۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35

هندزفری بلوتوث هوکو E35
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری هوکو E35

شرکت هوکو یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید. از جمله محصولات این شرکت باید به هندزفری Hoco E35 اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و برای پخش موسیقی و انجام دادن مکالمه تلفنی در حین انجام دادن کارهای روزمره کاربرد بالایی دارد. این هندزفری با قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دارای بلوتوث و طراحی ارگونومیک خود، برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب می باشد.
معرفی هندزفری هوکو E35

قابلیت های هندزفری Hoco E35

  • طراحی ارگونومیک، وزن سبک

یکی از مشخصات هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35 که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی ظاهری زیبا و جذاب آن است! این هندزفری هندزفری بلوتوث تو گوشی به شکل گوش انسان طراحی شده و در ساخت آن اصول ارگونومی به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که با قرار دادن سرگوشی هندزفری هوکو E35 داخل گوش، قسمت بدنه آن دور قسمت بیرونی گوش قرار می گیرد و از لغزش یا خارج شدن هندزفری در حین حرکت شما جلوگیری می کند. مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم وزن سبک هندزفری تک گوشی هوکو E35 (10 گرم) است که باعث می شود تا در صورت استفاده های طولانی مدت از هندزفری دچار خستگی و ناراحتی نشوید.
طراحی ارگونومیک، وزن سبک
  • قابل اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی

هندزفری بی سیم هوکو E35 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی به گوشی های موبایل، تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. برای استفاده از هندزفری بلوتوثی هوکو E35 تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن هندزفری در لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر شما قابل دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که حداکثر بُرد این هندزفری برابر با 10 متر می باشد و برای اینکه اتصال هندزفری و دستگاه متصل به آن قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود.
قابل اتصال به انواع دستگاه های بلوتوثی
نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که هندزفری بی سیم بلوتوثی هوکو E35 قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه را از طریق بلوتوث دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.
  • کیفیت عالی صدا در هنگام مکالمه و پخش موسیقی

هندزفری تو گوشی هوکو E35 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال کیفیت عالی صدا در پخش موسیقی و مکالمه هستند. این هندزفری به طور کامل فضای داخل گوش را پوشش می دهد و از نفوذ صداهای محیطی به داخل گوش جلوگیری می کند. همچنین هندزفری هوکو E35 صدایی با کیفیت HD در هنگام مکالمه به شما ارائه می دهد و حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه نیز تجربه ای عالی از انجام مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.
کیفیت عالی صدا در هنگام مکالمه و پخش موسیقی

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35

  • مجهز به چراغ LED و دکمه مدیریت تماس

بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی هوکو مدل Hoco E35 یک نشانگر LED تعبیه شده که در هنگام روشن کردن هندزفری و استفاده از آن، شما را از وضعیت عملکرد آن مطلع می کند. همچنین این هندزفری دارای دکمه مدیریت تماس نیز هست که از طریق آن می توانید تماس های دریافتی خود را رد کنید یا بپذیرید. دسترسی به این دکمه بسیار آسان است و به شما در استفاده راحت تر و سریع تر از هندزفری کمک زیادی می کند.
مجهز به چراغ LED و دکمه مدیریت تماس
  • تأمین شارژ هندزفری از یک باتری قدرتمند

یکی از مهم ترین مشخصات هندزفری بی سیم هوکو E35 مجهز بودن آن به یک باتری قدرتمند است که خیال شما را به طور کامل از شارژ داشتن هندزفری در طول روز راحت می کند! باتری به کار رفته در این هندزفری دارای ظرفیت 180 میلی آمپر است و شارژ کامل آن برای 13 ساعت مکالمه و گوش دادن به موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری، هندزفری هوکو E35 را برای مدت 400 ساعت در حالت آماده به کار (استند بای) نگه می دارد که میزان بسیار قابل توجهی است! باتری این هندزفری از طریق کابل MicroUSB و در کمتر از 2 ساعت شارژ می شود.
تأمین شارژ هندزفری از یک باتری قدرتمند

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35 از کیفیتی عالی در مکالمه و گوش دادن به موسیقی به صورت بی سیم بهره مند خواهید شد! این هندزفری دارای کیفیت ساخت و دوام بسیار مطلوبی نیز هست و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35
چنانچه قصد خرید هندزفری هوکو E35 را دارید، برای دریافت قیمت هندزفری و اطلاع از نحوه خرید این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب هندزفری مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
هندزفری بلوتوث هوکو Hoco E35

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

هندزفری بلوتوث جبرا Steel
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری جبرا Steel

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel همان طور که از نام آن پیداست، یک هندزفری از جنس فلز است و می توان آن را یکی از سخت ترین و مقاوم ترین هندزفری های موجود در بازار دانست. این هندزفری که دارای یک گوشی است، برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاه ها، مکانیکی ها و مشاغلی از این دست طراحی شده و کیفیتی عالی در انجام مکالمه های تلفنی را به شما ارائه می دهد. پس اگر در محیط هایی با شرایط سخت مشغول به کار هستید، با استفاده از هندزفری جبرا Steel می توانید به تماس های دریافتی خود به آسانی در حین انجام کارهایتان پاسخ دهید.
معرفی هندزفری جبرا Steel

قابلیت های هندزفری Jabra Steel

  • مقاومت کامل در برابر آسیب های محیطی

یکی از مواردی که در هنگام خرید هندزفری باید به آن دقت کرد، شرایط استفاده از آن هندزفری می باشد. هندزفری تک گوشی جبرا Steel برای استفاده در شرایط سخت طراحی و تولید شده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد. این هندزفری دارای استاندارد IP54 است و در برابر نفوذ آب و مایعات، گرد و غبار و ضربات احتمالی به طور کامل مقاوم می باشد. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از هندزفری جبرا Steel در محیط های صنعتی و... استفاده نمایید و با دست روغنی یا آلوده خود بدون نگرانی با آن کار کنید. همچنین اگر شرایط شغلی شما مستلزم داشتن تحرک زیادی است، نگران افتادن هندزفری و برخورد آن با زمین نباشید!
قابلیت های هندزفری Jabra Steel
  • امکان استفاده از سرگوشی های متفاوت

شما می توانید متناسب با نیاز خود از سرگوشی سیلیکونی یا قلاب نگه دارنده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که سرگوشی هندزفری جبرا مدل Jabra Steel از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به خوبی فضای داخلی گوش را پوشش می دهد.
هندزفری تو گوشی جبرا Steel با اینکه از فلز ساخته شده، وزنی سبک و در حدود 10 گرم دارد و برای استفاده های طولانی مدت در طول روز مناسب است. به طوری که در هنگام مشغول به کار شدن، اصلاً حضور آن بر روی گوشتان را فراموش خواهید کرد!
امکان استفاده از سرگوشی های متفاوت
  • یک هندزفری بی سیمِ قدرتمند

اتصال هندزفری بی سیم جبرا Steel به دستگاه های دیگر مانند موبایل و تبلت از طریق بلوتوث و به صورت بدون سیم انجام می شود. بلوتوث به کار رفته در این هندزفری دارای نسخه 4.1 است و از این جهت اتصال آن به انواع گوشی ها و تبلت ها امکان پذیر است. هندزفری بلوتوثی جبرا Steel دارای حداکثر بُرد 30 متری می باشد که در مقایسه با اغلب هندزفری های بلوتوثی (با برد 10 متر)، کاملاً مناسب می باشد.
نکته ای که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، کیفیت عالی هندزفری بلوتوث تو گوشی جبرا Steel در هنگام انجام مکالمه است. به طوری که هم صدای طرف مقابل و هم صدای شما را با وضوحی عالی منتقل می کند. این هندزفری دارای قابلیت کاهش نویزهای محیطی بوده و از میکروفون دوتایی چند جهته بهره می برد. بنابراین حتی در محیط هایی که ماشین آلات صنعتی مشغول به کارند، کیفیتی عالی در مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد.
هندزفری جبرا Steel قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه را نیز دارد و بر روی بدنه آن دکمه های پاور، قبول یا رد تماس و دکمه کار با دستیارهای صوتی Google Now و Siri طراحی شده است. دکمه های این هندزفری دارای ابعاد بزرگی می باشد و حتی در صورتی که دستکش به دست دارید، به آسانی می توانید با آنها کار کنید. توجه داشته باشید که برای کار با دستیارهای صوتی، گوشی شما هم باید از این اپلیکیشن ها پشتیبانی کند.
یک هندزفری بی سیمِ قدرتمند

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

  • مجهز به باتری با میزان شارژدهی مطلوب

باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث جبرا Steel از نوع لیتیومی است و شارژ کامل آن برای 6 ساعت مکالمه و 240 ساعت آماده به کار نگه داشتن هندزفری در حالت استند بای کفایت می کند. از این جهت نیازی به شارژ چندباره آن در طول روز نخواهید داشت. باتری هندزفری جبرا Steel دارای سرعت شارژ شدن قابل قبولی نیز هست و در عرض 2 ساعت از طریق یک کابل MicroUSB شارژ می شود.
مجهز به باتری با میزان شارژدهی مطلوب
  • سایر مشخصات

از هندزفری جبرا Steel برای پخش موسیقی نیز می توانید بهره ببرید. البته این هندزفری به دکمه های کنترل موزیک مانند کم و زیاد کردن صدا یا عوض کردن قطعه در حال پخش مجهز نیست و کاربری اصلی آن پاسخگویی به تماس ها و انجام مکالمه تلفنی می باشد.
از دیگر مشخصات هندزفری بلوتوثی جبرا Steel می توان به مجهز بودن آن به قابلیت NFC اشاره کرد که در شرایطی که امکان استفاده از بلوتوث برایتان مهیا نبود، می توانید از این قابلیت برای اتصال هندزفری به گوشی یا تبلت استفاده کنید. قابلیت NFC به شما اجازه می دهد تا با نزدیک کردن هندزفری به گوشی، بتوانید آنها را به هم متصل نمایید. البته برای استفاده از این ویژگی، گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری NFC پشتیبانی نماید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel دیگر نگران از دست دادن تماس های خود در حین انجام دادن کارتان نباشید! این هندزفری یک انتخاب ایده آل برای استفاده در شرایط محیطی سخت به حساب می آید و از مقاومت و دوام فوق العاده بالایی در برابر آسیب های محیطی برخوردار می باشد.
شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه هندزفری جبرا Steel با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. چنانچه قصد خرید هندزفری بی سیم را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری و البته نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را در اختیار شما بگذارند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی هندزفری جبرا Steel اقدام نمایید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Steel

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L

ماشین حساب پارس حساب PD-30 L
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L

شرکت پارس حساب یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ماشین حساب است که محصولاتی خوش ساخت و با دوام را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L اشاره کرد که از انواع ماشین حساب رومیزی است و برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. پس اگر برای انجام محاسبات معمولی ریاضی در کسب و کار خود نیاز به خرید ماشین حساب دارید، ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L را مد نظر داشته باشید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L
  • مجهز بودن به دو صفحه نمایش برای فروشنده و مشتری

یکی از ویژگی هایی که ماشین حساب ایرانی PD-30 L را برای استفاده در محیط های فروشگاهی مناسب کرده، مجهز بودن آن به دو صفحه نمایش می باشد. قسمت بالایی بدنه این ماشین حساب فروشگاهی به صورت برآمده طراحی شده و در هر دو سمت آن یک صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه نمایش ها به طور هم زمان عمل کرده و اعداد وارد شده و نتیجه محاسبه را هم برای فروشنده و هم برای مشتری به نمایش در می آورند.
مجهز بودن به دو صفحه نمایش برای فروشنده و مشتری
صفحه نمایش های ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-30 L قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارند و کاملاً برای انجام محاسبات فروشگاهی معمولی می توان بر روی آنها حساب باز کرد.
  • محاسبات خود را با سرعت و دقت به پیش ببرید!

ماشین حساب بزرگ پارس حساب PD-30 L در ابعاد 185 * 145 * 45 میلی متر و وزن 248 گرم روانه بازار شده و همان طور که اشاره شد، به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این ماشین حساب، دکمه های برآمده آن است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه شده و بتوانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بسیار بالایی به پیش ببرید.
محاسبات خود را با سرعت و دقت به پیش ببرید!
دکمه های ماشین حساب پارس حساب مدل PD-30 L دارای کیفیت ساخت مطلوبی نیز هستند و با گذر زمان از روان بودن و نرمی عملکرد آنها کاسته نمی شود.
  • یک ماشین حساب مقاوم و با دوام

در ساخت ماشین حساب پارس حساب PD-30 L از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. بنابراین می توان این ماشین حساب را یکی از محصولات خوب و با دوام ایرانی دانست که برای مدتی طولانی برای شما قابل استفاده خواهد بود. بدنه ماشین حساب پارس حساب PD-30 L از پلاستیک سخت ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، ضربه، سقوط از ارتفاع کم و فشار دارد.
یک ماشین حساب مقاوم و با دوام

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L

  • قابلیت انجام محاسبات روزمره

به طور کلی ماشین حساب ساده رومیزی پارس حساب PD-30 L برای انجام محاسبات معمولی و روزمره طراحی شده و امکاناتی مانند انجام محاسبات معمولی با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد را در اختیار شما قرار می دهد. ضمن اینکه این ماشین حساب دارای دکمه GT نیز هست که برای محاسبه حاصل جمع نتایج محاسبات قبلی انجام شده به کار می رود.
قابلیت انجام محاسبات روزمره
از دیگر قابلیت های ماشین حساب پارس حساب PD-30 L باید به امکان ذخیره سازی اعداد در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات اشاره کرد. برای این منظور باید از دکمه های M+، M-، MR و MC استفاده کنید.
  • دوام بالای شارژ باتری

با توجه به اینکه ماشین حساب فروشگاهی PD-30 L به پنل نوری مجهز است، انرژی مورد نیاز آن هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این صورت که باتری فقط در مواقع ضروری و در مکان های تاریک مورد استفاده قرار می گیرد و ماشین حساب در طول روز و در محیط های دارای نور کافی، از نور محیط تغذیه می کند. بنابراین دوام شارژ باتری ماشین حساب پارس حساب PD-30 L بسیار بالا خواهد بود و نیازی به تعویض گاه و بیگاه آن نیست.
دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L یکی از محصولات خوش ساخت ایرانی است که به خوبی از عهده انجام محاسبات ریاضی روزمره بر می آید. این ماشین حساب با مجهز بودن به دو صفحه نمایش 12 رقمی برای فروشنده و مشتری، یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مغازه ها و محیط های فروشگاهی به حساب می آید.
برای دریافت قیمت ماشین حساب رومیزی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب PD-30 L به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی ماشین حساب پارس حساب PD-30 L از سایت شرکت ایده برتر اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L

شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3

شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3

با استفاده از شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید! این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند امکان شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان، مجهز بودن به فناوری فست شارژ و کیفیت ساخت عالی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کسانی است که ساعات زیادی از طول روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند و به دنبال خرید شارژر فندکی هستند.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3
  • مجهز به سه پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه

به طور کلی از شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این دستگاه با اتصال به درگاه فندک ماشین، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. بر روی بدنه شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 سه پورت خروجی از نوع USB تعبیه شده و شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. از این جهت این شارژر فندکی علاوه بر راننده، برای دیگر سرنشینان خودرو نیز کاربرد دارد و به خصوص در مسافرت با ماشین کارایی بالایی از خود نشان می دهد.
مجهز به سه پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

با استفاده از شارژر فندکی خودرو اوریکو UCH-Q3 بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید! یکی از پورت های این شارژر فندکی از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی یا دستگاه های دیگر، می توانید از آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که این پورت دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت، 2 آمپر با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 9 تا 12 می باشد. شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCH-Q3 به صورت هوشمند نسبت به انتخاب بهترین ولتاژ متناسب با دستگاه متصل به آن عمل می کند و بالاترین کیفیت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی و دیگر دستگاه های مد نظر شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کنند.
دو پورت دیگر شارژر فندکی سه پورت اوریکو UCH-Q3 نیز دارای شدت جریان های خروجی 1 آمپر و 2.1 آمپر هستند. اگر به دنبال بهترین کیفیت شارژ هستید، پیشنهاد می کنیم تا از پورت یک آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل و موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCH-Q3 از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ دستگاه های دارای سیستم عامل iOS مانند آیفون و آیپد کاربرد دارد. همچنین شما می توانید از طریق یک کابل MicroUSB از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت MicroUSB بهره ببرید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 برای شارژ انواع گوشی ها کاربرد دارد و تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف می کند.
مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS
  • خوش ساخت و با دوام

مورد دیگری که در رابطه با شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3 باید به آن اشاره کنیم، ابعاد جمع و جور و قابلیت حمل آسان آن است. این شارژر فندکی در ابعاد 76*45*25 میلی متر عرضه شده و فضای کمی از محیط داخل خودروی شما را اشغال می کند. همچنین شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد.
خوش ساخت و با دوام

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3 دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و به خوبی از عهده شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظر شما بر می آید. پس اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و خوش ساخت هستید، این شارژر فندکی را مد نظر داشته باشید.
برای اطلاع از قیمت شارژر فندکی موبایل و نحوه خرید شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی از طریق سایت شرکت ایده برتر اقدام نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370
عمر لامپ: 10000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 800*1280 پیکسل
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 16,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع ویدئو پروژکتور در سطح جهانی است که محصولات آن همواره جزء بهترین ویدئو پروژکتور بازار بوده اند. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370 نیز یکی از تولیدات خوش ساخت و با دوام شرکت پاناسونیک می باشد که برای استفاده های آموزشی و اداری در کلاس های درس و اتاق جلسات ادارات و شرکت ها روانه بازار شده است. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی یا اداری را دارید باید بگوئیم این دستگاه در دسته ویدئو پروژکتورهای با برد کوتاه جای دارد و عملکردی بسیار مطلوب در نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت از خود نشان می دهد.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW370

  • بدون نگرانی از محدودیت فضای نصب

همان طور که اشاره شد، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 دارای برد بسیار کوتاهی است و قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور دارد. به طور دقیق تر باید بگوییم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ است که برای این منظور تنها کافیست تا آن را در فاصله 0.48 تا یک متریِ پرده نمایش قرار دهید. این ویژگی سبب می شود تا استفاده از این ویدئو پروژکتور اداری در مکان های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد. همچنین با کاهش فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، رفت و آمدهای احتمالی باعث بروز اختلال در نمایش تصاویر نخواهید شد.
بدون نگرانی از محدودیت فضای نصب
  • نمایش متن ها و نوشته ها با میزان خوانایی بسیار مطلوب

با توجه به اینکه نسبت کنتراست دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 برابر با 16000:1 است، می توان از میزان خوانایی و وضوح متن های به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. این نسبت کنتراست باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف به نمایش درآید. بنابراین برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت، می توان بر روی دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW370 حساب باز کرد.
نمایش متن ها و نوشته ها با میزان خوانایی بسیار مطلوب
  • ارائه تصاویری با کیفیت و میزان روشنایی مناسب

در رابطه با کیفیت تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 باید به این نکات اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این ویدئو پروژکتور تصاویری با کیفیت مناسب همراه با رنگ هایی شاداب را به شما ارائه می دهد که برای استفاده های اداری و آموزشی قابل قبول است.
ارائه تصاویری با کیفیت و میزان روشنایی مناسب
در ادامه باید به شدت روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 اشاره کنیم که برابر با 3300 لومن است. بنابراین در هنگام استفاده از این ویدئو پروژکتور در اتاق هایی با میزان نور معمولی، مشکل خاصی نخواهید داشت و می توانید از تصاویری واضح و شفاف بهره مند شوید. البته بهتر است تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 در مکان های پُر نور و کاملاً روشن مورد استفاده قرار نگیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370

  • مجهز به لامپی با طول عمر فوق العاده!

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TW370 با دیگر ویدئو پروژکتورهای اداری و آموزشی موجود در بازار می شود، طول عمر فوق العاده لامپ آن است! لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور برد کوتاه از نوع 230 واتی می باشد و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 10000 ساعت و در حالت استفاده از آن به صورت اقتصادی (اکو) تا 20000 ساعت دوام خواهد داشت! این میزان طول عمر بالای لامپ شما را از صرف هزینه بابت تعویض لامپ ویدئو پروژکتور برای مدتی طولانی بی نیاز می کند و از این جهت می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 را مناسب دانست.
مجهز به لامپی با طول عمر فوق العاده!
  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

برای اتصال ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-TW370 به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. پورت های ارتباطی این ویدئو پروژکتور شامل دو ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، پورت HDMI، سریال، USB A، USB B و ورودی و خروجی صدا می شود و شما می توانید از طریق آنها و با استفاده از کابل، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل نمایید.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر
بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW370 پورت LAN نیز دیده می شود که امکان استفاده از دستگاه را در شبکه های کابلی فراهم می آورد. در این حالت می توان ویدئو پروژکتور را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل کرد.
  • امکان نصب سقفی و یا استفاده رومیزی

ویدئو پروژکتور کوتاه برد پاناسونیک PT-TW370 را می توان هم به سقف نصب کرد و هم می توان آن را بر روی میز یا زمین در نزدیکی پرده نمایش قرار داد. این ویدئو پروژکتور دارای امکان تصحیح زاویه عمودی تصویر تا 15 درجه (به صورت دستی و اتوماتیک) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) نیز هست که در تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کمک زیادی به شما می کند. لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 فاقد قابلیت های زوم و جابجایی لنز می باشد.
امکان نصب سقفی و یا استفاده رومیزی

جمع بندی

در مجموع می توان دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370 را با توجه به ویژگی هایی مانند نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله کم نسبت به پرده نمایش، طول عمر فوق العاده لامپ و نسبت کنتراست مطلوب یک انتخاب مناسب برای استفاده در کلاس های درس و جلسات اداری شما دانست.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370
شرکت ایده برتر پارسیان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. اگر قصد خرید دیتا پروژکتور با برد کوتاه را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر شما را در زمینه قیمت ویدئو پروژکتورهای آموزشی و نحوه خرید آن راهنمایی کنند. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید نظرات خود درباره این محصول را در بخش کامنت های سایت درج نمایید و به این طریق به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S

دستگاه کپی توشیبا 478S
نوع: لیزری، رومیزی، سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی:
6 ثانیه
سرعت کپی: 50 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpi
حافظه: 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S را مد نظر داشته باشید! این دستگاه کپی از نوع رومیزی می باشد و برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری معمولی روانه بازار شده است. دستگاه کپی اداری توشیبا 478S در دسته دستگاه های کپی چهار کاره قرار دارد و امکاناتی مانند کپی و پرینت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو، اسکن رنگی و سیاه و سفید و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما قرار می دهد.
معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S

  • توازن سرعت و کیفیت در کپی

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 478S دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi است که برای یک دستگاه کپی رومیزی اداری قابل قبول به نظر می رسد. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت مناسب تصاویر و متون کپی شده با این دستگاه اطمینان داشت.
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، سرعت بسیار مطلوب دستگاه کپی رومیزی توشیبا 478S هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی می باشد. این دستگاه کپی اداری پس از 20 ثانیه از زمان روشن کردن آن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 6 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین در هنگام راه اندازی دستگاه کپی، نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی برای آغاز به کار نخواهید داشت.
سرعت کپی دستگاه فتوکپی توشیبا 478S برابر با 50 برگ در دقیقه است و از این جهت می توان بر روی آن برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی توشیبا قادر به انجام حداکثر 175 هزار کپی در ماه می باشد که با توجه به قیمت فتوکپی توشیبا e-STUDIO 478S کاملاً مناسب به نظر می رسد.
  • انجام پرینت با کیفیتی عالی

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی چند کاره توشیبا 478S باید به امکان پرینت آن اشاره کنیم. این دستگاه کپی دارای رزولوشن چاپ حداکثر 1200*1200 dpi است و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما نیز با وضوح و میزان خوانایی بالایی چاپ می شوند. لازم به ذکر است که سرعت پرینت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S نیز برابر با 50 برگ در دقیقه می باشد که سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S
  • از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر قصد تهیه اسکن از اسناد خود را دارید، دستگاه فتوکپی چند کاره توشیبا 478S در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! در این دستگاه کپی رومیزی از یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار (با ظرفیت 100 برگ) استفاده شده که امکان اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi را به شما می دهد. این اسکنر قادر به تهیه اسکن به هر دو صورت سیاه و سفید (با سرعت 50 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 100 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) و رنگی (با سرعت 32 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 64 تصویر در دقیقه در حالت دو رو) می باشد. از جمله قابلیت های اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی توشیبا 478S می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG، PDF معمولی و قابل جستجو و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.
  • توانمند در ارسال و دریافت فکس

با استفاده از دستگاه کپی چهار کاره توشیبا 478S می توانید به ارسال و دریافت فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ بپردازید. این دستگاه قابلیت تعریف کلیدهای میانبر برای شماره گیری سریع تر را نیز به شما می دهد که باعث افزایش کارایی آن شده است.
توانمند در ارسال و دریافت فکس

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 478S

  • تونر کارتریجی با ظرفیت چاپی بالا

در دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا e-STUDIO 478S یک تونر کارتریج مشکی از مدل T478SUR به کار رفته است که از ظرفیت چاپی معادل با 20 هزار برگ بهره می برد. این تونر کارتریج تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و کیفیتی عالی در چاپ را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که استفاده از تونر کارتریج های غیر اصل و ناسازگار با دستگاه کپی، ممکن است به عملکرد دستگاه آسیبی جدی وارد کند. بنابراین در انتخاب تونر کارتریج باید دقت زیادی به خرج دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید تونر کارتریج دستگاه کپی توشیبا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
  • امکان چاپ بر روی کاغذهایی با ابعاد حداکثر A4

ظرفیت سینی اصلی دستگاه فتوکپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 478S برابر با 550 برگ و ظرفیت سینی چند منظوره آن برابر با 100 برگ است و شما می توانید از کاغذهایی در ابعاد حداکثر A4 در آنها استفاده نمایید. این دستگاه کپی سیاه و سفید با سه سینی 550 برگی دیگر نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید آنها را به صورت اختیاری و جداگانه تهیه نموده و گنجایش کلی کاغذ دستگاه کپی خود را به 2300 برگ برسانید. در این حالت برای مدتی طولانی نیازی به قرار دادن کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و کارهای شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 478S

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S

  • اعمال تنظیمات و کار با دستگاه از طریق صفحه نمایش رنگی

به منظور هر چه راحت تر شدن کار شما در هنگام استفاده از دستگاه فتوکپی ادارای Toshiba 478S، شرکت توشیبا این محصول را به یک صفحه نمایش 7 اینچیِ لمسی و تمام رنگی مجهز کرده است. این نمایشگر که از نوع TFT است، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تمام امکانات دستگاه به سادگی بهره مند شوید.
اعمال تنظیمات و کار با دستگاه از طریق صفحه نمایش رنگی
  • ارائه عملکردی نرم، سریع و روان

در دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S از پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایتی و هارددیسک 500 گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهند و از بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم جلوگیری می کنند.
  • مجهز به پورت های USB و اترنت

فتوکپی توشیبا e-STUDIO 478S به دو پورت USB 2.0 Type A (یکی در جلو و یکی در پشت بدنه) و یک درگاه کارت حافظه مجهز است که امکان اتصال فلش مموری و کارت حافظه به دستگاه و چاپ فایل های ذخیره شده بر روی آنها را برای شما فراهم می آورد. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه کپی به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش مموری یا کارت حافظه انجام می شود. همچنین بر روی بدنه دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S یک پورت USB 2.0 Type B نیز تعبیه شده که برای اتصال آن به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دستگاه کپی تحت شبکه توشیبا e-STUDIO 478S قابل استفاده در شبکه های کابلی پرسرعت نیز هست و شما می توانید از طریق پورت اترنت، آن را به شبکه متصل کنید. این ویژگی برای استفاده از دستگاه کپی به صورت تیمی و گروهی کارایی بالایی خواهد داشت.
مجهز به پورت های USB و اترنت

جمع بندی

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S یک دستگاه کپی رومیزی قدرتمند و با دوام است که تمام انتظارات شما از یک محصول کارآمد و با کیفیت را برآورده می کند. این دستگاه کپی چهار کاره با ویژگی هایی مانند سرعت مطلوب در کپی، کیفیتی عالی در پرینت، امکان تهیه اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس شما را از صرف هزینه بابت خرید چهار دستگاه مجزا بی نیاز می کند.
چنانچه قصد خرید دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 478S را دارید، برای دریافت قیمت دستگاه کپی و اطلاع از نحوه خرید انواع دستگاه کپی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این دستگاه کپی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 478S

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110

دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: WAV (PCM) در دو حالت HQ (PCM), SP (PCM)
حافظه: 4 گیگابایت
میزان شارژدهی: 12 ساعت

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT1110

ویس رکوردر یا دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110 یک انتخاب ایده آل برای ضبط صدا در محیط های مختلف و استفاده از فایل های ضبط شده برای نوت برداری یا گزارش نویسی است. از این ویس رکوردر می توان برای ضبط صدای اساتید در حال تدریس یا انجام مصاحبه با اشخاص استفاده کرد. ابعاد جمع و جور و وزن سبک، کیفیت بسیار مطلوب فایل های ضبط شده و اتصال آسان به کامپیوتر بخشی از مشخصات دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر فیلیپس DVT1110
  • سبک، دارای ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1110 در ابعاد 108*34*19 میلی متر و وزن فقط 46 گرم ارائه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. قسمت جلویی بدنه این ویس رکوردر شامل یک صفحه نمایش 1.3 اینچی است که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، مدت زمان سپری شده و کیفیت صدای در حال ضبط بر روی آن نمایش داده می شوند. همچنین در این قسمت دکمه های کنترلی شامل دکمه ضبط، آغاز و متوقف کردن پخش، عقب و جلو بردن فایل صوتی در حال پخش، ایجاد فولدر و حذف فایل تعبیه شده است که دسترسی به آنها بسیار آسان می باشد.
سبک، دارای ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • آغاز ضبط تنها با فشردن یک دکمه

برای آغاز ضبط توسط رکوردر صدا فیلیپس DVT1110 تنها کافیست تا دکمه ضبط بر روی بدنه آن را فشار دهید. این کاربری آسان به خصوص در هنگام نیاز به ضبط صدای فوری کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 قادر به ضبط صدا در فرمت WAV (PCM) در دو حالت HQ (با نرخ 16 kHz) و SP (با نرخ 12 kHz) است که کیفیتی بسیار مناسب برای استفاده های دانشجویی و خبرنگاری به منظور نوت برداری و تهیه گزارش به شما ارائه می دهد. میکروفون داخلی به کار رفته در ضبط کننده صدا فیلیپس DVT1110 از نوع تک کاناله است و مقاومت قابل قبولی در برابر نویزهای محیطی دارد. شما می توانید میزان حساسیت این میکروفون را متناسب با نیاز خود کم یا زیاد کنید. با توجه به این ویژگی ها قیمت دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 را می توان مناسب ارزیابی کرد.
آغاز ضبط تنها با فشردن یک دکمه
  • مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی

دستگاه ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس DVT1110 دارای کارت حافظه داخلی از نوع TF است و 4 گیگابایت فضا برای ذخیره فایل های ضبط شده در اختیار شما قرار می دهد. این میزان ظرفیت حافظه برای 17 ساعت ضبط صدا در حالت HQ و 23 ساعت ضبط صدا در حالت SP کفایت می کند. شما می توانید به آسانی از طریق پورت USB این ویس رکوردر، فایل های ذخیره شده بر روی آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال دهید. دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 با سیستم عامل های ویندوز (نسخه های 7، 8 و 10) و مک سازگار است و مشکلی در اتصال آن به دستگاه های مختلف نخواهید داشت.
مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110

  • قابلیت پخش فایل های صوتی

علاوه بر ضبط، از دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل Philips DVT1110 می توان برای پخش فایل های صوتی نیز استفاده کرد. در این ویس رکوردر از اسپیکری با قطر 28 میلی متر استفاده شده که قادر به پخش صدا در محدوده فرکانسی 750 هرتز تا 18 هزار هرتز می باشد. در مجموع دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 صدایی با وضوحی قابل قبول به شما ارائه می دهد.
قابلیت پخش فایل های صوتی
  • تأمین انرژی از باتری های AAA

انرژی مورد نیاز ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 از دو عدد باتری AAA تأمین می شود. این باتری قادر به تأمین انرژی دستگاه تا 12 ساعت هستند که مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که این ویس رکوردر فاقد باتری داخلی قابل شارژ است و در صورت اتمام شارژ آن باید باتری های به کار رفته در دستگاه را جایگزین نمایید.
تأمین انرژی از باتری های AAA
  • امکان اتصال به میکروفون و هدفون

دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT1110 به جک 3.5 میلی متری مجهز است و شما می توانید آن را از طریق رابط 3.5 میلی متری به هندزفری و هدفون متصل کنید. این ویژگی در هنگام پخش صدا کاربرد زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت توسط صداهای اضافی محیط، به فایل های ضبط شده خود گوش دهید.
از دیگر قابلیت های دستگاه ضبط صدا دانشجویی فیلیپس DVT1110 باید به امکان اتصال آن به میکروفون خارجی اشاره کرد که در صورت نیاز به ضبط صدا با کیفیتی عالی و به صورت حرفه ای تر، می توانید از این قابلیت استفاده کنید.
امکان اتصال به میکروفون و هدفون

جمع بندی

دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110 با ویژگی هایی مانند امکان ضبط صدا با کیفیتی بسیار مناسب، وزن سبک، مجهز به دکمه های کنترلی کاربردی، امکان اتصال به هدفون و اسپیکر، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و بسیاری امکانات دیگر نیازهای شما در استفاده های دانشجویی و خبرنگاری را به خوبی برطرف می کند.
دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT1110
شما می توانید جهت دریافت قیمت دستگاه ضبط کننده صدا و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویس رکوردر فیلیپس DVT1110 با شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید دستگاه ضبط کننده صدا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه ها کمک کنند.