۱۳۹۸ بهمن ۱۲, شنبه

ماشین حساب دلی Deli W39221

ماشین حساب دلی W39221
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی W39221

ماشین حساب دلی Deli W39221 یکی از ماشین حساب های ساده تولید شرکت دلی می باشد که برای استفاده های دانش آموزی و انجام محاسبات روزمره به بازار عرضه شده است. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا، ابعاد جمع و جور و کیفیت ساخت عالی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. پس اگر قصد خرید ماشین حساب دارید و بودجه زیادی نیز برای این کار در نظر نگرفته اید، ماشین حساب دلی مدل W39221 را مد نظر داشته باشید.
  • ارائه در رنگ های متنوع و جذاب، طراحی ظاهری زیبا

ماشین حساب ساده کوچک دلی W39221 برای آن دسته کاربرانی ارائه شده که به دنبال یک محصول زیبا و جذاب هستند. این ماشین حساب در ابعاد 100*50*20 میلی متر و وزن 150 گرم عرضه شده و فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند. همچنین این ماشین حساب از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است و به راحتی می توانید آن را به محل کار یا تحصیل خود حمل کنید.
لبه های بدنه ماشین حساب جیبی دلی W39221 به شکل گرد طراحی شده اند و این موضوع باعث زیباتر شدن جلوه ظاهری آن شده است. همچنین این ماشین حساب دارای رنگ بندی متنوع و جذابی نیز هست و می توانید مطابق با سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.
  • مناسب برای انجام محاسبات روزانه

ماشین حساب ساده دلی W39221 برای انجام محاسبات عادی و روزمره طراحی شده و نباید از آن انتظار محاسبات سنگین و پیچیده را داشت. این ماشین حساب قابلیت هایی مانند کار با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد را در اختیار شما می گذارد. علاوه بر این، ماشین حساب دلی W39221 دارای دکمه های M+، M- و MRC نیز هست و به شما اجازه می دهد تا اعداد مورد نظرتان را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان استفاده کنید.
صفحه نمایش ماشین حساب دلی W39221 از نوع 8 رقمی است و از ابعاد مناسبی نسبت به ابعاد کلی دستگاه برخوردار می باشد. این نمایشگر قابلیت نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی را در اختیار شما می گذارد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی W39221

ماشين حساب دلی Deli W39221

  • دکمه های نرم و روان

مشخصه دیگر ماشین حساب ساده دلی W39221 مجهز بودن آن به دکمه هایی با کیفیت است. این دکمه ها عملکرد نرم و روانی دارند و باعث می شوند تا در صورت استفاده طولانی مدت از ماشین حساب، احساس خستگی و ناراحتی به انگشتان شما دست ندهد. البته فاصله دکمه های ماشین حساب دلی W39221 از یکدیگر نسبتاً کم است و در هنگام وارد کردن ارقام باید دقت بالایی داشته باشید.
  • تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط

ماشین حساب جیبی دلی W39221 به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد. این ماشین حساب به پنل نوری مجهز است و در طول روز و در محیط های روشن انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین می کند. به این صورت باتری به کار رفته در آن دوام بالایی خواهد داشت و برای ماه ها نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد.
همچنین اگر برای چند دقیقه از ماشین حساب دلی W39221 استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و به این ترتیب در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.
تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli W39221 را در مجموع می توان یک ماشین حساب با کیفیت، خوش ساخت، زیبا و مناسب مصارف دانش آموزی و روزمره دانست که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.
چنانچه قصد خرید ماشین حساب دلی W39221 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب را به شما ارائه دهند.
ماشین حساب دلی Deli W39259

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر