۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

 

پاور بانک روموس GT3

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: یک پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس GT3

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت، زیبا و با دوام هستید، پاور بانک روموس GT3 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! این شارژر همراه با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل به شمار می آید. از جمله ویژگی های پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر می توان به مجهز بودن به بدنه فلزی، سرعت ایده آل هم در شارژدهی و هم در شارژگیری و وزن و ضخامت کم اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس GT3

  • ضخامت 11.5 میلی متر، وزن 158 گرم، قابلیت حمل آسان

شارژر همراه روموس GT3 برای آن دسته از کاربرانی که قصد حمل پاوربانک با خود در تمام طول روز را دارند، کارایی بالایی دارد. این پاور بانک در ابعاد 122 * 67 * 11.5 میلی متر و وزن فقط 158 گرم عرضه شده و این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن دستگاه در کیف یا جیب لباستان، بتوانید به آسانی آن را حمل و جابجا نمایید. به این ترتیب در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، می توانید از پاور بانک جیبی روموس GT3 برای تأمین شارژ آن استفاده کنید.

نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، بدنه آلومینیومی پاور بانک 5 هزار میلی آمپر روموس GT3 است که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست دهد! ضمن اینکه این پاوربانک در برابر آسیب هایی مانند خط و خش و ضربه مقاومت قابل توجهی دارد. پاور بانک گوشی موبایل روموس مدل Romoss GT3 در رنگ های قرمز و رزگلد عرضه شده و قسمت های بالایی و پایینی بدنه آن به صورت شیب دار طراحی شده اند. این ویژگی جلوه ای شیک و خاص به این پاوربانک بخشیده است.

ضخامت 11.5 میلی متر، وزن 158 گرم، قابلیت حمل آسان

  • سرعت مناسب در شارژدهی به انواع گوشی موبایل

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای یک پورت خروجی USB است و شما می توانید از آن در هر لحظه برای شارژ یک دستگاه استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پاوربانک برابر با 2.1 آمپر است که سرعت مطلوبی در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی موبایل را به ارمغان می آورد.

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک تک پورت روموس GT3 مجهز بودن آن به مدارهای مقاوم در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، شارژ بیش از حد، نوسان شدت جریان و ولتاژ و اتصال کوتاه است که باعث می شود تا پاوربانک از دستگاه متصل به آن در صورت رخ دادن این اختلالات محافظت کند. بنابراین با خیالی راحت بابت آسیب ندیدن باتری گوشی در حین شارژ شدن، می توانید از پاوربانک روموس GT3 استفاده کنید.

سرعت مناسب در شارژدهی به انواع گوشی موبایل

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمری

در پاوربانک گوشی موبایل روموس GT3 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که نسبت به باتری لیتیوم یونی از مزایایی مانند پوشش دهی محدوده دمایی بیشتر و وزن سبک تر بهره می برد. همچنین این نوع باتری از طول عمر بالاتری در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی برخوردار است. شما می توانید برای شارژ باتری پاور بانک جیبی ارزان روموس GT3 از کابل MicroUSB استفاده کنید. شدت جریان ورودی این پاوربانک برابر با 2.1 آمپر بوده که باعث شارژ شدن باتری آن با سرعتی مطلوب می شود. در کل با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک گوشی روموس GT3، تکمیل شدن شارژ آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و در حدود 3.5 ساعت به طول خواهد انجامید. برای اطلاع از میزان شارژ باتری این پاوربانک، از نشانگرهای LED تعبیه شده در کناره بدنه آن کمک بگیرید.

بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمری

  • یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت

پاور بانک جیبی کوچک روموس GT3 برای مصارف روزمره و معمولی عرضه شده و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین اگر در دسته کاربرهای پرمصرف قرار دارید، بهتر است تا نسبت به خرید پاوربانک هایی با ظرفیت بالاتر اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک GT3 روموس به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت

جمع بندی

در مجموع پاور بانک گوشی موبایل روموس GT3 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، طراحی ظاهری شیک، رنگ بندی جذاب و سرعت مناسب در شارژدهی می توان یک انتخاب مناسب برای کاربران معمولی گوشی های موبایل دانست. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید، می توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی پاور بانک جیبی روموس GT3 از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

پاوربانک روموس Romoss GT3 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر