۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING

 

مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING

چیپ: Intel B250
سوکت پردازنده: Intel LGA 1151
ظرفیت حافظه رم: 64 گیگابایت

معرفی مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING

اگر به انجام بازی های کامپیوتری علاقه دارید و قصد راه اندازی یک سیستم گیمینگ را دارید، مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! این مادربرد کامپیوتر در ابعاد 244 * 218 میلی متر و فرم فاکتور microATX عرضه شده و قابلیت نصب آن بر روی انواع کیس های گیمینگ وجود دارد. از جمله مشخصات این مادربرد می توان به سازگاری پردازنده های نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات رم و یک اسلات کارت گرافیک اشاره کرد. همچنین مادربرد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING دارای شش کانکتور ساتا 3.0 و دو کانکتور M.2 است و امکان استفاده از انواع هارددیسک داخلی و هاردهای SSD را به شما می دهد. در ادامه بیشتر به بررسی این مادربرد گیمینگ می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING

  • بهره گیری از چیپست B250 اینتل

شرکت ایسوس در مادربرد گیمینگ مدل ROG STRIX B250G GAMING از چیپست B250 اینتل استفاده کرده است. این مادربرد دارای یک سوکت سی پی یو از نوع LGA 1151 بوده و از سی پی یوهای نسل شش و هفت اینتل (Core i7، Core i5، Core i3، پنتیوم و سلرون) پشتیبانی می کند. شما می توانید از پردازنده های دارای لیتوگرافی 14 نانومتری و مجهز به تکنولوژی Turbo Boost 2.0 بر روی این مادربرد بهره ببرید.

  • مجهز به چهار اسلات رم، قابلیت استفاده از حافظه های رم با ظرفیت 64 گیگابایت

شما می توانید از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت بر روی مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING استفاده کرده و به سرعتی عالی در اجرای بازی ها و برنامه های سنگین دست یابید! این مادربورد از حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 2133 و 2400 مگاهرتز پشتیبانی می کند و با فناوری XMP نیز سازگار است. فناوری XMP به شما این امکان را می دهد تا فرکانس کاری حافظه را براساس توانایی سیستم و نیاز خود تنظیم کنید.

  • دارای یک اسلات توسعه برای نصب کارت گرافیک

مادربورد ایسوس ROG STRIX B250G GAMING از پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل (Intel HD Graphics) پشتیبانی می کند و به یک اسلات PCI Express x16 جهت نصب کارت گرافیک مجهز است. بنابراین شما می توانید با استفاده از کارت های گرافیک قدرتمند بر روی این مادربرد، لذت انجام بازی های روز را تجربه کنید! لازم به ذکر است که مادربرد حرفه ای ایسوس مدل Asus ROG STRIX B250G GAMING دارای پورت HDMI بوده و خروجی تصویر عالی با رزولوشن حداکثر 4096 * 2160 پیکسل را به شما می دهد! این مادربرد با تکنولوژی های کاربردی Intel InTru 3D، Quick Sync Video، Clear Video HD و Insider هم سازگار است.

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING

  • پشتیبانی از هارد SSD، بالاترین سرعت در اجرای بازی!

از دیگر مشخصات مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING باید به مجهز بودن آن به دو اسلات توسعه PCI Express x1 اشاره کنیم. همچنین این مادربرد دارای شش کانکتور ساتا 3.0 است که برای نصب هارددیسک و درایو نوری قابل استفاده هستند. اما یکی از ویژگی های کاربردی مادربرد مناسب بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING مجهز بودن به دو کانکتور M.2 است که به شما این امکان را می دهد تا از هاردهای SSD بر روی آن بهره ببرید! استفاده از هاردهای SSD نقش زیادی در بهبود سرعت عملکرد سیستم در لود سیستم عامل و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین دارد و تجربه ای لذت بخش از انجام بازی بر روی PC را برای شما به ارمغان می آورد.

پشتیبانی از هارد SSD، بالاترین سرعت در اجرای بازی!

پورت های ارتباطی مادربرد کامپیوتر خانگی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING نیز شامل یک پورت PS/2 از نوع کمبو، دو پورت USB 3.1 و چهار پورت USB 2.0 می شود. پورت های USB 3.1 این مادربرد بالاترین سرعت در انتقال اطلاعات را ارائه می دهند. همچنین این مادربرد دارای پورت های HDMI و DVI نیز هست که برای اتصال به مانیتور و گرفتن خروجی تصویر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اوج هیجان و لذت با صدایی قوی و فراگیر!

در مادربرد تک پردازنده ایسوس ROG STRIX B250G GAMING از کارت صدای هشت کاناله SupremeFX و آمپلی فایرهای دوگانه هدفون استفاده شده است. خروجی صدای این مادربرد برای گیم دارای امپدانس فراگیر است و حس صدای واقعی از جلو و عقب را به شما القا می کند. همچنین صدای ارائه شده توسط این مادربرد داری قدرت بالایی است و اوج هیجان و لذت در هنگام انجام بازی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه مادربرد ایسوس مدل ROG STRIX B250G GAMING با فناوری واقعیت مجازی (VR) سازگار است و می توان از آن برای انجام بازی های مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز نیز بهره برد. این ویژگی بر روی قیمت مادربرد گیمنیگ ایسوس ROG STRIX B250G GAMING نیز مؤثر بوده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مادربرد نسل 7 ایسوس ROG STRIX B250G GAMING به کارت شبکه I219V اینتل مجهز است و از فناوری LANGuard پشتیبانی می کند. بنابراین با استفاده از این مادربرد می توانید انجام بازی در قالب شبکه به صورت گروهی را تجربه کنید!

  • سازگار با نرم افزار Fan Xpert 3، امکان اعمال تنظیمات بر روی مادربرد به صورت گرافیکی

مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل ROG STRIX B250G GAMING دارای فن ها و سیستم خنک کننده قدرتمندی است و به طور کامل از آسیب دیدن قطعات سخت افزاری نصب شده بر روی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می کند. از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انجام بازی های سنگین استفاده کنید! ضمن اینکه این مادربرد با نرم افزار Fan Xpert 3 سازگار است که به شما امکان کنترل نحوه عملکرد فن ها را می دهد. مادربرد ROG STRIX B250G GAMING ایسوس از قابلیت اعمال تنظیمات مختلف به صورت گرافیکی در دو حالت EZ و Advanced نیز برخوردار است.

سازگار با نرم افزار Fan Xpert 3، امکان اعمال تنظیمات بر روی مادربرد به صورت گرافیکی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و یک انتخاب ایده آل برای گیمرها و علاقه مندان به انجام بازی های کامپیوتری به شمار می آید. از جمله ویژگی های این مادربرد می توان به سازگاری با سی پی یوهای نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات رم، یک اسلات کارت گرافیک، شش کانکتور ساتا 3.0 و دو کانکتور M.2 اشاره کرد. همچنین در این مادربرد از جدیدترین تکنولوژی های ایسوس و اینتل بهره برده شده که باعث توانایی بالایی آن در اجرای بازی های گرافیکی روز شده است. طراحی ظاهری زیبا و جذاب، ارائه صدایی واقعی و قوی، قابلیت انجام بازی در شبکه، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING در میان کاربران شده است.

چنانچه قصد خرید بهترین مادربرد گیمینگ ارزان قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کنید.

مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر