۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520

 

تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 32 اینچ مدل 32XT520

سایز صفحه نمایش: 32 اینچ
نوع تکنولوژی: LED
کیفیت تصویر: HD

معرفی تلویزیون ایکس ویژن 32 اینچ 32XT520

تلویزیون ایکس ویژن 32XT520 یکی از مدل های ساده اما با کیفیت موجود در بازار است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، یک انتخاب ایده آل برای استفاده های خانگی و اداری به شمار می آید. این تلویزیون در سایز 32 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی در اتاق های کوچک دارد. از جمله ویژگی های تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520 می توان به کیفیت تصاویر HD، قابلیت پخش صدای دالبی، مجهز بودن به ماشین زمان و بهره بردن از دو پورت USB و دو پورت HDMI اشاره کرد. این تلویزیون از طراحی ظاهری شیک و جذابی نیز برخوردار بوده و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.

معرفی تلویزیون ایکس ویژن 32 اینچ 32XT520

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520

تلویزیون ایکس ویژن 32 اینچ 32XT520 در ابعاد 733 * 490 * 165 میلی متر و وزن 4.4 کیلوگرم همراه با پایه عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که اشاره شد، این تلویزیون برای استفاده در اتاق های کوچک و مکان هایی که با محدودیت فضا مواجه اند، انتخاب مناسبی است. در تلویزیون اچ دی ایکس ویژن 32XT520 از صفحه تخت استفاده شده که دور تا دور آن را یک قاب مشکی با ضخامت کم دربرگرفته است. حاشیه کم قاب این تلویزیون جلوه ای شیک و زیبا به آن بخشیده است. تلویزیون خانگی ایکس ویژن 32XT520 دارای طول عمر و کیفیت ساخت بالایی نیز هست و در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520

مشخصات فنی تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520

  • دارای گیرنده دیجیتال، امکانات مناسب برای پخش برنامه های تلویزیونی

برای تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520 گیرنده دیجیتال داخلی (تیونر DVB-T2) در نظر گرفته شده و شما می توانید از طریق آن تمامی شبکه های داخلی را با کیفیتی ایده آل دریافت کنید. این تلویزیون امکانات مناسبی برای مصارف روزمره را در اختیار شما می گذارد که از میان آنها می توان به قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) اشاره کرد. همچنین تلویزیون اچ دی 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 دارای جدول زمان بندی پخش برنامه ها (EPG) و ماشین زمان (Time Shift) نیز هست.

مشخصات فنی تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520

  • نمایش تصاویر با کیفیت HD

در تلویزیون ایکس ویژن مدل 32XT520 از پنل IPS LED با درجه کیفی A+ استفاده شده است. این تلویزیون تصاویری با کیفیت HD و رزولوشن 768 * 1366 پیکسل را ارائه می دهد که برای مصارف روزمره و عادی خانگی و اداری مناسب به نظر می رسد. همچنین این تلویزیون قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ است و تصاویر آن از رنگ هایی طبیعی و شفاف بهره می برند.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 زاویه دید گسترده و 178 درجه ای آن به صورت عمودی و افقی است که باعث می شود در هر ناحیه ای از اتاق که حضور داشته باشید، تصاویر برایتان کاملاً واضح باشد. شدت روشنایی این تلویزیون نیز برابر با 220 نیتس است و شما می توانید با خیالی راحت بابت عدم افت کیفیت تصاویر، از آن در اتاق هایی با میزان نور معمولی استفاده کنید. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 32 اینچ 32XT520 از سرعت پاسخدهی 6.5 میلی ثانیه ای بهره می برد و با مشکلاتی مانند تار و پیکسل پیکسل شدن تصاویر در هنگام تعویض سریع آنها مواجه نخواهید شد.

نمایش تصاویر با کیفیت HD

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520

  • مجهز به دو بلندگوی 10 واتی، قابلیت پخش صدای دالبی

علاوه بر کیفیت مطلوب تصاویر، تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520 صدایی قوی را نیز ارائه می دهد و لذت تماشای برنامه مورد علاقه تان را برای شما دوچندان می کند! در قسمت پایین قاب این تلویزیون دو بلندگو تعبیه شده که هریک دارای توان 10 وات هستند. بنابراین این تلویزیون خروجی صدا با توان 20 وات را برای شما به ارمغان می آورد که با توجه به اندازه تلویزیون، کاملاً مناسب به نظر می رسد. تلویزیون با کیفیت ایرانی ایکس ویژن 32XT520 از قابلیت پخش صدای دالبی برخوردار بوده و انتظارات شما را از لحاظ کیفیت صدا به خوبی برآورده می کند.

  • امکان پخش فایل از روی هارد اکسترنال و فلش مموری، قابلیت استفاده به صورت مانیتور

برای اتصال تلویزیون ال ای دی ایرانی ایکس ویژن 32XT520 به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! برای این تلویزیون دو پورت USB و دو پورت HDMI در نظر گرفته شده و می توان انواع فلش مموری، هارد اکسترنال، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را به آن متصل کرد. تلویزیون ایکس ویژن 32XT520 از پخش فایل های ویدئویی (در فرمت های H.264، MPEG4/2، XVID و HEVC)، عکس (در فرمت های JPG، BMP و PNG) و موسیقی (در فرمت های MP3 و AAC) از روی فلش مموری و هارد پشتیبانی می کند و کارایی بالایی در این زمینه دارد.

از دیگر ویژگی های کاربردی تلویزیون HD ایکس ویژن 32XT520 باید به مجهز بودن آن به پورت D-Sub یا VGA اشاره کرد که از طریق آن می توانید تلویزیون را به کیس های کامپیوتری متصل کنید. در این حالت امکان استفاده از این تلویزیون به صورت مانیتور برای شما فراهم می شود! این ویژگی بر روی قیمت تلویزیون ال ای دی 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 نیز مؤثر بوده است.

امکان پخش فایل از روی هارد اکسترنال و فلش مموری، قابلیت استفاده به صورت مانیتور

جمع بندی

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520 با سایز 32 اینچ انتخابی ایده آل برای استفاده در اتاق های کوچک منازل و ادارات محسوب می شود و تمام نیازهای شما برای مصارف روزمره و پخش برنامه های تلویزیونی را به خوبی برطرف می کند. این تلویزیون به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز بوده و تمامی شبکه های داخلی را با کیفیتی ایده آل دریافت می کند. کیفیت تصاویر HD، قابلیت پخش صدای دالبی از طریق دو بلندگوی 10 واتی، مجهز بودن به ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی و امکان پخش فایل از روی فلش مموری و هارد اکسترنال از دیگر مشخصاتی هستند که باعث محبوبیت تلویزیون 32 اینچ ایکس ویژن 32XT520 در میان کاربران شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید تلویزیون ال ای دی ایرانی ایکس ویژن 32XT520 را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 32XT520

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر