۱۳۹۹ شهریور ۲۹, شنبه

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک روموس RT10

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، دستگاه های دارای فناوری شارژ سریع و...
تعداد پورت: دو پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس RT10

این روزها بسیاری از افراد وقت زیادی از روز خود را به کار با گوشی می گذرانند و به علت استفاده زیاد از گوشی ممکن است با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شوند. به همین دلیل پاور بانک به یکی از لوازم جانبی موبایل پرکاربرد تبدیل شده است. انواع مختلفی از پاور بانک فست شارژ در بازار موجود است که از میان آنها می توان به پاوربانک روموس RT10 اشاره کرد. این شارژر همراه دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. بنابراین اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس RT10

  • دارای بدنه آلومینیومی، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شارژر همراه روموس RT10 از بدنه ای از جنس آلومینیوم برخوردار است و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد. به طوری که در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست خواهد داد! همچنین این پاور بانک فست شارژ در ابعاد 16*72.5*146 میلی متر و وزن 270 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. ضخامت کم پاور بانک گوشی موبایل روموس RT10 باعث شده تا بتوانید این پاور بانک را با قرار دادن در کیف با خود حمل کرده و در تمام طول روز به آن دسترسی داشته باشید.

دارای بدنه آلومینیومی، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

  • ظرفیت مناسب برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک روموس RT10 به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. به طور دقیق تر باید گفت که می توان از این پاوربانک برای 3.5 بار شارژ کردن آیفون 7، 2.5 بار شارژ کردن آیفون 7 پلاس و 1.3 بار شارژ کردن آیپد مینی استفاده کرد. توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک فست شارژ روموس RT10 رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است متناسب با آن از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. ضمن اینکه از این پاور بانک می توان برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، مودم قابل حمل، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز بهره برد.

ظرفیت مناسب برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای دو پورت خروجی است و از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف بهره می برد. یکی از پورت های خروجی این پاور بانک 10 هزار میلی آمپر از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد. باید به این نکته اشاره کنیم که این پورت دارای شدت جریان 3 آمپر (با ولتاژ 5 تا 6 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است. همچنین پورت USB معمولی شارژر همراه روموس مدل Romoss RT10 دارای شدت جریان 2.4 آمپر است و سرعتی بسیار مطلوب به خصوص در هنگام شارژ گوشی را ارائه می دهد. این پاور بانک از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار بوده و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس RT10 نیز مؤثر بوده است.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0

  • اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

باتری به کار رفته در پاور بانک روموس 10000 فست شارژ RT10 از نوع لیتیوم پلیمری است و برای شارژ آن باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه پاوربانک استفاده کنید. این پاور بانک دارای سرعت شارژگیری بسیار مناسبی است و برای کامل شدن شارژ آن نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی نخواهید داشت. ضمن اینکه از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده در کنار پورت های پاوربانک روموس RT10، می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

جمع بندی

در مجموع پاوربانک فست شارژ روموس RT10 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0، قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف، سرعت عالی در شارژدهی، مجهز بودن به بدنه آلومینیومی و کیفیت ساخت ایده آل یک انتخاب مناسب برای استفاده شما دانست.
چنانچه قصد خرید پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاور  بانک مورد نظرشان کمک کنید.

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر