کامپیوتر را تجربه کنید. در این مادربرد از کارت شبکه Intel I219V و فناوری های LANGuard و ROG GameFirst بهره برده شده که باعث عملکرد عالی آن در هنگام انجام بازی های گروهی می شود. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد گیمینگ ایسوس STRIX Z270H GAMING را می توان ایده آل دانست.

  • طراحی ظاهری زیبا و جذاب، امکان شخصی سازی ظاهر مادربرد

از لحاظ ظاهری مادربرد حرفه ای ایسوس STRIX Z270H GAMING تمام انتظارات گیمرهای حرفه ای را برآورده می کند! این مادربرد گیمینگ ایسوس از قطعات با چاپ سه بعدی پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا از کاور کابل، پلاک سفارشی، کاور I/O و نگهدارنده فن M.2 با طرح مورد نظر خود استفاده کنید! بنابراین امکان شخصی سازی ظاهر مادربرد ایسوس مدل STRIX Z270H GAMING برای شما وجود دارد.

  • تجربه اوج هیجان هنگام بازی با صدایی طبیعی و شفاف

در مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس STRIX Z270H GAMING از کدک اختصاصی ROG SupremeFX و آمپلی فایرهای هدفون دوگانه بهره برده شده که صدایی طبیعی و فراگیر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این مادربرد در برابر نویزها و اختلال های الکترومغناطیسی مقاومت کامل دارد و صدای ارائه شده توسط آن کاملاً شفاف و واضح خواهد بود. این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید از هدست ها و اسپیکرهای حرفه ای گیمینگ استفاده کرده و اوج هیجان را هنگام بازی تجربه کنید! مادربرد ایسوس STRIX Z270H GAMING با نرم افزار قدرتمند Sonic Studio III نیز سازگار است که امکان اعمال تنظیمات بر روی صدای خروجی را به شما می دهد. این مادربرد از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) هم پشتیبانی می کند.

  • بهینه سازی عملکرد سیستم تنها با یک کلیک!

یکی از ویژگی های کاربردی مادربرد Asus STRIX Z270H GAMING سازگاری با نرم افزار 5-Way Optimization است. از طریق این نرم افزار تنها با یک کلیک می توانید توان دیجیتال، عملکرد فن ها، اورکلاکینگ و حتی تنظیمات شبکه و صدا را مطابق با سبک بازی مورد نظرتان بهینه سازی کنید! همچنین این مادربرد از سیستم خنک کننده هوشمند برخوردار بوده و شما می توانید عملکرد فن ها و واترپمپ های آن را با نرم افزار Fan Xpert 4 کنترل کنید. مادربرد گیمینگ ایسوس STRIX Z270H GAMING از بایوس گرافیکی نیز بهره می برد که اعمال تنظیمات بر روی آن را برای کاربر فوق العاده آسان می کند.

مادربرد ایسوس Asus STRIX Z270H GAMING

جمع بندی

مادربرد ایسوس Asus STRIX Z270H GAMING یکی از مادربردهای گیمینگِ کارآمد موجود در بازار است که امکان راه اندازی یک سیستم مخصوص بازی را به شما می دهد. این مادربرد از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل پشتیبانی می کند و به چهار اسلات رم جهت نصب رم های DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت مجهز است. بهره بردن از پورت های HDMI (با خروجی تصویر 4K) و DVI (با خروجی تصویر فول اچ دی)، امکان نصب بیش از یک کارت گرافیک، مجهز بودن به سه اسلات PCIe x1 و سه اسلات PCIe x16، دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و شش پورت USB 3.1 از دیگر مشخصات مادربرد خانگی ایسوس STRIX Z270H GAMING است. امکان استفاده از قطعات با چاپ سه بعدی و شخصی سازی ظاهر مادربرد، ارائه صدای واقعی و قدرتمند، قابلیت اورکلاکینگ پیشرفته، سیستم خنک کننده قوی و سازگاری با نرم افزار کاربردی 5-Way Optimization برخی دیگر از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت این مادربرد در میان کاربران شده است.

چنانچه قصد خرید مادربرد مخصوص بازی ایسوس STRIX Z270H GAMING را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد گیمینگ مورد نظرشان کمک کنید

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K

 

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B250M-K

مادربرد یکی از قطعات مهم کامپیوتر است که سایر قطعات بر روی نصب شده و با یکدیگر ارتباط می یابند. اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر متوسط را دارید و در جستجوی مادبردی با دوام و کارآمد برای این منظور هستید، مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این مادربرد با فرم فاکتور microATX و در ابعاد 226 * 185 میلی متر عرضه شده و با اغلب کیس های رایج سازگار است. از جمله مشخصات مادربورد ایسوس PRIME B250M-K باید به پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم DDR4، سازگاری با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل، مجهز بودن به یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1، یک کانکتور پرسرعت M.2 و شش رابط ساتا 3.0 اشاره کرد.

معرفی مادربورد ایسوس PRIME B250M-K

  • امکان بهره بردن از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و حافظه های رم DDR4

چیپست به کار رفته در مادربرد خانگی ایسوس PRIME B250M-K از نوع Intel B250 است که به سوکت پردازنده LGA 1151 مجهز می باشد. شما می توانید از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل (Core i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) بر روی این مادربرد استفاده کنید. این مادربرد کامپیوتر از پردازنده های 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 اینتل نیز پشتیبانی می کند. بر روی مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B250M-K دو اسلات رم هم تعبیه شده که می توان حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز را در آنها نصب کرد. این مادربرد از قابلیت XMP پشتیبانی می کند و این اجازه را به شما می دهد تا متناسب با توانایی سیستم، فرکانس حافظه های رم را تغییر دهید.

  • عملکرد گرافیکی مناسب برای مصارف روزمره و نیمه حرفه ای

همان طور که اشاره شد، مادربرد دی دی آر 4 ایسوس مدل Asus PRIME B250M-K با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده اینتل سازگار است و بدون نیاز به کارت گرافیک، می توان از آن برای مصارف روزمره بهره برد. همچنین این مادربرد به یک اسلات PCIe x16 نیز مجهز است که برای نصب کارت گرافیک کارایی دارد. لازم به ذکر است که مادربرد PRIME B250M-K ایسوس دارای پورت های DVI-D و VGA برای اتصال به مانیتور است و تصاویری با کیفیت فول اچ دی (حداکثر 1920 * 1200 پیکسل) را به شما ارائه می دهد. سازگاری با تکنولوژی های Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider از دیگر مشخصات این مادربرد به شمار می آید که باعث ارتقای کیفیت تصاویر می شود. مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس PRIME B250M-K به دو اسلات PCIe x1 جهت توسعه نیز مجهز است.

  • سرعت ایده آل در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

برای مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B250M-K یک کانکتور M.2 در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد SSD بهره ببرید. استفاده از هارد SSD باعث می شود تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات و لود سیستم عامل و برنامه ها به طور قابل ملاحظه ای نسبت به حالت عادی افزایش می یابد. این مادربرد دارای شش رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست.

پورت های ارتباطی مادربرد ایسوس PRIME B250M-K شامل پورت PS/2 (یک عدد برای ماوس و یک عدد برای کیبورد)، چهار پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 می شود. از طریق پورت های USB 3.1 می توانید سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات را تجربه کنید. از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K باید به مجهز بودن به پورت LAN و کارت شبکه Realtek RTL8111H اشاره کرد. ضمن اینکه این مادربرد از کارت صدای Realtek ALC887 و هشت کانال صوتی بهره می برد و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

سرعت ایده آل در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K

  • تضمین دوام مادربرد و قطعات کامپیوتر شما با طراحی پیشرفته 5X Protection III

شرکت ایسوس در ساخت مادربرد ایسوس PRIME B250M-K از طراحی پیشرفته 5X Protection III بهره برده که باعث تضمین طول عمر بالای مادربرد و قطعات نصب شده بر روی آن می شود. مطابق با این طراحی، اسلات های این مادربرد به صورت SafeSlot ساخته شده اند که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر شکستگی یا خم شدگی تا 1.6 برابر می شود. به این ترتیب کارت گرافیک و کارت های توسعه مورد نظر شما به شکلی محکم و ایمن در آنها قرار خواهند گرفت. همچنین در مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس PRIME B250M-K از فناوری LANGuard بهره برده شده که مقاومت مادربرد در برابر جهش های الکتریکی شبکه را تا 2.5 برابر افزایش می دهد. از دیگر مشخصات این مادربرد باید به محافظت کامل از قطعات نصب شده بر روی آن و لوازم جانبی کامپیوتر در برابر اختلالات احتمالی مانند افزایش ولتاژ، نوسان شدت جریان، اتصال کوتاه و تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) اشاره کرد. پنل پشتی و درگاه های ارتباطی این مادربرد نیز از فلز ضد زنگ ساخته شده اند و تا سه برابر بیشتر نسبت به مادربردهای معمولی عمر می کنند. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد کامپیوتر ایسوس PRIME B250M-K را باید ایده آل دانست.

  • سیستم خنک کننده بهینه، سازگار با بایوس گرافیکی UEFI

در مادربرد تک پردازنده ایسوس PRIME B250M-K از فن های قوی و سیستم خنک کننده بهینه استفاده شده و به همین دلیل قطعات کامپیوتر شما در اثر افزایش دما آسیب نخواهند دید. این مادربرد با نرم افزار Fan Xpert سازگار بوده و امکان کنترل اختصاصی فن های سی پی یو و کیس را به شما می دهد. مادربرد ایسوس PRIME B250M-K از بایوس UEFI نیز پشتیبانی می کند که محیطی گرافیکی با رابط کاربری آسان را فراهم می آورد. بنابراین شما می توانید به آسانی تنظیمات مورد نظر خود را در دو حالت EZ و Advanced بر روی این مادربرد اعمال کنید.

سیستم خنک کننده بهینه، سازگار با بایوس گرافیکی UEFI

جمع بندی

در مجموع می توان مادربرد ایسوس Asus PRIME B250M-K را با توجه به ویژگی هایی مانند پشتیبانی از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به دو اسلات رم و سازگاری با حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت و بهره بردن از یک اسلات PCIe x16، دو اسلات PCIe x1 و یک کانکتور M.2 یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی کامپیوترهای متوسط و نیمه حرفه ای دانست. این مادربرد از طراحی 5X Protection III برخوردار بوده و با نرم افزارهای Fan Xpert و UEFI BIOS سازگار است. ارائه صدای با کیفیت، عملکرد ایده آل در شبکه و مجهز بودن به چهار پورت USB 3.1 از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس PRIME B250M-K است.

برای کسب اطلاعات لازم درباره نحوه خرید مادربرد حرفه ای ایسوس PRIME B250M-K و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجع کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این مادربرد از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم است.

مادربرد ایسوس Asus ROG MAXIMUS IX CODE

 

معرفی مادربورد ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE

از سری مادربردهای مخصوص گیمینگ برند معتبر ایسوس باید به مادربرد ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE اشاره کنیم که از ویژگی هایی مانند سیستم خنک کننده براساس جریان آب، قابلیت نورپردازی RGB، وای فای و بلوتوث برخوردار است. این مادربرد کامپیوتر با پردازنده های نسل شش و هفت اینتل سازگار است و به چهار اسلات رم، سه اسلات کارت گرافیک، دو کانکتور M.2 و شش رابط ساتا 3.0 مجهز می باشد. مادربرد ایسوس Asus ROG MAXIMUS IX CODE در ابعاد 305 * 244 میلی متر و فرم فاکتور ATX عرضه شده و با اغلب کیس های گیمینگ سازگار است.

معرفی مادربورد ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE

  • سیستم خنک کننده آبی ROG

شرکت ایسوس در مادربرد مدل ROG MAXIMUS IX CODE از سیستم خنک کننده براساس جریان آب و فن استفاده کرده که باعث می شود تا قطعات نصب شده بر روی مادربرد به طور کامل در برابر افزایش دما محافظت شوند. شما می توانید از طریق نرم افزار Fan Xpert 4 عملکرد خنک کنندگی مادربرد را به صورت گرافیکی کنترل کنید. همچنین مادربورد ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE با نرم افزار 5-Way Optimization سازگار است که عملکرد مادربرد را به بهترین شکل ممکن بهینه می کند. از طریق این نرم افزار می توانید اورکلاک سیستم و عملکرد فن ها را به طور کامل در اختیار خود داشته باشید و تنها با یک کلیک تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

  • قابلیت نورپردازی در طرح ها و رنگ های مختلف، اوج هیجان در هنگام بازی!

بر روی مادربرد گیمینگ ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE از لامپ های LED استفاده شده که امکان نورپردازی RGB در طرح ها و رنگ های مختلف را به شما می دهد. این مادربرد با فناوری Aura Sync هم سازگار است و شما می توانید نورپردازی آن را با دیگر سخت افزارهای ایسوس (کیس، کیبورد و ماوس و...) هماهنگ کنید. در این حالت اوج هیجان در هنگام بازی را تجربه خواهید کرد!

  • ارائه صدایی طبیعی و قوی مخصوص گیمینگ

در مادربرد حرفه ای ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE از کارت صدای ROG SupremeFX استفاده شده است. این مادربرد دارای هشت کانال صوتی است و در آن از فناوری های روز در جهت تقویت صدا بهره برده شده است. همچنین این مادربرد با نرم افزار Sonic Studio III سازگار است که اعمال تنظیمات مختلف صدا را برای شما بسیار راحت می کند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از هدست های حرفه ای گیمینگ و اسپیکرهای قدرتمند لذت و هیجان انجام بازی را برای خود دو چندان کنید و از صدایی سه بعدی و بدون نویز بهره مند شوید!

مادربرد ایسوس Asus ROG MAXIMUS IX CODE

  • ارائه عملکردی ایده آل در کنار پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و رم های DDR4

چیپست به کار رفته در مادربرد ایسوس Asus ROG MAXIMUS IX CODE از مدل Z270 اینتل است که دارای سوکت پردازنده LGA 1151 می باشد. شما می توانید از پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و سی پی یوهای 14 نانومتری و مجهز به فناوری Turbo Boost 2.0 بر روی این مادربرد استفاده کنید. همچنین مادربرد کامپیوتر ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE به چهار اسلات رم مجهز است و از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس 4133 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاک) پشتیبانی می کند. این مادربرد از معماری حافظه دوگانه و قابلیت XMP برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید فرکانس عملکرد حافظه های رم را متناسب با توانایی سیستم به دلخواه خود تغییر دهید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE با طراحی T-Topology ایسوس سازگار است که امکان اورکلاکنیگ بدون کوچکترین نویز و اختلال را فراهم می آورد.

ارائه عملکردی ایده آل در کنار پردازنده های نسل شش و هفت اینتل و رم های DDR4

  • امکان نصب سه کارت گرافیک به صورت هم زمان

مادربرد خانگی ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE به سه رابط PCIe x16 مجهز است و می توان از سه کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن بهره برد. این مادربرد از تکنولوژی های NVIDIA SLI (دو مسیره) و AMD CrossFireX (سه مسیره) پشتیبانی می کند که باعث ارائه بالاترین کیفیت عملکرد کارت های گرافیک در کنار یکدیگر می شوند. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق پورت های HDMI و DisplayPort مادربرد کیس کامپیوتر ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE به خروجی تصویر با کیفیت حداکثر 4K دست یابید!

  • عملکرد سریع با بهره گیری از کانکتورهای M.2 و پورت های USB 3.1

از دیگر ویژگی های کاربردی مادربرد دی دی آر 4 ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE باید به مجهز بودن آن به دو کانکتور M.2 اشاره کنیم که از طریق آنها می توانید از حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و هارد اس اس دی بر روی سیستم خود بهره مند شوید. در این حالت سرعت سیستم شما در لود سیستم عامل و بازی ها به طور چشمگیری افزایش می یابد! همچنین مادربرد ایسوس مدل Asus ROG MAXIMUS IX CODE به شش رابط ساتا 3.0 مجهز است و از قابلیت Raid 0, 1, 5, 10 پشتیبانی می کند.

از لحاظ پورت های ارتباطی هم مادربرد مناسب بازی ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و به یک پورت کمبو PS/2، سه پورت USB 3.1، چهار پورت USB 3.0 و چهار پورت USB 2.0 مجهز است. بهره بردن از پورت های به روز USB 3.1 یکی از مزیت های این مادربرد است که باعث ارائه سرعتی عالی در انتقال اطلاعات می شود. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد گیمینگ ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE را باید ایده آل دانست!

  • عملکرد عالی در شبکه، مجهز به وای فای و بلوتوث

در مادربرد کامپیوتر ddr4 ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE از کارت شبکه Intel I219V بهره برده شده است. این مادربرد از فناوری های LANGuard و ROG GameFirst پشتیبانی می کند و از مقاومتی عالی در برابر جهش های الکتریکی و نویزهای شبکه برخوردار است. به این ترتیب با استفاده از این مادربرد می توانید لذت انجام بازی های گروهی در قالب شبکه با بالاترین کیفیت را تجربه کنید! ضمن اینکه مادربرد ROG MAXIMUS IX CODE ایسوس به وای فای و بلوتوث نسخه 4.1 نیز مجهز است.

سایر مشخصات مادربرد Asus ROG MAXIMUS IX CODE شامل مجهز بودن به بایوس گرافیکی UEFI، سازگاری با تکنولوژی واقعیت مجازی (VR)، کیفیت ساخت عالی و سازگار با لوازم جانبی قابل چاپ سه بعدی می شود.

عملکرد عالی در شبکه، مجهز به وای فای و بلوتوث

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید مادربرد ایسوس Asus ROG MAXIMUS IX CODE از امکانات و قابلیت های متعددی برخوردار است و امکان راه اندازی یک سیستم گیمینگ قدرتمند را به شما می دهد. با خرید و استفاده از این مادربرد می توانید از قدرت پردازنده های نسل شش و هفت اینتل بهره مند شوید و از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و سه کارت گرافیک پشتیبانی می کند. مجهز بودن به دو کانکتور M.2، پورت های ارتباطی سریع و به روز، سیستم خنک کننده آبی، قابلیت نورپردازی، مجهز بودن به وای فای و بلوتوث و اورکلاکنیگ گسترده بخش دیگری از ویژگی های مادربرد کامپیوتر گیمینگ ایسوس ROG MAXIMUS IX CODE است که سبب محبوبیت آن در بین کاربران شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مادربرد مناسب بازی را کسب کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این مادربرد در سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد مورد نظرشان کمک کنید.