۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

 

هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB Type-C (سازگار با Thunderbolt 3)
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265 یکی از هاردهای قابل حمل موجود در بازار است که یک ترابایت فضا برای ذخیره انواع فایل مانند فیلم، عکس، موزیک، PDF و... را در اختیار شما می گذارد! این هارد دیسک به رابط USB Type C مجهز است و سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را ارائه می دهد. مجهز بودن به بدنه آلومینیومی، سازگاری با سیستم عامل های مک و ویندوز و قابلیت استفاده فوق العاده آسان از جمله ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265 در میان کاربران شده است.

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

مشخصات فنی هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، وزن و ابعاد ایده آل برای حمل آسان

همان طور که اشاره شد، بدنه هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265 از آلومینیوم ساخته شده و دارای رنگ خاکستری است. این هارد اکسترنال از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست می دهد! همچنین قاب کناری این هارد با رنگ مشکی ارائه شده که به زیبایی های ظاهری آن افزوده است.

نکته قابل توجه در رابطه با هارد دیسک جی تکنولوژی GDrive 0G10265 وزن و ضخامت بسیار کم آن است که باعث می شود تا بتوانید به آسانی هر چه تمام تر آن را با خود حمل کنید! به طور دقیق تر باید گفت که این هارد اکسترنال دارای ابعاد 109 * 82 * 11 میلی متر و وزن فقط 138 گرم است و یکی از هاردهای یک ترابایتی سبک موجود در بازار به شمار می آید.

مشخصات فنی هارد اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265

  • مجهز به رابط USB Type C، سازگار با رابط Thunderbolt 3

یکی از مواردی که در هنگام استفاده از یک هارد اکسترنال نامرغوب ممکن است مشکل ساز شود، سرعت پایین آن در انتقال اطلاعات است. این موضوع به خصوص در هنگام انتقال فایل های حجیم اهمیت زیادی پیدا می کند. هارد اکسترنال جیبی جی تکنولوژی مدل G-Technology GDrive 0G10265 دارای رابط USB Type C است و سرعت انتقال اطلاعات آن به 140 مگابایت بر ثانیه نیز می رسد. بنابراین دیگر مجبور به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن انتقال فایل های حجیم نخواهید بود! همچنین این هارد اکسترنال با رابط Thunderbolt 3 نیز سازگار است و کیفیتی عالی در خواندن و نوشتن اطلاعات را ارائه می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت چرخش هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265 برابر با 7200 دور در دقیقه است و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا تأخیر در عملکرد مواجه نخواهید شد. با توجه به این مشخصات قیمت هارد دیسک جی تکنولوژی GDrive 0G10265 را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

مجهز به رابط USB Type C، سازگار با رابط Thunderbolt 3

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

  • آماده به کار تنها با اتصال کابل رابط به دستگاه مورد نظر شما!

هارد اکسترنال 1 ترابایت جی تکنولوژی GDrive 0G10265 بلافاصله پس از اتصال کابل رابط آن به پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ آماده به کار خواهد بود! از این جهت نیازی به نصب نرم افزار یا درایور بر روی دستگاه وجود ندارد. این هارد دیسک اکسترنال به صورت پیش فرض دارای فرمت HFS+ است و به سرعت توسط سیستم عامل مک (نسخه 10.11 و جدیدتر) شناسایی می شود. همچنین شما می توانید با یک تغییر فرمت ساده از آن در ارتباط با سیستم عامل ویندوز (نسخه های 10، 8.1 و 7) نیز استفاده کنید. در مجموع هارد اکسترنال رومیزی جی تکنولوژی GDrive 0G10265 دارای قابلیت استفاده فوق العاده راحتی است و از کارایی بالایی در ارتباط با دستگاه های مختلف بهره می برد.

آماده به کار تنها با اتصال کابل رابط به دستگاه مورد نظر شما!

جمع بندی

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265 یکی از هاردهای قابل حمل یک ترابایتی موجود در بازار است که امکان ذخیره و جابجایی فایل های مختلف شامل فیلم، عکس، موسیقی، PDF و... را برای شما فراهم می آورد. این هارد اکسترنال به رابط USB Type C مجهز است و از رابط تاندربولت 3 نیز پشتیبانی می کند. از این جهت می توان از سرعت عالی آن در انتقال اطلاعات اطمینان کامل داشت! هارد دیسک جی تکنولوژی مدل GDrive 0G10265 دارای بدنه ای آلومینیومی و خوش ساخت است و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی بهره می برد. سازگاری با سیستم عامل مک به صورت پیش فرض و امکان استفاده از آن در ارتباط با سیستم عامل ویندوز با تغییر فرمت، از دیگر مشخصات این هارد اکسترنال به شمار می آید.

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی GDrive 0G10265 و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کنید.

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology GDrive 0G10265

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر